Gå til innhold

I never promised you a rose garden

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Da jeg tok min norske venninne og presenterte henne for min amerikanske professor så var denne sangtittelen et av diskusjonsemnene. Professoren min nærmer seg åtti år og er verdenskjent for sin forskning. Det var et stort øyeblikk for min venninne da hun møtte henne og kunne få tatt bilde av oss alle sammen.

Livet er ikke enkelt, men hvem har lovet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er ikke en ønskekvist som lover deg evig hell. Den gir deg et startsted og livslag frist, og resten beror på deg selv.

amerikafareren
Skrevet

Livet er ikke en ønskekvist som lover deg evig hell. Den gir deg et startsted og livslag frist, og resten beror på deg selv.

Resten beror ikke bare på meg selv. Det tror jeg vi var enige om, eller at vi ikke diskuterte med de ordene der. Vi snakket om muligheter og løsninger istedenfor problemer.

fuji1365380447
Skrevet

Evert Taube har jo også formulert dette i sin flotte vise: "så lenge skutan kan gå".

" for hvem har sagt at just du kom til verden, för att få solskjen og lykke på färden?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...