Gjest Hva skal man sette av av penger Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hva koster en time hos en helt vanlig psykolog. Sånn ca. gjennomsnittlig pris da. Fra Oslo. 0 Siter
lonelyP Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvis du går til en som har ordning med folketrygden koster det vel ca. 250 kr. pr. time. Også trenger du ikke betale mer enn til grensen på frikort... litt usikker på hva grensen er der nå, men det får du enkelt vite hos folketrygden. 0 Siter
Gjest Hva skal man sette av av penger Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvis du går til en som har ordning med folketrygden koster det vel ca. 250 kr. pr. time. Også trenger du ikke betale mer enn til grensen på frikort... litt usikker på hva grensen er der nå, men det får du enkelt vite hos folketrygden. Hm...Men jeg kommer til å gå til en utenom folketrygden. Takk forresten for svar 0 Siter
Prozak Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hm...Men jeg kommer til å gå til en utenom folketrygden. Takk forresten for svar Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall. "..........................................." 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall. "..........................................." å jo... har man ikke driftstilskudd, kan de i teorien ta akkurat det de vil, sa legen min. Jeg spurte han om nettopp dette en gang nemlig.. Det er ikke uvanlig med over 600 kr pr konsultasjon. Man kan nok enkelt finne det ut ved et par kjappe søk på google, eller ved noen ringerunder... 0 Siter
Prozak Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 å jo... har man ikke driftstilskudd, kan de i teorien ta akkurat det de vil, sa legen min. Jeg spurte han om nettopp dette en gang nemlig.. Det er ikke uvanlig med over 600 kr pr konsultasjon. Man kan nok enkelt finne det ut ved et par kjappe søk på google, eller ved noen ringerunder... Ok. Det er sikkert noen som er så populære o.l. at de kan ta høyere priser enn andre. "..............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ok. Det er sikkert noen som er så populære o.l. at de kan ta høyere priser enn andre. "..............................................." Jeg ville fått angst og problemer av sånne priser - hvem går man til da da? hehe 0 Siter
Gjest Hva skal man sette av av penger Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall. "..........................................." Takk for svar. Da har jeg i allefall råd. God investering i å komme seg videre er det, spesielt hvis det ligger under 500 kr. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Da vil jeg tippe at de fleste ligger innefor de prisene som terapeuter o.l av forskjellig art pleier å ta. 3-400,- pr time? Neppe så mye mer eller mindre, ihvertfall. "..........................................." 3-400 er billig for en privat psykolog. Jeg ville si 5-600 kr. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg tipper at gjennomsnittspris er 500 kr. og så kan du få noe billigere og noe dyrere. Noen advokater tar 2000 kr i timen. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg ville fått angst og problemer av sånne priser - hvem går man til da da? hehe ...da venter man opptil 6 mnd på ledig time.... Eller blir så "gal" at man blir tvangsinnlagt.. hehe... Et sykt, sykt samfunn vi lever i.. :| 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.