Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Hadde Grünerløkkabunad jeg som vanlig :o)

Jeg ble faktisk innmari overrasket. Hadde det vært lørdagskveld så hadde jeg ikke vært fullt så overrasket.

hadde du ikke?

Jeg er vant til mye rart fra folk iom min venninne som også er "hjulbeint". Men da er det mest mye "staaaaakkars deg", "skal telle pengene for deg" (kassadama), og utrolig mange frekke spørsmål om sexlivet hennes. Men å bli veltet? Nei, aldri.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

47

• keinstein

13

• muriel

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Offisielt sett så skriver jeg oppgave..

*host*

Å ja, lykke til med oppgaven da :o)

Skrevet

hadde du ikke?

Jeg er vant til mye rart fra folk iom min venninne som også er "hjulbeint". Men da er det mest mye "staaaaakkars deg", "skal telle pengene for deg" (kassadama), og utrolig mange frekke spørsmål om sexlivet hennes. Men å bli veltet? Nei, aldri.

Den stakkars deg legger jeg ikke merke til lenger, den overser jeg virkelig. Jeg har til og med fått penger av folk på gata og gratis mat på kafe. Da føler man seg ikke så happy gitt.

Her gjelder det å løfte hodet høyt vet du :o)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg var kjempesinna og alle som har møtt meg vet at det betyr SINNA. Men jeg klarte å holde meg rolig.

Antagelig hadde de brydd seg mer om jeg hadde sittet på bakken og grini. Men det er liksom ikke helt meg da, jeg tar den liksom ikke ut den veien.

Det er sunt å bli sint.

Jeg synes du skal følge det opp, jeg. Hvor mye energi du vil legge i det er vel så sin sak - men en slik hendelse bør da ikke gå upåaktet hen?

Skrevet

Det er sunt å bli sint.

Jeg synes du skal følge det opp, jeg. Hvor mye energi du vil legge i det er vel så sin sak - men en slik hendelse bør da ikke gå upåaktet hen?

Hvis jeg oppdager at jeg har slått meg mer så gjør jeg det. Men de politifolkene skjønte bare ikke noen ting så hvis de på kammeret er likedan så er det ikke verdt turen ned engang

Gjest Debra irl
Skrevet

Den stakkars deg legger jeg ikke merke til lenger, den overser jeg virkelig. Jeg har til og med fått penger av folk på gata og gratis mat på kafe. Da føler man seg ikke så happy gitt.

Her gjelder det å løfte hodet høyt vet du :o)

Hun får jo mange gode historier å fortelle da. For le av dem, dét gjør vi.

Men det er litt trist at rullings = fææælt. Og at folk _må_ uttrykke det uavhengig av tid, sted og situasjon Ikke alle har det grusomt i stolen.

Men men. Nå er det fredag og jeg har et glass å kverke før senga tar meg :-) hipp hipp.

Skrevet

Hun får jo mange gode historier å fortelle da. For le av dem, dét gjør vi.

Men det er litt trist at rullings = fææælt. Og at folk _må_ uttrykke det uavhengig av tid, sted og situasjon Ikke alle har det grusomt i stolen.

Men men. Nå er det fredag og jeg har et glass å kverke før senga tar meg :-) hipp hipp.

hipp hipp og sov godt.

Jeg har mange gode historier jeg og :o)

ikke fast nick
Skrevet

Jeg synes at:

1. du bør anmelde episoden. Ta deg uansett en tur til lege på mandag for sikkerhets skyld.

2. assistenten din bør klage på politiets oppførsel. Ikke sikkert det fører til noe, men hun bør klage slik at polititjenestefolkenes overordnede får beskjed.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvis jeg oppdager at jeg har slått meg mer så gjør jeg det. Men de politifolkene skjønte bare ikke noen ting så hvis de på kammeret er likedan så er det ikke verdt turen ned engang

Uansett synes jeg det er totalt uakseptabelt å deise folk i bakken - uansett hva utfallet måtte bli.

Men lykke til i hvert fall med hva du nå bestemmer deg for!

Logitechmusa
Skrevet

Jeg hadde antakelig flydd i flint om politiet hadde møtt meg på den måten du beskriver. Håper det går bra med deg!

Skrevet

Jeg synes at:

1. du bør anmelde episoden. Ta deg uansett en tur til lege på mandag for sikkerhets skyld.

2. assistenten din bør klage på politiets oppførsel. Ikke sikkert det fører til noe, men hun bør klage slik at polititjenestefolkenes overordnede får beskjed.

Jeg må tenke mer på det.

Skrevet

Nå har jo folk dødd som fluer rundt meg i det siste da, her går alle på en gang og jeg blir i hvert fall matt.

Hele min mors og fars generasjon er døde. De dør i bolker. Bare Fadern lever.

Skrevet

Jeg hadde antakelig flydd i flint om politiet hadde møtt meg på den måten du beskriver. Håper det går bra med deg!

Jeg synes to av dem var skikkelig respektløse, den siste var hyggelig. Jeg synes ikke det er ok å bli møtt slik når de kommer for å hjelpe.

Skrevet

Hele min mors og fars generasjon er døde. De dør i bolker. Bare Fadern lever.

Bare mora mi og tanta mi som lever og de er omtrent like mye inne i evigheten som resten.

Logitechmusa
Skrevet

Jeg synes to av dem var skikkelig respektløse, den siste var hyggelig. Jeg synes ikke det er ok å bli møtt slik når de kommer for å hjelpe.

Nei, det er slett ikke OK. Egentlig er det under enhver kritikk. Godt at en av dem var hyggelig i det minste. :-)

Skrevet

Nei, det er slett ikke OK. Egentlig er det under enhver kritikk. Godt at en av dem var hyggelig i det minste. :-)

Han ene sto med snus nedover tenna og kjeftet på assistenten min. Pinlig, hun er svensk, lurer på hva hun tenker om norsk politi.

men jeg har ikke så høye tanker om dem akkurat nå jeg heller.

Logitechmusa
Skrevet

Han ene sto med snus nedover tenna og kjeftet på assistenten min. Pinlig, hun er svensk, lurer på hva hun tenker om norsk politi.

men jeg har ikke så høye tanker om dem akkurat nå jeg heller.

*riste på hodet*

Atdetgåran!

Skrevet

Sjokkert...!

Godt at det går bra nå, men enig med de som foreslår å få tatt en ekstra sjekk av hode og nakken. Og ikke minst, anmelde saken, og klage inn politiet til overordnet!

Skrevet

Sjokkert...!

Godt at det går bra nå, men enig med de som foreslår å få tatt en ekstra sjekk av hode og nakken. Og ikke minst, anmelde saken, og klage inn politiet til overordnet!

Jeg får se hvordan det står til i morgen, Det blir mye mas for ingenting for det blir garantert henlagt.

Men kjipt var det :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...