Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg alltid har sagt at det er bønder som blir slått ned i Oslo får jeg trekke det tilbake og fortelle om dagens opplevelse.

Jeg var i Torggata og der er det trangt. Hadde akkurat kjøpt noen grønnsaker og skulle hjem. Plutselig står det en dame foran meg og tar tak i skuldrene mine og dytter meg bakover så jeg treffer asfalten med bakhue. Auauaua, det smalt skikkelig.

Jeg så ikke dama jeg, hadde mer enn nok med å manøvrere mellom biler, reklameskilt, vannrenna og grønnsakene.

Så jeg ringte politiet og da de kom mente de at damen sikkert ikke kunne noe for det og at en anmeldelse var unødvendig. Attpåtil sto den ene politimannen og var frekk med assistenten min fordi hun ikke husket det nye mobilnummeret sitt. Hun hadde gitt ham hjemmenummeret da.

Har folk gått helt av skaftet eller er det jeg som er på jordet. Uansett, jeg har i vært fall vondt i bakhue enda og irriterer meg grønn over hele hendelsen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

47

• keinstein

13

• muriel

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herregud, er det mulig???

Hold deg i ro og pass på huet ditt. Dersom du skulle ha pådratt deg en hjernerystelse eller noe sånn, er ihvertfall ved pc'n det siste stedet du bør sitte... :(

God bedring! *klem*

Skrevet

Hold deg i ro og pass på huet ditt. Dersom du skulle ha pådratt deg en hjernerystelse eller noe sånn, er ihvertfall ved pc'n det siste stedet du bør sitte... :(

God bedring! *klem*

Jeg tror det gikk bra men jeg er fremdeles litt sjokka over at det går an. Enda jeg har opplevd endel så jeg burde jo ikke reagert så veldig.

Takk for klemmen :o)

Gjest LucySky
Skrevet

God bedring! *klem*

Fy faen, det er det verste jeg har hørt. Så ikke assistenten din henne heller?

Det er jo gærninger der ute, da. Ikke bare svarte krigere som tørner.

For balansens skyld kan jeg fortelle at jeg ble skjelt ut helt uten grunn av en halvgammel mann på en ferge på Vestlandet i påska. Han stilte seg opp rett foran meg og brølte i vei, noe helt uforståelig om at "... men den gangen gikk det ikke an, å nei, han hadde sagt det før og se til helvete å ..." osv.

Forferdelig ekkelt at politiet ikke hørte på deg. Som sagt, verste jeg har hørt.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg tror det gikk bra men jeg er fremdeles litt sjokka over at det går an. Enda jeg har opplevd endel så jeg burde jo ikke reagert så veldig.

Sender over min medfølelse over at du skulle være så uheldig å komme utfor et slikt menneske. Håper du ikkke får mer smerter nå da.

VH

Skrevet

Sender over min medfølelse over at du skulle være så uheldig å komme utfor et slikt menneske. Håper du ikkke får mer smerter nå da.

VH

Takk for det. Jeg ble bare så utrolig forbauset at det gikk an å oppføre seg slik. Jeg forventer ikke spesialbehandling altså men noe så ufint da.

Skrevet

Menneh duh... Dette var unntaket som bekrefta regelen om at det bare er bønder som blir slått ned...? ;)

Skrevet

Fy faen, det er det verste jeg har hørt. Så ikke assistenten din henne heller?

Det er jo gærninger der ute, da. Ikke bare svarte krigere som tørner.

For balansens skyld kan jeg fortelle at jeg ble skjelt ut helt uten grunn av en halvgammel mann på en ferge på Vestlandet i påska. Han stilte seg opp rett foran meg og brølte i vei, noe helt uforståelig om at "... men den gangen gikk det ikke an, å nei, han hadde sagt det før og se til helvete å ..." osv.

Forferdelig ekkelt at politiet ikke hørte på deg. Som sagt, verste jeg har hørt.

Jovisst så assistenten henne. Damen ble der til politiet kom også. Litt sånn smådopa og litt frekk.

Skrevet

Menneh duh... Dette var unntaket som bekrefta regelen om at det bare er bønder som blir slått ned...? ;)

Jepp, jeg regner meg ikke som noen bonde da ;o)

Skrevet

Jepp, jeg regner meg ikke som noen bonde da ;o)

Nettopp. :)

bugge -jenta
Skrevet

Takk for det. Jeg ble bare så utrolig forbauset at det gikk an å oppføre seg slik. Jeg forventer ikke spesialbehandling altså men noe så ufint da.

Enkelte mennesker er helt ufattelige. Heldigvis treffer man ikke på så altfor mange av dem, men hvordan har de det med seg selv og livet. Jeg begriper det ikke.

Skrevet

Enkelte mennesker er helt ufattelige. Heldigvis treffer man ikke på så altfor mange av dem, men hvordan har de det med seg selv og livet. Jeg begriper det ikke.

Jeg har opplevd mye rart fra folk i fylla men aldri på ettermiddagen på handletur. Heldigvis hadde jeg ryggsekken full av krydderurter så det gikk litt i slowmotion.

Det skal mye til at jeg blir sjokkert men det ble jeg idag altså. Og redd.

Gjest Shira12
Skrevet

Hvordan går det med hodet?

At folk kan oppføre seg slik!

Skrevet

Hvordan går det med hodet?

At folk kan oppføre seg slik!

Det går bra :o) Jeg begynner å roe meg nå.

Gjest Shira12
Skrevet

Det går bra :o) Jeg begynner å roe meg nå.

Hadde blitt bra på tuppa jeg også, ble jo stressa bare av og lese om det!

Skrevet

Hadde blitt bra på tuppa jeg også, ble jo stressa bare av og lese om det!

Ja, det blir bare tv og dol på meg i kveld. Du har fått mail om ikke så lang.

Skrevet

Jøssenavn! Om det nå var sånn at hun ble dytta sånn at hendene hennes havnet på skuldrene dine burde da mennesket hatt vett/mot/skamvett(eller hva man nå skal kalle det) nok til å hjelpe deg opp og spørre hvordan det gikk med deg.

Godt det gikk bra, da.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det blir bare tv og dol på meg i kveld. Du har fått mail om ikke så lang.

Blir nok bare tv og Dol på meg også, har bare selskap av hunden i kveld.

Du må iallefall ta det med ro!

*iler inn og leser mail*

Skrevet

Jøssenavn! Om det nå var sånn at hun ble dytta sånn at hendene hennes havnet på skuldrene dine burde da mennesket hatt vett/mot/skamvett(eller hva man nå skal kalle det) nok til å hjelpe deg opp og spørre hvordan det gikk med deg.

Godt det gikk bra, da.

Hun sto bare over meg og skrek at det var min skyld, Jeg så virklig ikke dama, jeg så bare 30 cm fram på asfalten.

Men jeg tror ikke dama var nykter, kanskje hun var litt parnoid i øyeblikket.

Skrevet

Hun sto bare over meg og skrek at det var min skyld, Jeg så virklig ikke dama, jeg så bare 30 cm fram på asfalten.

Men jeg tror ikke dama var nykter, kanskje hun var litt parnoid i øyeblikket.

Følte seg forfulgt og spionert på av rullestolbrukere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...