Gjest kvitsymra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dette er en litt tragisk situasjon -for meg. Eg er kjempe betatt av en fyr. Sendte han en rose på valentinesday og 3 anonyme mailer i ettertid. Eg tør ikke røpe meg for han, hvem eg er fordi eg er redd for at han ikke liker meg "sånn" + at eg er 9 år eldre enn han. (vi studerer sammen). Eg er kjempe sjenert når han eg sitter ved siden av han -eg som ellers kan le og prate ganske høyt.. og er synes selv at det eg sier, med han i nærheten, er utrolig teit eller uinteressant.. Herremann. Skulle ikke tro at denne jenta har passert 30... for eg ser selv eg er ganske "teenage" i hodet for tiden.. Tør ikke å sjekke han opp/ytre min interesse, fordi de andre i klassen er mye yngre..og vil nok se humoren i dette hvis han avslår... Eg er så betatt, betatt av han. Og skulle gjerne invitert han med ut.. Men tør ikke... Det går ikke å avtale å lese sammen, siden han er med i en fast lesegruppe. Tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forelska ja... Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har desverre ikke så mange råd til deg. Men er i samme situasjon selv. Er plutselig blitt helt på knærne forelska i en jeg jobber sammen med. Vi har jobbet sammen i godt og vel 2 år, men nå etter jul så er han blitt sååå kjekk:-) Så nå går jeg mange omveier forbi kontoret hans i løpet av dagene og tilfeldigvis sitter på fellesrommet når han har pause. Føler meg smårar sammen med ham, og føler jeg bare sier dumme ting. Har lyst til å bli godt kjent med ham, men tør liksom ikke å be ham med ut ennå. Han er veldig hyggelig og småflørter litt han også, tror jeg da. Men så begynner jeg å lure på om han kanskje er slik mot alle og ikke har lyst til å bli med meg ut på noe. Så jeg går her da å lengter meg syk, og rødmer når jeg ser ham. Men jeg har tenkt på å få med meg noen flere på jobb, så kan vi ta en øl eller kaffe på en onsdagskveld. Det er endel som gjør det. Så skal jeg "tilfeldigvis" spørre om han ikke vil bli med oss også. Så får jeg håpe at vi havner sammen ved et bord og kan prate litt og føle meg frem da. Også har jeg nå funnet ut at han har skype, så jeg har et par uker nå prøvd å manne meg opp til å legge ham til som kontakt der og kanskje sende ham ei meldig. Men det har ikke blitt ennå... Vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal ha for å gjøre det.. Nei det er ikke lett å være forelsket, men deilig også! Du får hoppe i det og satse. En vinner ingenting om en ikke prøver! Så skal jeg prøve selv også! Kanskje.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/#findComment-1715508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forelska ja... Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har desverre ikke så mange råd til deg. Men er i samme situasjon selv. Er plutselig blitt helt på knærne forelska i en jeg jobber sammen med. Vi har jobbet sammen i godt og vel 2 år, men nå etter jul så er han blitt sååå kjekk:-) Så nå går jeg mange omveier forbi kontoret hans i løpet av dagene og tilfeldigvis sitter på fellesrommet når han har pause. Føler meg smårar sammen med ham, og føler jeg bare sier dumme ting. Har lyst til å bli godt kjent med ham, men tør liksom ikke å be ham med ut ennå. Han er veldig hyggelig og småflørter litt han også, tror jeg da. Men så begynner jeg å lure på om han kanskje er slik mot alle og ikke har lyst til å bli med meg ut på noe. Så jeg går her da å lengter meg syk, og rødmer når jeg ser ham. Men jeg har tenkt på å få med meg noen flere på jobb, så kan vi ta en øl eller kaffe på en onsdagskveld. Det er endel som gjør det. Så skal jeg "tilfeldigvis" spørre om han ikke vil bli med oss også. Så får jeg håpe at vi havner sammen ved et bord og kan prate litt og føle meg frem da. Også har jeg nå funnet ut at han har skype, så jeg har et par uker nå prøvd å manne meg opp til å legge ham til som kontakt der og kanskje sende ham ei meldig. Men det har ikke blitt ennå... Vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal ha for å gjøre det.. Nei det er ikke lett å være forelsket, men deilig også! Du får hoppe i det og satse. En vinner ingenting om en ikke prøver! Så skal jeg prøve selv også! Kanskje.. ;-) Og nå har jeg lagt han til som kontakt i skype... Uæææ.. Da er det bare å vente til han logger seg på igjen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/#findComment-1715930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har desverre ikke så mange råd til deg. Men er i samme situasjon selv. Er plutselig blitt helt på knærne forelska i en jeg jobber sammen med. Vi har jobbet sammen i godt og vel 2 år, men nå etter jul så er han blitt sååå kjekk:-) Så nå går jeg mange omveier forbi kontoret hans i løpet av dagene og tilfeldigvis sitter på fellesrommet når han har pause. Føler meg smårar sammen med ham, og føler jeg bare sier dumme ting. Har lyst til å bli godt kjent med ham, men tør liksom ikke å be ham med ut ennå. Han er veldig hyggelig og småflørter litt han også, tror jeg da. Men så begynner jeg å lure på om han kanskje er slik mot alle og ikke har lyst til å bli med meg ut på noe. Så jeg går her da å lengter meg syk, og rødmer når jeg ser ham. Men jeg har tenkt på å få med meg noen flere på jobb, så kan vi ta en øl eller kaffe på en onsdagskveld. Det er endel som gjør det. Så skal jeg "tilfeldigvis" spørre om han ikke vil bli med oss også. Så får jeg håpe at vi havner sammen ved et bord og kan prate litt og føle meg frem da. Også har jeg nå funnet ut at han har skype, så jeg har et par uker nå prøvd å manne meg opp til å legge ham til som kontakt der og kanskje sende ham ei meldig. Men det har ikke blitt ennå... Vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal ha for å gjøre det.. Nei det er ikke lett å være forelsket, men deilig også! Du får hoppe i det og satse. En vinner ingenting om en ikke prøver! Så skal jeg prøve selv også! Kanskje.. ;-) Takk for svar! Det skal være en større fest den 5. mai, og mest sannsynlig kommer han dit... så vi får se om eg tar på et kort skjørt og en kvinnelig utringing. Sitte tett inntil, lår mot lår? Mmm, eg ber ikke om mer.. :c) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/#findComment-1716519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Takk for svar! Det skal være en større fest den 5. mai, og mest sannsynlig kommer han dit... så vi får se om eg tar på et kort skjørt og en kvinnelig utringing. Sitte tett inntil, lår mot lår? Mmm, eg ber ikke om mer.. :c) "kort skjørt og en kvinnelig utringing" Hmmm.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/#findComment-1716527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forelska ja... Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Takk for svar! Det skal være en større fest den 5. mai, og mest sannsynlig kommer han dit... så vi får se om eg tar på et kort skjørt og en kvinnelig utringing. Sitte tett inntil, lår mot lår? Mmm, eg ber ikke om mer.. :c) Ja, men da har du jo en perfekt anledning til å "føle" deg frem:-) Kle deg lekkert, men ikke for utfordrende så gir du det en sjanse!! Men nå har jeg akkuratt chattet litt med ham på skype da! Ble helt svett og utafor, men det var hyggelig. Ble ikke så lenge, men forhåpentligvis så blir det fler ganger. Fikk ikke spurt om onsdagen, men forhåpentligvis kommer han på før den tid så jeg får spurt ham om han vil bli med! Nå kommer jeg til å glise resten av kvelden iallefall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227544-hvordan-sjekke-han-opp/#findComment-1716609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.