Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare mora mi og tanta mi som lever og de er omtrent like mye inne i evigheten som resten.

Jeg har bare en igjen av den generasjonen, syk og gammel.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

47

• keinstein

13

• muriel

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjempesynd at du skulle gå i bakken; håper hodet og nakken er der de pleier å være i morgen formiddag.

Men, jeg er enig med politiet. Liten grunn til å tro at dama mente å slå deg i bakken, sannsynligvis mistet hun balansen eller lignende; hvorfor i all verden skulle hun gidde å først slå deg ned for så å bli værende inntil politiet kom???

Hun har vært uforsiktig, men det er neppe straffeansvar forbundet med en slik episode (kan ikke huske noen § i straffeloven vedr. "grov uaktsom fortausgange".

Det eneste reaksjonen du sannsynligvis kan rette mot henne, er å kreve at hun evt. skal erstatte ødelagte klær ol som gikk med i fallet.

Synes synd på deg da - særlig etter en slik uke du allerede har hatt :-(

Skrevet

Kjempesynd at du skulle gå i bakken; håper hodet og nakken er der de pleier å være i morgen formiddag.

Men, jeg er enig med politiet. Liten grunn til å tro at dama mente å slå deg i bakken, sannsynligvis mistet hun balansen eller lignende; hvorfor i all verden skulle hun gidde å først slå deg ned for så å bli værende inntil politiet kom???

Hun har vært uforsiktig, men det er neppe straffeansvar forbundet med en slik episode (kan ikke huske noen § i straffeloven vedr. "grov uaktsom fortausgange".

Det eneste reaksjonen du sannsynligvis kan rette mot henne, er å kreve at hun evt. skal erstatte ødelagte klær ol som gikk med i fallet.

Synes synd på deg da - særlig etter en slik uke du allerede har hatt :-(

Assistenten sa hun gjorde det med vilje men jeg så ikke damen jeg før hun sto stille foran meg. Men jeg tror heller ikke det nytter å gjøre noe mer. Jeg fikk mest sjokk tror jeg. Jeg tok det virkelig med ro altså, jeg vet jo at jeg kan være litt villmann, men det var så mye å passe på og trangt om plassen.

Skrevet

Assistenten sa hun gjorde det med vilje men jeg så ikke damen jeg før hun sto stille foran meg. Men jeg tror heller ikke det nytter å gjøre noe mer. Jeg fikk mest sjokk tror jeg. Jeg tok det virkelig med ro altså, jeg vet jo at jeg kan være litt villmann, men det var så mye å passe på og trangt om plassen.

Det er bare ingen logikk i at en dame (såfremt hun ikke var fullstendig forvirret) skulle velge å slå deg ned uten samtidig forsøke å stikke av eller ta noe fra deg...

Hvis man som gående ser rett frem og i tillegg er ganske fjern, så skal det lite til for å tryne over en rullestol.

Mener overhodet ikke å undskylde dama, tror bare ikke hun planla å legge deg i bakken.

P.S. Jeg er helt uenig i bondeteorien (og begrepsbruken) til deg og flyfly!

God natt forresten:-)

Skrevet

Det er bare ingen logikk i at en dame (såfremt hun ikke var fullstendig forvirret) skulle velge å slå deg ned uten samtidig forsøke å stikke av eller ta noe fra deg...

Hvis man som gående ser rett frem og i tillegg er ganske fjern, så skal det lite til for å tryne over en rullestol.

Mener overhodet ikke å undskylde dama, tror bare ikke hun planla å legge deg i bakken.

hihi, natta forresten, nå skal du sove og ikke pakke :o)

Skrevet

hihi, natta forresten, nå skal du sove og ikke pakke :o)

Jeg har innviet en symaskin og sydd lomme på buksebenet (nederst på leggen) til min kjære. Der skal han oppbevare sigarene når vi holder på å blåse av dekket...

Imponert?!? Du hadde ikke klart det, mens minstemann derimot har jeg større tro på...*s*

Skrevet

Jeg har innviet en symaskin og sydd lomme på buksebenet (nederst på leggen) til min kjære. Der skal han oppbevare sigarene når vi holder på å blåse av dekket...

Imponert?!? Du hadde ikke klart det, mens minstemann derimot har jeg større tro på...*s*

Jeg er kjempeimponert:o) Ja, minstemann kunne funnet på å gjøre det, han er meget praktisk anlagt.

Skrevet

Kroppen har også en rask refleks, jeg gikk rett på ryggen to ganger i vinter, men hue gikk klar.

I stedet fikk jeg en kraftig strekk foran i halsen, siden muskla strammes til bristepunktet for å trekke hodet mot brystet så det ikke treffer bakken.

Tipper du også får litt vondt foran i halsen i morra.

Du hadde rett, jeg mer enn merker det i halsen i dag. Å jeg som skulle ta med minstemann ned på Youngstorget.

Skrevet

Uff, Dorthe, det hørtes helt forferdelig ut. Håper du kommer deg fort :)

Skrevet

Uff, Dorthe, det hørtes helt forferdelig ut. Håper du kommer deg fort :)

Bortsett fra halsmusklene, som Keinstein spådde, så går det bra.

Jeg har gått rundt flere ganger før man da har det vært min skyld og jeg har vært mer forberedt. Nå kom det litt overraskende, ikke noe jeg forventet :o)

Gjest sussebasss
Skrevet

Er flyfly hun som er så lik Veronica Ordrerud?

Skrevet

Du hadde rett, jeg mer enn merker det i halsen i dag. Å jeg som skulle ta med minstemann ned på Youngstorget.

Stakkars deg. Du trenger et par-tre tequilashots, men det spørs om du kan slenge nakken bakover for å hyle den ned?

Best du prøver i dag, for det blir verre i morra.

Rent viteanskapelig tror jeg det er to muskler, en på hver side av strupehodet som har fått en strekk, masse små blodkar har bristet inni den.

Jeg kjenner det enda, tre mnd etter.

Skrevet

Stakkars deg. Du trenger et par-tre tequilashots, men det spørs om du kan slenge nakken bakover for å hyle den ned?

Best du prøver i dag, for det blir verre i morra.

Rent viteanskapelig tror jeg det er to muskler, en på hver side av strupehodet som har fått en strekk, masse små blodkar har bristet inni den.

Jeg kjenner det enda, tre mnd etter.

Jeg hiver i meg noen Voltaren jeg :o)

Skrevet

I alle dager, Dorthe!

Håper du har det bra, tross alt!

Jada, nå har jeg kommet over sjokket, tror jeg.

Har ikke vært ute av døra enda da, håper virkelig ikke dette har skremt meg fra å gå ut alene, det hadde vært ille.

Skrevet

Jada, nå har jeg kommet over sjokket, tror jeg.

Har ikke vært ute av døra enda da, håper virkelig ikke dette har skremt meg fra å gå ut alene, det hadde vært ille.

Hvordan er det med halsen?

Skrevet

Hvordan er det med halsen?

Den er bedre nå :o) Kjenner nesten ingen ting men er litt hoven enda.

Skrevet

Den er bedre nå :o) Kjenner nesten ingen ting men er litt hoven enda.

Du har sikkrt lurt i deg noen tequila. :-)

Skrevet

Du har sikkrt lurt i deg noen tequila. :-)

Ikke en eneste liten en engang.

Skrevet

Ikke en eneste liten en engang.

Søren og. Jeg leter febrilsk etter noe tequila hjelper mot.

Bra du er OK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...