Gå til innhold

Psykologi og pris

Gjest Hva skal man sette av av penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster en time hos en helt vanlig psykolog. Sånn ca. gjennomsnittlig pris da. Fra Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går til en som har ordning med folketrygden koster det vel ca. 250 kr. pr. time. Også trenger du ikke betale mer enn til grensen på frikort... litt usikker på hva grensen er der nå, men det får du enkelt vite hos folketrygden.

Skrevet

Hvis du går til en som har ordning med folketrygden koster det vel ca. 250 kr. pr. time. Også trenger du ikke betale mer enn til grensen på frikort... litt usikker på hva grensen er der nå, men det får du enkelt vite hos folketrygden.

Hm...Men jeg kommer til å gå til en utenom folketrygden.

Takk forresten for svar :)

Skrevet

Hm...Men jeg kommer til å gå til en utenom folketrygden.

Takk forresten for svar :)

Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall.

"..........................................."

Gjest sol etter regn
Skrevet

Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall.

å jo... har man ikke driftstilskudd, kan de i teorien ta akkurat det de vil, sa legen min. Jeg spurte han om nettopp dette en gang nemlig.. Det er ikke uvanlig med over 600 kr pr konsultasjon. Man kan nok enkelt finne det ut ved et par kjappe søk på google, eller ved noen ringerunder...

Skrevet

å jo... har man ikke driftstilskudd, kan de i teorien ta akkurat det de vil, sa legen min. Jeg spurte han om nettopp dette en gang nemlig.. Det er ikke uvanlig med over 600 kr pr konsultasjon. Man kan nok enkelt finne det ut ved et par kjappe søk på google, eller ved noen ringerunder...

Ok. Det er sikkert noen som er så populære o.l. at de kan ta høyere priser enn andre.

"..............................................."

Skrevet

Ok. Det er sikkert noen som er så populære o.l. at de kan ta høyere priser enn andre.

"..............................................."

Jeg ville fått angst og problemer av sånne priser - hvem går man til da da? hehe

Skrevet

Takk for svar. Da har jeg i allefall råd. God investering i å komme seg videre er det, spesielt hvis det ligger under 500 kr.

:)

amerikafareren
Skrevet

3-400 er billig for en privat psykolog. Jeg ville si 5-600 kr.

amerikafareren
Skrevet

Jeg tipper at gjennomsnittspris er 500 kr. og så kan du få noe billigere og noe dyrere. Noen advokater tar 2000 kr i timen.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg ville fått angst og problemer av sånne priser - hvem går man til da da? hehe

...da venter man opptil 6 mnd på ledig time.... Eller blir så "gal" at man blir tvangsinnlagt.. hehe... Et sykt, sykt samfunn vi lever i.. :|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...