Gå til innhold

Den utvalgte

Gjest Glemsk kone i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Glemsk kone i dag
Skrevet

Hei hei! Er det noen her som har fulgt med på serien "Den utvalgte" som gikk i påska? Siste episode var i dag kl 16... Jeg skulle ta den opp for min mann, men glemte det helt av!!! Her blir det krise :o)

Kan noen fortelle meg hvordan den sluttet?

På forhånd tusen takk!

Klem.

Videoannonse
Annonse
Gjest fortsatt glemsk
Skrevet

Kanskje det ligger ute på web-tv?

Hvordan finner jeg det evt? :o) Er ikke så flink til "sånn"...

Skrevet

Hvordan finner jeg det evt? :o) Er ikke så flink til "sånn"...

Hvilken kanal gikk det på da?

Hvis NRK, så går du på www.nrk.no/web-tv - så kommer det opp et vindu der internet-hastigheten din sjekkes osv, før du får en liste over programmer som ligger ute. Evt. kan du også søke på programnavnet i søkefeltet på den siden.

Gjest Glemsk kone i dag
Skrevet

Hvilken kanal gikk det på da?

Hvis NRK, så går du på www.nrk.no/web-tv - så kommer det opp et vindu der internet-hastigheten din sjekkes osv, før du får en liste over programmer som ligger ute. Evt. kan du også søke på programnavnet i søkefeltet på den siden.

Det gikk på nrk ja. Skal prøve å gå inn der. Takk takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...