Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte seg forfulgt og spionert på av rullestolbrukere?

Hihi, kanskje hun gjorde det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

47

• keinstein

13

• muriel

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I jøssenavn og mitt på dagen da gitt. Har du vært hos legen, du har jo kontaktet politiet? Tenker ifht forsikringsselskapet om du skulle få noen varige men av dette. Du får ha riktig god bedring!

Skrevet

I jøssenavn og mitt på dagen da gitt. Har du vært hos legen, du har jo kontaktet politiet? Tenker ifht forsikringsselskapet om du skulle få noen varige men av dette. Du får ha riktig god bedring!

Takk, men det var ikke så alvorlig. Det var mest sjokket over å bli tippet rundt og at noen gjorde det med vilje. Og det var vondt i hue for jeg hadde ikke noen mulighet til å ta meg for for det skjedde så fort.

Har ikke vondt i hodet nå, selv om jeg et øyeblikk trodde jeg hadde laget hull i asfalten :o)

Og så hjelper det litt å få klaget her da ;o)

Skrevet

I alle dager! Kom hun bare fra "intet" og dytta deg overende?

Det går nesten over min fatteevne. Hun må da ha vært psyk.Hvor gammel var hun da - sånn sirka?

Skrevet

I alle dager! Kom hun bare fra "intet" og dytta deg overende?

Det går nesten over min fatteevne. Hun må da ha vært psyk.Hvor gammel var hun da - sånn sirka?

Sånn rundt 30 tenker jeg. For meg dukket hun opp fra det store intet, det var andre ting jeg konsentrerte meg om akkurat da.

Skrevet

Hihi, kanskje hun gjorde det.

For meg virker det som en syk person angrep deg. Psykotisk? Jeg tror du bare var uheldig, feil sted, feil tid.

Skrevet

For meg virker det som en syk person angrep deg. Psykotisk? Jeg tror du bare var uheldig, feil sted, feil tid.

Antagelig. Men er det ikke det man pleier å si, feil sted, feil tidpunkt.

Uansett, det gikk bra da, men det var pga ryggsekken med alle krydderurtene. Jeg får passe ekstra godt på dem :o)

Skrevet

Hun sto bare over meg og skrek at det var min skyld, Jeg så virklig ikke dama, jeg så bare 30 cm fram på asfalten.

Men jeg tror ikke dama var nykter, kanskje hun var litt parnoid i øyeblikket.

Hun høres ikke helt god ut, nei.

Skrevet

Antagelig. Men er det ikke det man pleier å si, feil sted, feil tidpunkt.

Uansett, det gikk bra da, men det var pga ryggsekken med alle krydderurtene. Jeg får passe ekstra godt på dem :o)

Kroppen har også en rask refleks, jeg gikk rett på ryggen to ganger i vinter, men hue gikk klar.

I stedet fikk jeg en kraftig strekk foran i halsen, siden muskla strammes til bristepunktet for å trekke hodet mot brystet så det ikke treffer bakken.

Tipper du også får litt vondt foran i halsen i morra.

Skrevet

Herregud, for en guffen opplevelse!

Håper det går bra med deg nå..

*klem*

Skrevet

Sånn rundt 30 tenker jeg. For meg dukket hun opp fra det store intet, det var andre ting jeg konsentrerte meg om akkurat da.

Jeg leser lengre nede her at hun sannsynligvis var rusa, men det hverken unnskylder eller forklarer særlig mye likevel.

God bedring!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Huff, det var ikke noe hyggelig!

Og hvorfor i h... skal ikke politiet tro på den som anmelder, da?? Skulle de ikke stole på folks egen vurdering inntil det motsatte evt. er bevist?

Fyttirakker'n.

Har du noen vitner som kunne gi noe signalement? Det kunne jo være en kjenning av politiet. Virket hun beruset? Gal? Eller var hun sint for noe og manglet fullstendig impulskontroll?

Jeg håper virkelig du blir tatt alvorlig av politiet, selv om de første du traff tydeligvis ikke var særlig seriøse!

Skrevet

Vorfor skrev jeg verken med h under her? Det hadde egentlig ikke lyst til.

;o)

Skrevet

Kroppen har også en rask refleks, jeg gikk rett på ryggen to ganger i vinter, men hue gikk klar.

I stedet fikk jeg en kraftig strekk foran i halsen, siden muskla strammes til bristepunktet for å trekke hodet mot brystet så det ikke treffer bakken.

Tipper du også får litt vondt foran i halsen i morra.

Bakhue gikk for en gangs skyld rett i asfalten. Jeg pleier å klare å safe hue men klarte det ikke i dag. Men jeg har ikke vondt nå i hvert fall.

Har jeg slått meg skikkelig så drar jeg på legevakta og anmelder dama.

Skrevet

Herregud, for en guffen opplevelse!

Håper det går bra med deg nå..

*klem*

Takk for klemmen :o)

Skrevet

Jeg leser lengre nede her at hun sannsynligvis var rusa, men det hverken unnskylder eller forklarer særlig mye likevel.

God bedring!

Takk :o)

Skrevet

Huff, det var ikke noe hyggelig!

Og hvorfor i h... skal ikke politiet tro på den som anmelder, da?? Skulle de ikke stole på folks egen vurdering inntil det motsatte evt. er bevist?

Fyttirakker'n.

Har du noen vitner som kunne gi noe signalement? Det kunne jo være en kjenning av politiet. Virket hun beruset? Gal? Eller var hun sint for noe og manglet fullstendig impulskontroll?

Jeg håper virkelig du blir tatt alvorlig av politiet, selv om de første du traff tydeligvis ikke var særlig seriøse!

Politiet har navnet på damen de, de snakket jo med henne også. Jeg aner ikke hva hun sa til dem.

Og hvis noen tror at jeg hadde stor fart så hadde jeg ikke det. Det pleier jeg ofte å ha men fortauet i Torggata er ikke mye å skryte av så farten var deretter.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Politiet har navnet på damen de, de snakket jo med henne også. Jeg aner ikke hva hun sa til dem.

Og hvis noen tror at jeg hadde stor fart så hadde jeg ikke det. Det pleier jeg ofte å ha men fortauet i Torggata er ikke mye å skryte av så farten var deretter.

Når til og med identiteten hennes er kjent, har du jo i hvert fall grunn til å anmelde.

En ting er at politiet har en tendens til å henlegge det meste av saker som anmeldes. Men det er ingen grunn til ikke å prøve, om ikke annet kan en anmeldelse være en synliggjøring av hva som skjer, og som politiet ikke tar tak i.

Og hvis hun er en kjenning av dem, har de kanskje flere ting på henne? Kan virke som en tendens (har jeg i hvert fall inntrykk av) at en person må anmeldes for et visst antall tilfeller før det er aktuelt med noen dom... Rettssikkerhet? Tja... For de lovløse kanskje?

Uansett burde det ikke tale til hennes fordel at hun var rusa. Da er jo dømmekraften betraktelig mindre, så det hun evt. kaller et puff kan godt ha vært et drabelig slag. Så hvorfor skal de stole på henne og ikke på deg?

Lurer på om de er pliktige til å rapportere om slike hendelser. Kanskje du kan henvende deg og be om å få lese politirapporten, hvis den finnes?

hare1365380455
Skrevet

Huff, det hørtes ikke godt ut! Håper du har det fint. :)

Gjest Debra irl
Skrevet

"Siden jeg alltid har sagt at det er bønder som blir slått ned i Oslo får jeg trekke det tilbake og fortelle om dagens opplevelse."

Sikker på at du ikke hadde på deg snekkerbuksa, flanellskjorta og capsen fra FK? Kanskje hun trodde du var en bonde??

Spøk til side- heftig å gå bort å tippe en rullings bakover. Guri malla. Det bakhodet og nakken burde du vel fått sjekket før du slår deg heeelt til ro med at alt sikkert er ok?

God bedring. Og håper skallebanken kun er på nivå som etter en god flaske rød dagen derpå.

Dumme politiet også. De er bare greie når de er på besøk i barnehagen de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...