Gå til innhold

Hvordan funker "meldinger?"

Gjest grønn - grønnere - grønnest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder dette med meldinger; Er det slik at hvis jeg skriver et innlegg på meldinger kommer det inn på svarfunksjonen til den jeg sender til? Kommer det også inn under 100 nyeste? Jada, helt grøøønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer under 100 nyeste som et vanlig innlegg.

Den du skriver meldingen til, må selv gå inn i Forum for Meldinger og lese den. Det er ingen mail-liknende funksjon.

Skrevet

Det kommer under 100 nyeste som et vanlig innlegg.

Den du skriver meldingen til, må selv gå inn i Forum for Meldinger og lese den. Det er ingen mail-liknende funksjon.

Skjønner. Så det må avtales der og da at en "flytter" over, hvis man ikke har en stående avtale med noen om å titte innom der.

Skrevet

Skjønner. Så det må avtales der og da at en "flytter" over, hvis man ikke har en stående avtale med noen om å titte innom der.

Ja, det kan være lurt.

Skrevet

"Avtales der og da" skjønte jeg ikke.

Men alle burde titte innom meldinger med jevne mellomrom. Jeg vet det kan være lett å glemme - men kan også lett bli en vane, om man vil.

Og selv det i utgangspunktet skal brukes som et meldingsforum, er der mange morsomme tråder der også. (Og jeg tror ingen blir sure om andre bryter inn i tråder der.)

Skrevet

"Avtales der og da" skjønte jeg ikke.

Men alle burde titte innom meldinger med jevne mellomrom. Jeg vet det kan være lett å glemme - men kan også lett bli en vane, om man vil.

Og selv det i utgangspunktet skal brukes som et meldingsforum, er der mange morsomme tråder der også. (Og jeg tror ingen blir sure om andre bryter inn i tråder der.)

Jo, hvis man er på et annet forum enn åpent(overgre, adopsjon, psykiatri, allmennlege og tydeligvis er på vei inn i det private mellom to, da kan en avtale å skifte forum til meldinger.

Skrevet

Jo, hvis man er på et annet forum enn åpent(overgre, adopsjon, psykiatri, allmennlege og tydeligvis er på vei inn i det private mellom to, da kan en avtale å skifte forum til meldinger.

Jepp! Da er jeg med. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...