Gjest Glemsk kone i dag Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei hei! Er det noen her som har fulgt med på serien "Den utvalgte" som gikk i påska? Siste episode var i dag kl 16... Jeg skulle ta den opp for min mann, men glemte det helt av!!! Her blir det krise ) Kan noen fortelle meg hvordan den sluttet? På forhånd tusen takk! Klem. 0 Siter
Gjest fortsatt glemsk Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kanskje det ligger ute på web-tv? Hvordan finner jeg det evt? ) Er ikke så flink til "sånn"... 0 Siter
Gemini Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvordan finner jeg det evt? ) Er ikke så flink til "sånn"... Hvilken kanal gikk det på da? Hvis NRK, så går du på www.nrk.no/web-tv - så kommer det opp et vindu der internet-hastigheten din sjekkes osv, før du får en liste over programmer som ligger ute. Evt. kan du også søke på programnavnet i søkefeltet på den siden. 0 Siter
Gjest Glemsk kone i dag Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvilken kanal gikk det på da? Hvis NRK, så går du på www.nrk.no/web-tv - så kommer det opp et vindu der internet-hastigheten din sjekkes osv, før du får en liste over programmer som ligger ute. Evt. kan du også søke på programnavnet i søkefeltet på den siden. Det gikk på nrk ja. Skal prøve å gå inn der. Takk takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.