Gå til innhold

Før- og etter bilder

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg synes og noen av de orgniale bildene var finest.

De er egentlig veldig bra fikset på. Jeg har aldri tenkt over at de fikser på så mye. Til og med på skygger..

Du kan gjøre det meste med et fotobehandlingsprogram.

Fargelegge en føflekk eller skygge med hudfargen som ligger ved siden av, legge på ulike slags filtre (fx en type som gir en dukkeaktig overflate), endre lyssetting, kutte vekk og legge til.

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan gjøre det meste med et fotobehandlingsprogram.

Fargelegge en føflekk eller skygge med hudfargen som ligger ved siden av, legge på ulike slags filtre (fx en type som gir en dukkeaktig overflate), endre lyssetting, kutte vekk og legge til.

I know. Men har liksom ikke tenkt over at de endrer på så mye på et bilde ;o)

Skrevet

He he..jeg har heller ikke tenkt på alt de kan fikse på! Ganske utrolig egentlig.

Jeg spotter retusjerte bilder på meters avstand. Nå har jeg jobbet endel med slikt, men jeg synes det er litt rart at ikke "folk flest" ser det! Verstingene er Britney Spears, Pamela Anderson og Madonna. De er så retusjert på coverbildene at det lukter lang vei.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg spotter retusjerte bilder på meters avstand. Nå har jeg jobbet endel med slikt, men jeg synes det er litt rart at ikke "folk flest" ser det! Verstingene er Britney Spears, Pamela Anderson og Madonna. De er så retusjert på coverbildene at det lukter lang vei.

Tingen er vel kanskje at man vet de er fikset på, men man glemmer det på en måte...?

Skrevet

Men hva når de er på teve? Da må jo all elendigheten komme fram, i alle fall det som ikke makeup dekker.

Skrevet

He he..jeg har heller ikke tenkt på alt de kan fikse på! Ganske utrolig egentlig.

Det idiotiske er at _man_ vet at de er som folk flest, men så går det smått om senn i glemmeboken og så kjøper _man_ dyre kremer og ergrer seg over at huden aldri blir porselen eller vakkert-naturbarn-fra-karibien. Vi vil bedras.

Annonse

Skrevet

Tingen er vel kanskje at man vet de er fikset på, men man glemmer det på en måte...?

Mulig at det er det som skjer. Jeg har sett at blader som Se og Hør til og med fikser på paparazzibilder. Sikkert for å selge løsnummer på kjendiser som selger fordi de er pene. Da fikser de gjerne på tenner, det hvite på øyet og urenheter i huden. Da er det gjerne snakk om bilder som kommer på forsiden. Grei måte å fikse goodwill hos de aktuelle kjendisene også;-)

Skrevet

Men hva når de er på teve? Da må jo all elendigheten komme fram, i alle fall det som ikke makeup dekker.

Jepp, det er litt dumt det der. Tror du det kan være grunnen til at enkelte aldri stiller opp på TV? :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mulig at det er det som skjer. Jeg har sett at blader som Se og Hør til og med fikser på paparazzibilder. Sikkert for å selge løsnummer på kjendiser som selger fordi de er pene. Da fikser de gjerne på tenner, det hvite på øyet og urenheter i huden. Da er det gjerne snakk om bilder som kommer på forsiden. Grei måte å fikse goodwill hos de aktuelle kjendisene også;-)

Sant nok!

Lest og om at de hadde fikset på bilder av ei (Rene Zellweger?) og gjort henne tynnere. Bare for å ha noe å skrive om liksom..

Lurer litt på hvilke folk som jobber i sånne blader?!? :/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det idiotiske er at _man_ vet at de er som folk flest, men så går det smått om senn i glemmeboken og så kjøper _man_ dyre kremer og ergrer seg over at huden aldri blir porselen eller vakkert-naturbarn-fra-karibien. Vi vil bedras.

"Vi vil bedras"

Ja, der sa du det! :/

Skrevet

Sant nok!

Lest og om at de hadde fikset på bilder av ei (Rene Zellweger?) og gjort henne tynnere. Bare for å ha noe å skrive om liksom..

Lurer litt på hvilke folk som jobber i sånne blader?!? :/

Har ikke sett det med Zellweger, men det er en smal sak å gjøre folk smalere, hehe. Vi du at en som er tynn skal se anorektisk ut ordner du det på to minutter ved å legge på skygger det det allerede er smalt og lysne de partiene som skal framheves. Tviler ikke et sekund på at for eksempel S & H kan finne på å gjøre det!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har ikke sett det med Zellweger, men det er en smal sak å gjøre folk smalere, hehe. Vi du at en som er tynn skal se anorektisk ut ordner du det på to minutter ved å legge på skygger det det allerede er smalt og lysne de partiene som skal framheves. Tviler ikke et sekund på at for eksempel S & H kan finne på å gjøre det!

Det er en god stund siden den saken. Men hele greia er sykt. At man får seg til å gjøre sånt.

(Søren, nå tenker jeg over hver gang jeg skriver "man"! hehe)

Skrevet

Jeg veier omtrent det samme som en grizzlybjørn. Kan du gjøre meg tynn og lekker dersom jeg sender et bilde?

;-)

Annonse

Skrevet

La du merke til hun som lå på ryggen? Der bygde de om hele puppen! Jeg antar det var silikon bryst siden det sluttet så rart.

Men den stakkars modellen må jo få komplekser når de velger å gjøre så store endringer.

Ja, det var et merkelig bilde!

Skrevet

Jeg veier omtrent det samme som en grizzlybjørn. Kan du gjøre meg tynn og lekker dersom jeg sender et bilde?

;-)

Klart det, muriel. Fra grizzly til gaselle er min spesialitet. Du får selvsagt plettfri perlerad også. Skulle bare mangle;-)

Skrevet

Klart det, muriel. Fra grizzly til gaselle er min spesialitet. Du får selvsagt plettfri perlerad også. Skulle bare mangle;-)

Wow... Hehe :o)

Skrevet

Jepp, det er litt dumt det der. Tror du det kan være grunnen til at enkelte aldri stiller opp på TV? :-)

http://skinema.com/Lobby.html

Jeg ble litt lattermild, her en annen variant av fokus på hud og hudproblemer enn vi er vant til fra skjønnhets"ekspertene" som selger alle remediene vi bruker.

Skrevet

He he..jeg tenkte på det samme. Tror jeg kontakter de fikse-på-bildene-folka når jeg/vi skal ta bryllupsbilder ;o)

Ingen dum ide!!! Skulle gjerne ha fikset litt på mine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...