Gå til innhold

Hva skjer i Oslo 8-10 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være med på kurs med jobben i Oslo 8.-10. mai og skal bo på hotell i tre netter. Gleder meg!!!!

Men kveldene har jeg fri, og tenkte jeg skulle benytte meg litt av hovedstadens kulturtilbud.

Hva bør jeg få med meg? Er helt elendig kjent i Oslo...

Hører jo så mye fælt om knivstikkinger og vold. Merker at jeg er blitt mye mer pysete nå enn tidligere. Er det trygt å rusle langs Karl Johan om kvelden? Gå på teater eller kino alene? Regner med å bo på et hotell midt i sentrum.

Kom med tips da folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren heller Prust - jeg skal på kurs i Oslo 11. og 12. (kommer dit 10.) Hadde dagene klaffet litt bedre, kunne vi slått følge på kulturtilbud i den "skumle" hovedstaden....

(Jeg går forøvrig ofte alene rundt omkring i hovedstaden på kveldstid når jeg er der på kurs, og føler meg alltid helt trygg. Naiv, kanskje, men jeg har aldri opplevd noe som helst skummelt)

Skrevet

Søren heller Prust - jeg skal på kurs i Oslo 11. og 12. (kommer dit 10.) Hadde dagene klaffet litt bedre, kunne vi slått følge på kulturtilbud i den "skumle" hovedstaden....

(Jeg går forøvrig ofte alene rundt omkring i hovedstaden på kveldstid når jeg er der på kurs, og føler meg alltid helt trygg. Naiv, kanskje, men jeg har aldri opplevd noe som helst skummelt)

Det hadde jo vært koselig! Synde det klaffet så dårlig....

Skrevet

Jeg har aldri følt meg utrygg i Oslo på kveldstid. Men jeg styrer unna området helt nederst på Karl Johan og kvadraturen hvis jeg er aleine! ;)

Unni Wilhelmsen spiller forresten på Josefine (nær Bislet) den 10. :)

Skrevet

Du kan jo prøve å søke litt her, og se om du finner noe som faller i smak. Kos deg! :)

http://www.aftenposten.no/oslo/hvaskjer/index.jsp

Den linken var bra!!!!

Fant et par ting jeg skal undersøke nærmere:

Teater: Kaos er granne med Gud

og

Operakveld

Skal kikke litt mer i kveld.

TakkTakkTakk!!!

Skrevet

West side story på Oslo Nye: http://www.oslonye.no/forestillinger/1608.html

Så moro!!!! DET vil jeg gå på!!!!

Mange år siden sist jeg var på musical... da var det Green.... (?) på Chat Noir - jentegjeng på Oslotur høsten 2000.... Oj, som årene flyr!

Takk for det!!!! Skal ringe i kveld og bestille!!!!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg bor jo i Oslo, selv om jeg ikke kommer herfra opprinnelig.

men jeg føler meg aldri redd eller utrygg når jeg gjør ting i byen. Men det er kanskje fordi jeg ubevisst unngår å gå på de meste belastende stedene.

Kirkegata, nederst i Karl Johan og ved Oslo S er jo ganske guffent om kvelden da. Det er jo "ingen" som bor i Oslo som er i disse områdene.

Vi som bor her går ut på Grunerløkka, Majorstua, Forgner osv. Ingen grunn til å labbe opp og ned Karl Johan!

Snorkfrøken
Skrevet

www.ticketmaster.no

og

www.billettluka.no

Gjest Persille
Skrevet

har ikke noen gode tips, men ville bare si at Oslo ikke er så farlig som man skal ha det til :)

Jeg går alene stort sett overalt, også i Karl Johan, og jeg har aldri hatt noen problemer...

Dessverre har jeg ikke barnefri de dagene - så jeg kan ikke bli med ut, men vil du omvsning i bhg får du bare si fra :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Den linken var bra!!!!

Fant et par ting jeg skal undersøke nærmere:

Teater: Kaos er granne med Gud

og

Operakveld

Skal kikke litt mer i kveld.

TakkTakkTakk!!!

Bare Hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...