Gå til innhold

Helg igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Cassandrana
Skrevet

Hva er planene?

Jeg skal ut og 'lufte' meg litt.. Dvs ut på dans.

Gleder meg som ei peppermø. Er riktignok litt oppi åra, men hvem bryr seg?

Håper på napp så veslehøna ikke tørker helt inn... Hehe...

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal på reunion russefest imorgen, så da er det på med de gamle russebuksene hehe (heldigvis passet den fortsatt).

Idag skal jeg på shoppingtur med en venninne og ikveld skal jeg på bursdagsvors også på byen..

Blir en moro helg :)

Skrevet

I kveld skjer det ikke noe spesielt og i morgen må mannen min jobbe på dagen.

Men om kvelden skal vi på fest hos noen venner :-) Fikk dessverre ikke plassert ungene noe sted om natta, så vi må kreke oss hjem i skjebelig tid slik at vi orker å stå opp med dem søndag morgen.....

Søndag ettermiddag er det vårkonsert med barnekoret :-)

Skrevet

Jeg skal være alene i helga, jeg. Eller - alene og alene - min kjjære skal bort, mens jeg skal være hjemme med våre tre søte små.

= Nok å gjøre, men vi skal kose oss :-)

Skrevet

Planene er at det skal bli solskinn og varmt :) Jeg blir delvis alene i helga. Min mann jobber, mine barn skal ha ei natt(ikke samme) hver hos kamerater.

Jeg har mye å kose meg med i hagen, og endel ærender lørdag. Sol og lotto blir vel helgas høydepunkt ;)

Skrevet

I kveld skjer det ikke noe spesielt og i morgen må mannen min jobbe på dagen.

Men om kvelden skal vi på fest hos noen venner :-) Fikk dessverre ikke plassert ungene noe sted om natta, så vi må kreke oss hjem i skjebelig tid slik at vi orker å stå opp med dem søndag morgen.....

Søndag ettermiddag er det vårkonsert med barnekoret :-)

Jasså..det gikk ikke med barnevakt nei, men jeg vet hva du kan gjøre, begynn festen tidlig ;) God helg!!

Skrevet

Planene er at det skal bli solskinn og varmt :) Jeg blir delvis alene i helga. Min mann jobber, mine barn skal ha ei natt(ikke samme) hver hos kamerater.

Jeg har mye å kose meg med i hagen, og endel ærender lørdag. Sol og lotto blir vel helgas høydepunkt ;)

Syns det ikke er "Tore på sporet" mer da! :)

Skrevet

Seriøst; jeg er aldri alene jeg! :)

Vet ikke hva jeg da hadde gjort om jeg hadde hatt en helg for meg selv, men regner med at jeg hadde ligget på sofaen med pledd og bok og tv. Og slått av alle telefoner.

Skrevet

Jasså..det gikk ikke med barnevakt nei, men jeg vet hva du kan gjøre, begynn festen tidlig ;) God helg!!

Der var du ja!

Har ikke turd å foreslå for mannen min at ungene kunne sove hos deg...

Nei, hun vanlige barnevakten kommer litt over syv, og så får vi være tilbake i ett-tida, tenker jeg. Blir nok koselig det!

Har laget Hotn Sweet Shots for første gang! Knallgodt, enda mer fyldig enn den kjøpte :-)

Skrevet

Mannen min skal jobbe på lørdag, og jeg blir alene med ungene da. Du vil ikke ta en kjøretur 2-3 mil vestover da?

God helg!

Håper finværet varer!

Gjest M.Angelica
Skrevet

I morgen skal vi kjøpe gave, skifte til sommerdekk, så i bursdag. Søndagen skal jeg værefyllesjuk og spise snop =)

Skrevet

Synes nesten det er helg hele tida, jeg!

Planene er stort sett ikke annet enn jobbing, soving og å lese til eksamen på mandag...

Skulle vært og danset litt salsa, men det ser dårlig ut med tilstrekkelig tid, gitt.

God helg - kos deg!

Skrevet

får håpe du får napp da så ikke veslehøna tørker helt bort hehe

Lykke til

Gjest trultemor26
Skrevet

Har ikke de store planene. Har planer om å ta en tur på ikea i morra da, og amøbler og litt sånn for å titte på møbler og all verdens ting vi trenger i det nye rekkehuset vårt! :)

Skrevet

Mannen min skal jobbe på lørdag, og jeg blir alene med ungene da. Du vil ikke ta en kjøretur 2-3 mil vestover da?

God helg!

Håper finværet varer!

Hei! Du det hadde vært gøy :) Men må se an tida pga vi må få kjøpt sko til konfirmanten her, og så skal han til frisøren. Og vips så har timene flydd og din mann er nesten hjemme, i festhumør :)

Evt så ser jeg om du er her på nett.Hei då :)

Skrevet

Syns det ikke er "Tore på sporet" mer da! :)

Nja...joda ok å grine litt, men vi skal se junior grand prix, meg og tulla :)

Skrevet

Har ikke de store planene. Har planer om å ta en tur på ikea i morra da, og amøbler og litt sånn for å titte på møbler og all verdens ting vi trenger i det nye rekkehuset vårt! :)

Har du hatt bursdag nå nylig, eller?

Er ikke du trultemor25 til vanlig?

Gjest trultemor26
Skrevet

Har du hatt bursdag nå nylig, eller?

Er ikke du trultemor25 til vanlig?

Jepp!! Nå er jeg 26! Takk Takk!

Skrevet

Jepp!! Nå er jeg 26! Takk Takk!

Jeg gratulerte ikke ;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg gratulerte ikke ;-)

Men takk allikevel! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...