Gå til innhold

Somadril

Gjest Synes det er synd

Anbefalte innlegg

Gjest Synes det er synd
Skrevet

Heisann.

Har hørt at somadril taes ut av markede p.g.a mye misbruk.

Dette synes jeg er forferdelig for den hjelper meg i de værste periodene. Legene burde bli strengere med og skrive ut ikke ta den av markede når det er mange som bruker den slik den skal brukes.Vet noen når de sluttet og selge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Soma in my heart
Skrevet

Hvor har du hørt det?

Det er jo verdens beste pille!!!!

Gjest Synes det er synd
Skrevet

Hvor har du hørt det?

Det er jo verdens beste pille!!!!

Legen min sa det i går. Helt enig med deg. Det kom heller inget alternativ. Hva gjør man da?

Gjest soma in my heart
Skrevet

Legen min sa det i går. Helt enig med deg. Det kom heller inget alternativ. Hva gjør man da?

hm... det må da komme noe lignende? noe muskelavslappende`?

Gjest Synes det er synd
Skrevet

hm... det må da komme noe lignende? noe muskelavslappende`?

Får inderlig håpe det. Synes det er litt rart hvis ikke.

Hva bruker du den mot?

Gjest soma in mye heart
Skrevet

Får inderlig håpe det. Synes det er litt rart hvis ikke.

Hva bruker du den mot?

vondt i nakke og rygg.. lumbago.

du da?

Gjest Synes det er synd
Skrevet

du da?

Har fibromyalgi og når jeg har det som værst er det ingenting som hjelper like bra som somadril. Så det at folk har misbrukt medisinen går utover oss som trenger det og får hjelp av det. Jeg synes ikke det er rett.

Hvordan skal man få hjelp nå da? Ble ganske fortvila ja.

Gjest Synes det er synd
Skrevet

du da?

Hva kan man gjøre for og protestere?

bugge -jenta
Skrevet

Det er dypt urettferdig at vi skal lide for at noen misbruker. Det er også dypt urettferdig at det er tilnærmet gratis å være deprimert, men dyrt å ha angst.

For noen er p. forte et alternativ, men for mange virker disse medisinene svært forskjellige.

Jeg fikk et nytt liv når jeg fikk p. forte i hus, og har et moderat bruk. Det ville vært forferdelig om den skulle forsvinne. Skjønner godt dere er redde og opprørte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...