Gå til innhold

Hurghada

Gjest Mamma på tur med to store barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Restplass til 890 kr frister..

Videoannonse
Annonse
Gjest Hurghaga
Skrevet

Har hørt mye bra om Hurghada. Skal dit selv i juni!

Skrevet

Var der i november 2004. Nydelig hvis du bor på et resort e.l. utenfor sentrum. Hurghada by er ikke akkurat sjarmerende, men områdene og strendene rundt er flotte. Særlig hvis dere liker snorkling er Hurghada et paradis.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, jeg har vært der. Jeg synes det var et forferdelig sted, skjønner at det er billige restplasser dit. Det var mye tigging og fattigdom, stedet vi bodde var omtrent som en byggeplass, med halvferdige hus overalt. På gatehjørner sto bevæpnede soldater klare. Nei uff. Maten var kjedelig, med lite og dårlige ingredienser.Og ikke nok med det, omtrent alle på flyet hjemmover (meg inkludert) Hadde magasjau :-/

Nei, huffamei dit hadde jeg ikke dratt frivillig igjen.

Noe positivt om Hurghada? Det er flott å dykke der enten du dykker proft, eller snorkler. Det er varmt og deilig. Strendene er bevoktet..

Men, jeg har også hørt at noen har hatt en fin ferie der..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var der i januar 1992. Det jeg husker best var dagsturen til Luxor. Det bør du få med deg.

Skrevet

Ja, jeg har vært der. Jeg synes det var et forferdelig sted, skjønner at det er billige restplasser dit. Det var mye tigging og fattigdom, stedet vi bodde var omtrent som en byggeplass, med halvferdige hus overalt. På gatehjørner sto bevæpnede soldater klare. Nei uff. Maten var kjedelig, med lite og dårlige ingredienser.Og ikke nok med det, omtrent alle på flyet hjemmover (meg inkludert) Hadde magasjau :-/

Nei, huffamei dit hadde jeg ikke dratt frivillig igjen.

Noe positivt om Hurghada? Det er flott å dykke der enten du dykker proft, eller snorkler. Det er varmt og deilig. Strendene er bevoktet..

Men, jeg har også hørt at noen har hatt en fin ferie der..

Når var dere der?Reiste dere uspesifisert?Hvilket hotellbrukte dere?

Gjest Aimabel
Skrevet

Når var dere der?Reiste dere uspesifisert?Hvilket hotellbrukte dere?

Vi var der i januar 2004. Vi bodde ikke uspesifisert nei. Kan ikke huske hvilket hotell vi bodde på, men hotellet var vi faktisk ganske fornøyd med.(fire stjerner) Det var skikkelig bra frokostbuffet. Svømmebassenget var ikke oppvarmet og var iskaldt! Hotellet lå i fem mins gange til stranden.

Velger dere å dra til Egypt, så bør dere iallefall være _veldig_ nøye med hygiene. Prøv å unngå alle selgere som skal håndhilse. Bruk våtservietter etter dere har tatt i penger. Ikke spis rå grønnsaker og frukt med skallet på osv...

jeg kom ikke til meg selv igjen før to uker etter reisen, det ødela endel av opplevelsen kan du si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...