Gå til innhold

Jeg er så sur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GUDAMEG - den der er råstygg.

Hmm... har de to ulike festdrakter på SparKjøp, kanskje? Søstra mi har en gul en, men tror ikke den er helt lik den der... synes den er kjempefin på henne, men kunne ikke tenkt meg den selv. Holder meg til Rogalandsbunaden min, jeg :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• cecily

5

• mariaflyfly

2

• fuji1365380447

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm... har de to ulike festdrakter på SparKjøp, kanskje? Søstra mi har en gul en, men tror ikke den er helt lik den der... synes den er kjempefin på henne, men kunne ikke tenkt meg den selv. Holder meg til Rogalandsbunaden min, jeg :)

Svarer likevel om det ikke var meg du stilte spørsmålet til.

Den finnes i oker,burgunder og blå.

Skrevet

GUDAMEG - den der er råstygg.

Gudameg for en dårlig smak du må ha.

Skrevet

Ehh...nei.

Skrevet

Du kan få minst tre kjoler/skjørt/antrekk som passer seg til konfirmasjon for de 1.700 kronene...

Denimstoff passer seg generelt ikke i konfirmasjon, bryllup eller begravelser mener jeg. Jeg er ikke fyllt 30, og liker heller ikke skjørt o.l., men i slike anledninger må man bare.

Var totalt overbevist om at du var minst ti år eldre enn meg.

Skrevet

Hehehe, så ut som en forvokst barnebunad.

Ja du har sikkert veldig god smak du.

Skrevet

Ja du har sikkert veldig god smak du.

Det stemmer, jeg har god smak.

Skrevet

Det lyser jo "Sparkjøp" av de - like fælt som nylon kjøkkengardiner.

Skrevet

Hehehe, så ut som en forvokst barnebunad.

Helt enig med deg - jeg vill eikke brukt den i en revy engang. *blasert*

Skrevet

Kjøp heller en halvpen kjole/drakt til 300-800, så kan du kjøpe en dongeribukse til noen få hundrelapper (som du bruker til andre anledninger). Vi ser da ikke forskjell på dongeri til 200 og 1700 likevel. Tror forresten ikke jeg har sett dyrere dongery enn ca 600.

Logitechmusa
Skrevet

Jeg tror nok jeg må si meg enig med flisa, en sånn drakt som det der er ikke akkurat god smak. *grøsser*

Skrevet

Persille er bare moden for alderen ;)

Skrevet

Det lyser jo "Sparkjøp" av de - like fælt som nylon kjøkkengardiner.

Jeg ville ikke hatt den selv nei, men jeg mener det er to ulike typer de har. Hadde, i alle fall. Søstra mi sin er veldig fin på henne, men jeg har sett andre som ikke er så fine.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er 26 :)

Gjest Persille
Skrevet

Persille er bare moden for alderen ;)

*ler*

Jeg håper det er en bra ting da?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har tydelig tatt feil da jeg trodde du var minst 35 år.

Jeg er 26 :)

Gjest Persille
Skrevet

det trodde jeg også-

Jeg har 8,5 år igjen til 35 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...