Gå til innhold

Ja nå blir det spennende...:-)

Anbefalte innlegg

Kvæfjordkaka:)

Hei hei alle sammen...:-)

Har vært litt stille her inne for tiden, så jeg tenkte skrive litt om hvordan det er med meg denne mnd...

Vi har jo vært til utredning og funnet ut at alt er ok med oss begge...

Hadde eggløsning rundt 8 april, og hadde regelmessig sex i den perioden...Håper jo selvfølgelig på en spire denne mnd, men har ikke så stor tro på det akkurat...:-(

Så nå håper og håper jeg på at mensen ikke kommer som planlagt på mandag...Skulle ønske at det snart kunne skje noe! Men orker ikke å ta noe test...Enten kommer mensen eller så kommer den ikke...Kommer den ikke, så tar jeg selvfølgelig test og ser om det plutselig har skjedd noe vidunderlig...

Men kjenner nå litt øm rygg og ømme pupper...Så da kommer vel tante rød på besøk...:-(

Litt leit, for nå vet jeg at samboern kommer til å være en del borte de neste mnd...Jobber på båt, og da er det ikke så lett å få det til å passe med mine eggløsninger...Feks denne mnd VET jeg at han ikke er hjemme da...:-(

Ååå som jeg håper...Krysser fingre...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227521-ja-n%C3%A5-blir-det-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat desse dagane du er inni no er pyton (synes vertfall eg)- ein går jo berre å venter og venter på at mensen skal komme...eller ikkje komme..Kan bli heilt sprø av den ventinga! Ikkje lett å tenke på noko anna heller (som er eit velmeinande råd frå "alle"). Skal krysse fingrane for deg :) Hadde vore så kjekt om det vart full klaff for nokon her inne no :)

Krysser fingrene for at mensen IKKE kommer på mandag! Lykke til! Håper det klaffer for dere denne gangen:)

Jeg for min del har faktisk ringt til legen (takk for støtte av folk her inne:), og skal til ham på mandag allerede.... gruer meg. Har prøvd i et år til sommeren og de hadde vært griet å få sjekket ut litt...

Ha en fin helg!!:)

Krysser fingrene for at mensen IKKE kommer på mandag! Lykke til! Håper det klaffer for dere denne gangen:)

Jeg for min del har faktisk ringt til legen (takk for støtte av folk her inne:), og skal til ham på mandag allerede.... gruer meg. Har prøvd i et år til sommeren og de hadde vært griet å få sjekket ut litt...

Ha en fin helg!!:)

Lykke til på mandag Mathildaa! :) Skriv korleis det gjekk når du har vore hos legen! Eg skulle bestille time denne veka, men ringetida på legekontoret passer ikkje så godt i forhold til jobben (er lærar og kan liksom ikkje berre gå frå elevane og ringe til legen- tar så lang tid å komme gjennom til kontoret). Får prøve igjen på tysdag når eg har fri.. Det går nok fint på mandag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...