amerikafareren Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Da jeg tok min norske venninne og presenterte henne for min amerikanske professor så var denne sangtittelen et av diskusjonsemnene. Professoren min nærmer seg åtti år og er verdenskjent for sin forskning. Det var et stort øyeblikk for min venninne da hun møtte henne og kunne få tatt bilde av oss alle sammen. Livet er ikke enkelt, men hvem har lovet det? 0 Siter
Soria Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Livet er ikke en ønskekvist som lover deg evig hell. Den gir deg et startsted og livslag frist, og resten beror på deg selv. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Livet er ikke en ønskekvist som lover deg evig hell. Den gir deg et startsted og livslag frist, og resten beror på deg selv. Resten beror ikke bare på meg selv. Det tror jeg vi var enige om, eller at vi ikke diskuterte med de ordene der. Vi snakket om muligheter og løsninger istedenfor problemer. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Evert Taube har jo også formulert dette i sin flotte vise: "så lenge skutan kan gå". " for hvem har sagt at just du kom til verden, för att få solskjen og lykke på färden?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.