Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når til og med identiteten hennes er kjent, har du jo i hvert fall grunn til å anmelde.

En ting er at politiet har en tendens til å henlegge det meste av saker som anmeldes. Men det er ingen grunn til ikke å prøve, om ikke annet kan en anmeldelse være en synliggjøring av hva som skjer, og som politiet ikke tar tak i.

Og hvis hun er en kjenning av dem, har de kanskje flere ting på henne? Kan virke som en tendens (har jeg i hvert fall inntrykk av) at en person må anmeldes for et visst antall tilfeller før det er aktuelt med noen dom... Rettssikkerhet? Tja... For de lovløse kanskje?

Uansett burde det ikke tale til hennes fordel at hun var rusa. Da er jo dømmekraften betraktelig mindre, så det hun evt. kaller et puff kan godt ha vært et drabelig slag. Så hvorfor skal de stole på henne og ikke på deg?

Lurer på om de er pliktige til å rapportere om slike hendelser. Kanskje du kan henvende deg og be om å få lese politirapporten, hvis den finnes?

De hørtes ut som de var drittlei og synes det var en bagatell. Og assistenten min var de skikkelig uhøflige med. Men jeg ble faktisk behandlet med respekt i hvert fall.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

47

• keinstein

13

• muriel

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bakhue gikk for en gangs skyld rett i asfalten. Jeg pleier å klare å safe hue men klarte det ikke i dag. Men jeg har ikke vondt nå i hvert fall.

Har jeg slått meg skikkelig så drar jeg på legevakta og anmelder dama.

Vi får se om du er OK i morgen, hvis ikke skal vi banke dama for deg.

God bedring - hvis det trengs.

Skrevet

Huff, det hørtes ikke godt ut! Håper du har det fint. :)

Det går bra :o)

Skrevet

Bakhue gikk for en gangs skyld rett i asfalten. Jeg pleier å klare å safe hue men klarte det ikke i dag. Men jeg har ikke vondt nå i hvert fall.

Har jeg slått meg skikkelig så drar jeg på legevakta og anmelder dama.

Jeg prøver å trøste søstra mi, en av naboene hennes ble drept rett utenfor stuedøra hennes.

Skrevet

"Siden jeg alltid har sagt at det er bønder som blir slått ned i Oslo får jeg trekke det tilbake og fortelle om dagens opplevelse."

Sikker på at du ikke hadde på deg snekkerbuksa, flanellskjorta og capsen fra FK? Kanskje hun trodde du var en bonde??

Spøk til side- heftig å gå bort å tippe en rullings bakover. Guri malla. Det bakhodet og nakken burde du vel fått sjekket før du slår deg heeelt til ro med at alt sikkert er ok?

God bedring. Og håper skallebanken kun er på nivå som etter en god flaske rød dagen derpå.

Dumme politiet også. De er bare greie når de er på besøk i barnehagen de.

Hadde Grünerløkkabunad jeg som vanlig :o)

Jeg ble faktisk innmari overrasket. Hadde det vært lørdagskveld så hadde jeg ikke vært fullt så overrasket.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Guri, det hørtes vondt ut.

Bra det gikk godt med deg.

Skrevet

Vi får se om du er OK i morgen, hvis ikke skal vi banke dama for deg.

God bedring - hvis det trengs.

Takk, men jeg tror det går bra. Hvis jeg ikke har en skikkelig blåveis ett eller annet sted i morra

Skrevet

Jeg prøver å trøste søstra mi, en av naboene hennes ble drept rett utenfor stuedøra hennes.

Ups, stakkars.

Da hadde jeg dødd om jeg hadde sett noe slikt.

Skrevet

Herregud!

Hehe, ja, jeg tror nesten jeg ble mest forbausa og sjokka.

Skrevet

Guri, det hørtes vondt ut.

Bra det gikk godt med deg.

Det var innmari vondt der og da og et par timer etterpå. Men nå merker jeg ikke noe, heldigvis.

Skrevet

Hehe, ja, jeg tror nesten jeg ble mest forbausa og sjokka.

Ja -det er liksom ikke sånt som skjer!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

De hørtes ut som de var drittlei og synes det var en bagatell. Og assistenten min var de skikkelig uhøflige med. Men jeg ble faktisk behandlet med respekt i hvert fall.

Kanskje de var drittlei hele dama - kanskje hun gjør ugagn hele tida, og de må "fotfølge" henne, mer eller mindre.

Men akkurat det burde jo ikke være ditt problem, du er like fullt forulempet.

Skrevet

Ja -det er liksom ikke sånt som skjer!

Ikke helt det man forventer nei :o)

Skrevet

Ups, stakkars.

Da hadde jeg dødd om jeg hadde sett noe slikt.

Jeg blir helt matt. For mange har dødd rundt meg opp gjennom tidene, og hver gang jeg hører om noen så får jeg en underlig følelse av en annen verden.

Skrevet

Kanskje de var drittlei hele dama - kanskje hun gjør ugagn hele tida, og de må "fotfølge" henne, mer eller mindre.

Men akkurat det burde jo ikke være ditt problem, du er like fullt forulempet.

Jeg var kjempesinna og alle som har møtt meg vet at det betyr SINNA. Men jeg klarte å holde meg rolig.

Antagelig hadde de brydd seg mer om jeg hadde sittet på bakken og grini. Men det er liksom ikke helt meg da, jeg tar den liksom ikke ut den veien.

Skrevet

Takk for klemmen :o)

Bare hyggelig :)

Jeg er EGENTLIG ike her, men måtte lese litt nedover her for å se hvordan det står til med deg.

Skrevet

Jeg blir helt matt. For mange har dødd rundt meg opp gjennom tidene, og hver gang jeg hører om noen så får jeg en underlig følelse av en annen verden.

Nå har jo folk dødd som fluer rundt meg i det siste da, her går alle på en gang og jeg blir i hvert fall matt.

Skrevet

Bare hyggelig :)

Jeg er EGENTLIG ike her, men måtte lese litt nedover her for å se hvordan det står til med deg.

Hihi, har du slutta eller er du opptatt ;o)

Skrevet

Hihi, har du slutta eller er du opptatt ;o)

Offisielt sett så skriver jeg oppgave..

*host*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...