Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kastet ut 2 hvite, en blå og en gul fisk. Ikke bare fordi de en gang i fremtiden ville bli for store (30cm), men jeg skal da for faen ikke ha noe av at undermålsfisk svømmer rundt og biter gullfiskene mine i halen!

Så tilbake til butikken med de, de var ikke kompatible med resten.

Den hvite 300 kroners gullfisken, ja jeg vet det ikke er en gullfisk når de ikke har gull på seg, men den har form som en gullfisk bare det at den er hvit, og med utstående svarte øyne, er nå på fiskehospitalet. Den begynte å svømme så rart, så nå får den slappe litt av. Det tar på å bli bitt i halen.

Keinstein den enøyde, SDD, flisa og laguna har det alldeles utmerket. Jeg tror Keinstein er en eksklusiv "tigergullfisk". Må nok importere en til, to av hver skal det være.

Trur eg.

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

He-he-he...

Og du, da? Svømmer du også rundt oppi der?

8>)

Skrevet

ja takk - en til til meg :)

Du må greie deg med SDD og da kan jeg si deg at det kommer ikke til å skje mye. Han bare boler rundt. Patetisk, siden han bare er på størrelse med ryggfinna på de andre fiskene.

Skrevet

He-he-he...

Og du, da? Svømmer du også rundt oppi der?

8>)

Jeg venter på at laguna skal bli kjønnsmoden før jeg gjør min entre.

Skrevet

Når du får en liten, gråsprengt ei, som eter fire målteider på en gang, gulper i seg vann så en skulle tro det var vin og har seg med samtlige fisk i balja di, da håper jeg vi begge er klar over hva den bør hete!

Skrevet

Når du får en liten, gråsprengt ei, som eter fire målteider på en gang, gulper i seg vann så en skulle tro det var vin og har seg med samtlige fisk i balja di, da håper jeg vi begge er klar over hva den bør hete!

(Var det deg jeg vinket til i går, tro?)

Skrevet

(Var det deg jeg vinket til i går, tro?)

Hakké peil....kanskje? :-)

Skrevet

Hakké peil....kanskje? :-)

Du vinket i såfall tilbake, for en gangs skyld. Møter vel på deg omtrent en gang i uka uten at du vinker tilbake, men i går så jeg ikke om det var deg eller ikke... Hihi. Klokken var vel fem tenker jeg.

Skrevet

Du vinket i såfall tilbake, for en gangs skyld. Møter vel på deg omtrent en gang i uka uten at du vinker tilbake, men i går så jeg ikke om det var deg eller ikke... Hihi. Klokken var vel fem tenker jeg.

Da var det nok ikke meg, for jeg vinket ikke til noen i går. Det gjør jeg heller sjeldent, siden jeg ikke ser noen - så der har du forklaringa på min overlegne holdning:-)

Skrevet

Da var det nok ikke meg, for jeg vinket ikke til noen i går. Det gjør jeg heller sjeldent, siden jeg ikke ser noen - så der har du forklaringa på min overlegne holdning:-)

Hehe.. Da var det noen andre som vinket til meg i går, som jeg garantert ikke kjenner. ;)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har du Prozak og Morsk svømmende rundt der, også? I så fall lurer jeg på hvem av dem som kommer til å leve lengst...

Skrevet

Har du Prozak og Morsk svømmende rundt der, også? I så fall lurer jeg på hvem av dem som kommer til å leve lengst...

Jeg har Sør og Morsk, det er de to nærsynte bartefiskene som svømmer helt forvirra rundt og kolliderer med alt og alle støtt og stadig.

Skrevet

Jeg har et par sugefisk som snart skal døpes...

Problemet er at jeg kan ikke bare ha damefisk. Eller kanskje det er et lesbeakvarium? Det er en god ide!

Men da blir jeg vel sittende klint foran akvariet hele tiden.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har Sør og Morsk, det er de to nærsynte bartefiskene som svømmer helt forvirra rundt og kolliderer med alt og alle støtt og stadig.

he-he... Da er det nok best du ikke slipper Prozak oppi, for to mot en er feigt.

(Men det finnes en mulighet for at han kanskje bare ville begynne å sjonglere med dem. Så blir det skikkelig sirkus oppi der.)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har et par sugefisk som snart skal døpes...

Problemet er at jeg kan ikke bare ha damefisk. Eller kanskje det er et lesbeakvarium? Det er en god ide!

Men da blir jeg vel sittende klint foran akvariet hele tiden.

Men de kan jo hete Prince Michael og Prince Michael 2.

(Huff, nå var jeg stygg...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...