Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 http://www.fluideffect.com/ Gå på Portfolio - Before/after Se hvordan bildene egentlig er ;o) 0 Siter
Idéfix Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Åh, tusen takk! Moro og deilig å se. Man blir stadig lurt, selvom man vet det skjer slik billedvask. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Wow... Hvorfor lar vi oss lure, egentlig?? Men egentlig synes jeg ikke det er så veldig fint med de glætte fasadene. Synes ofte det naturlige er det beste. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Åh, tusen takk! Moro og deilig å se. Man blir stadig lurt, selvom man vet det skjer slik billedvask. Syyyykt bra! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Også fjerne rynker da, som er så naturlig og pent :/ 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 WOW!!! Selv jeg hadde blitt pen etter noe slikt! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Utrolig stor forskjell! På hun bikinidama har de jo til og med rettet på navlen! 0 Siter
org Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Godt å se at disse også hadde en og annen valk og litt feit hud i panna... Man (der var det ordet igjen!) får nesten inntrykk av at de ikke har lyter. Men nå vistes det veldig godt hvor unaturlig glatte de var! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Godt å se at disse også hadde en og annen valk og litt feit hud i panna... Man (der var det ordet igjen!) får nesten inntrykk av at de ikke har lyter. Men nå vistes det veldig godt hvor unaturlig glatte de var! La du merke til hun som lå på ryggen? Der bygde de om hele puppen! Jeg antar det var silikon bryst siden det sluttet så rart. Men den stakkars modellen må jo få komplekser når de velger å gjøre så store endringer. 0 Siter
sugarpop Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har visst at de ble forskjønnet etter alle kunstens regler og makeup-tricks, men at det var så mye retusjeringer på fotografier har jeg ikke skjønt. De har jo til og med lite fin hud , flere av disse "stjernene", hehe *ond* 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Dette var ganske utrolig. Tilsynelatende små, men utrolig virksomme justeringer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Åh, tusen takk! Moro og deilig å se. Man blir stadig lurt, selvom man vet det skjer slik billedvask. Jeg elsker sånne sider! He he.. Er lett og bli lurt,ja. Ikke så rart folk får komplekser for kroppen sin egentlig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Wow... Hvorfor lar vi oss lure, egentlig?? Men egentlig synes jeg ikke det er så veldig fint med de glætte fasadene. Synes ofte det naturlige er det beste. Jeg synes og noen av de orgniale bildene var finest. De er egentlig veldig bra fikset på. Jeg har aldri tenkt over at de fikser på så mye. Til og med på skygger.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Også fjerne rynker da, som er så naturlig og pent :/ Ja..Helt utrolig hvor mye de fikser på. Glad jeg ikke er modell, hadde sikker daua av komplekser før jeg har fylt 25 ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 WOW!!! Selv jeg hadde blitt pen etter noe slikt! He he..jeg tenkte på det samme. Tror jeg kontakter de fikse-på-bildene-folka når jeg/vi skal ta bryllupsbilder ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Utrolig stor forskjell! På hun bikinidama har de jo til og med rettet på navlen! Jeg så faktisk ikke det med navlen. Er jo så utrolig mye de fikser på! :/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Godt å se at disse også hadde en og annen valk og litt feit hud i panna... Man (der var det ordet igjen!) får nesten inntrykk av at de ikke har lyter. Men nå vistes det veldig godt hvor unaturlig glatte de var! Er det rart jeg digger sånne sider? ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har visst at de ble forskjønnet etter alle kunstens regler og makeup-tricks, men at det var så mye retusjeringer på fotografier har jeg ikke skjønt. De har jo til og med lite fin hud , flere av disse "stjernene", hehe *ond* He he..jeg har heller ikke tenkt på alt de kan fikse på! Ganske utrolig egentlig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Dette var ganske utrolig. Tilsynelatende små, men utrolig virksomme justeringer. Ja, helt enig! Det må kreve mange arbeidstimer for å få lagd et perfekt bilde =) 0 Siter
keinstein Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det minte meg på den eldre høvdingen fra jungelen og kona som for første gang var på besøk i byen. De hadde aldri sett en heis. Inn i en heis gikk en gammel kjerring. Det lyste noen lamper og et par minutter senere kom en vakker slank dame ut av heisen. Da sier høvdingen til kona : "du er neste!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.