Gå til innhold

Før- og etter bilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Åh, tusen takk! Moro og deilig å se. Man blir stadig lurt, selvom man vet det skjer slik billedvask.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Wow...

Hvorfor lar vi oss lure, egentlig??

Men egentlig synes jeg ikke det er så veldig fint med de glætte fasadene. Synes ofte det naturlige er det beste.

Skrevet

Åh, tusen takk! Moro og deilig å se. Man blir stadig lurt, selvom man vet det skjer slik billedvask.

Syyyykt bra! :D

Skrevet

Også fjerne rynker da, som er så naturlig og pent :/

Skrevet

WOW!!! Selv jeg hadde blitt pen etter noe slikt!

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Utrolig stor forskjell!

På hun bikinidama har de jo til og med rettet på navlen!

Skrevet

Godt å se at disse også hadde en og annen valk og litt feit hud i panna...

Man (der var det ordet igjen!) får nesten inntrykk av at de ikke har lyter.

Men nå vistes det veldig godt hvor unaturlig glatte de var!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

La du merke til hun som lå på ryggen? Der bygde de om hele puppen! Jeg antar det var silikon bryst siden det sluttet så rart.

Men den stakkars modellen må jo få komplekser når de velger å gjøre så store endringer.

Skrevet

Jeg har visst at de ble forskjønnet etter alle kunstens regler og makeup-tricks, men at det var så mye retusjeringer på fotografier har jeg ikke skjønt. De har jo til og med lite fin hud , flere av disse "stjernene", hehe *ond*

Skrevet

Dette var ganske utrolig.

Tilsynelatende små, men utrolig virksomme justeringer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg elsker sånne sider! He he..

Er lett og bli lurt,ja. Ikke så rart folk får komplekser for kroppen sin egentlig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Wow...

Hvorfor lar vi oss lure, egentlig??

Men egentlig synes jeg ikke det er så veldig fint med de glætte fasadene. Synes ofte det naturlige er det beste.

Jeg synes og noen av de orgniale bildene var finest.

De er egentlig veldig bra fikset på. Jeg har aldri tenkt over at de fikser på så mye. Til og med på skygger..

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Også fjerne rynker da, som er så naturlig og pent :/

Ja..Helt utrolig hvor mye de fikser på. Glad jeg ikke er modell, hadde sikker daua av komplekser før jeg har fylt 25 ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

WOW!!! Selv jeg hadde blitt pen etter noe slikt!

He he..jeg tenkte på det samme. Tror jeg kontakter de fikse-på-bildene-folka når jeg/vi skal ta bryllupsbilder ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Utrolig stor forskjell!

På hun bikinidama har de jo til og med rettet på navlen!

Jeg så faktisk ikke det med navlen. Er jo så utrolig mye de fikser på! :/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det rart jeg digger sånne sider? ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har visst at de ble forskjønnet etter alle kunstens regler og makeup-tricks, men at det var så mye retusjeringer på fotografier har jeg ikke skjønt. De har jo til og med lite fin hud , flere av disse "stjernene", hehe *ond*

He he..jeg har heller ikke tenkt på alt de kan fikse på! Ganske utrolig egentlig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette var ganske utrolig.

Tilsynelatende små, men utrolig virksomme justeringer.

Ja, helt enig! Det må kreve mange arbeidstimer for å få lagd et perfekt bilde =)

Skrevet

Det minte meg på den eldre høvdingen fra jungelen og kona som for første gang var på besøk i byen. De hadde aldri sett en heis. Inn i en heis gikk en gammel kjerring. Det lyste noen lamper og et par minutter senere kom en vakker slank dame ut av heisen.

Da sier høvdingen til kona : "du er neste!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...