Gå til innhold

Nesepiercing

Anbefalte innlegg

Gjest dobbine
Skrevet

Jeg tok hull i nesen for litt over 2 uker siden. Den dobben jeg fikk i nesen da, skulle være i nesen i 6 uker sa de på salongen. Men den er stor og stygg og nå skal jeg begynne å jobbe. Lurer på om jeg kan bytte den inn i en liten en nå jeg? Er det for tidlig? Hva kan evt skje?

Skrevet

Jeg tok hull i nesen, og syns som deg at dobben ble for stor etter kort tid. Så jeg byttet den ut som du tenker på.

Problemet ble bare at den nye dobben hadde mye tynnere streng! Dermed var ikke hullet grodd i den størrelsen det skulle før jeg byttet, og begynte å "gro igjen" ned mot den tynnere strengen. Om du skjønner hva jeg mener.

Når jeg så skulle bytte dobb, ble det kjempevanskelig - var veeeeldig sårt og grodde aldri skikkelig. Masse bakterier der hele tiden vettu, så kjempeviktig å holde rent hele tiden. Til slutt ble det så vondt (og stygt med konstant puss og sår rundt dobben) at jeg valgte å ta den ut og la det gro igjen - ca 6 mnd etter jeg tok hull. Heldigvis ser man ikke hullet i dag..

Anbefaler deg absolutt å vente med å bytte dobb, og heller lide deg gjennom de ukene det tar for å la det gro skikkelig. Da kan du ha mye større glede av den senere.

Skrevet

Å bytte nesedobb er ikke det enkleste i verden faktisk. Jeg hadde ventet i det lengste. Første gangen jeg byttet, grodde hullet igjen før jeg klarte å sette i den nye ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...