Gå til innhold

Når bade i kar etter fødsel???

Anbefalte innlegg

nattapusenogmami

Fødte en liten jente for snart tre uker siden(om to dager) Og nå har eg sååå lyst til å ta meg et bad sammen med henne! Men kan jeg det? er helt ferdig med å blø, kun litt smårosa/orange utflod innimellom og alle stingene mine har falt ut. Kan jeg få infeksjoner ved karbad hvis jeg vasker karet ordentlig før bruk? Må jeg virkelig vente til etter at jeg har vært på 6 ukers kontrollen? Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227539-n%C3%A5r-bade-i-kar-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sarina

d er jo litt ekkelt å tenke på att d kan komme utflod i badekaret mens lille snuppa di er oppi da...

tror jeg ville ha venta til etterkontrollen var overstått,da er ialfall faren for infeksjon hos deg selv minnimert...

kos deg videre med lille my:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...