Gå til innhold

Helg igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men takk allikevel! :)

Værsågod.

Gratulerer med overstått c",)

Skrevet

Jeg jobber i helgen.

det skal jeg også :(.... trøster meg med at det er spådd dårlig vær! hehe :)

hare1365380455
Skrevet

det skal jeg også :(.... trøster meg med at det er spådd dårlig vær! hehe :)

Her er det kjempefint vær!

Skrevet

Har hatt en travel uke med rapport innlevering så helgen blir rolig og behagelig for min del.

Skal på dolly dimples og leie noen filmer sammen med mannen.

Søndag blir skikkelig daffedag :)

Skrevet

Her er det kjempefint vær!

da er det enda værre å gå på jobb i helga hvis været er knall... Håper du får en fin helg, tross alt da! :-)

hare1365380455
Skrevet

da er det enda værre å gå på jobb i helga hvis været er knall... Håper du får en fin helg, tross alt da! :-)

Du også! :) Så er neste helg fri....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skal på loppemarked i morgen og mannen min datteren min skal jobbe der.

Skrevet

Du også! :) Så er neste helg fri....

Jepp :) og en fridag her hjemme helt alene til uka :) Det er det beste med å jobbe turnus! :)

hare1365380455
Skrevet

Jepp :) og en fridag her hjemme helt alene til uka :) Det er det beste med å jobbe turnus! :)

Det er fint med fri midt i uka! Men nå begynner jeg å bli lei helgejobbing... (Jeg har jobbet mye ekstra.)

Skrevet

Det er fint med fri midt i uka! Men nå begynner jeg å bli lei helgejobbing... (Jeg har jobbet mye ekstra.)

Jeg får sånne perioder jeg også... har hatt en lang periode nå som jeg har hatt lyst til å få meg en 8-16 jobb, spesielt får jeg denne lysten rundt høytider, når alle andre har fri bortsett fra meg... :(.. men har valgt yrket mitt selv, så får vel bite i det sure eple!

Blir godt med ferie snart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...