keinstein Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Bare mora mi og tanta mi som lever og de er omtrent like mye inne i evigheten som resten. Jeg har bare en igjen av den generasjonen, syk og gammel. 0 Siter
frosken Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Kjempesynd at du skulle gå i bakken; håper hodet og nakken er der de pleier å være i morgen formiddag. Men, jeg er enig med politiet. Liten grunn til å tro at dama mente å slå deg i bakken, sannsynligvis mistet hun balansen eller lignende; hvorfor i all verden skulle hun gidde å først slå deg ned for så å bli værende inntil politiet kom??? Hun har vært uforsiktig, men det er neppe straffeansvar forbundet med en slik episode (kan ikke huske noen § i straffeloven vedr. "grov uaktsom fortausgange". Det eneste reaksjonen du sannsynligvis kan rette mot henne, er å kreve at hun evt. skal erstatte ødelagte klær ol som gikk med i fallet. Synes synd på deg da - særlig etter en slik uke du allerede har hatt :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Kjempesynd at du skulle gå i bakken; håper hodet og nakken er der de pleier å være i morgen formiddag. Men, jeg er enig med politiet. Liten grunn til å tro at dama mente å slå deg i bakken, sannsynligvis mistet hun balansen eller lignende; hvorfor i all verden skulle hun gidde å først slå deg ned for så å bli værende inntil politiet kom??? Hun har vært uforsiktig, men det er neppe straffeansvar forbundet med en slik episode (kan ikke huske noen § i straffeloven vedr. "grov uaktsom fortausgange". Det eneste reaksjonen du sannsynligvis kan rette mot henne, er å kreve at hun evt. skal erstatte ødelagte klær ol som gikk med i fallet. Synes synd på deg da - særlig etter en slik uke du allerede har hatt :-( Assistenten sa hun gjorde det med vilje men jeg så ikke damen jeg før hun sto stille foran meg. Men jeg tror heller ikke det nytter å gjøre noe mer. Jeg fikk mest sjokk tror jeg. Jeg tok det virkelig med ro altså, jeg vet jo at jeg kan være litt villmann, men det var så mye å passe på og trangt om plassen. 0 Siter
frosken Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Assistenten sa hun gjorde det med vilje men jeg så ikke damen jeg før hun sto stille foran meg. Men jeg tror heller ikke det nytter å gjøre noe mer. Jeg fikk mest sjokk tror jeg. Jeg tok det virkelig med ro altså, jeg vet jo at jeg kan være litt villmann, men det var så mye å passe på og trangt om plassen. Det er bare ingen logikk i at en dame (såfremt hun ikke var fullstendig forvirret) skulle velge å slå deg ned uten samtidig forsøke å stikke av eller ta noe fra deg... Hvis man som gående ser rett frem og i tillegg er ganske fjern, så skal det lite til for å tryne over en rullestol. Mener overhodet ikke å undskylde dama, tror bare ikke hun planla å legge deg i bakken. P.S. Jeg er helt uenig i bondeteorien (og begrepsbruken) til deg og flyfly! God natt forresten:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Det er bare ingen logikk i at en dame (såfremt hun ikke var fullstendig forvirret) skulle velge å slå deg ned uten samtidig forsøke å stikke av eller ta noe fra deg... Hvis man som gående ser rett frem og i tillegg er ganske fjern, så skal det lite til for å tryne over en rullestol. Mener overhodet ikke å undskylde dama, tror bare ikke hun planla å legge deg i bakken. P.S. Jeg er helt uenig i bondeteorien (og begrepsbruken) til deg og flyfly! God natt forresten:-) hihi, natta forresten, nå skal du sove og ikke pakke ) 0 Siter
frosken Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 hihi, natta forresten, nå skal du sove og ikke pakke ) Jeg har innviet en symaskin og sydd lomme på buksebenet (nederst på leggen) til min kjære. Der skal han oppbevare sigarene når vi holder på å blåse av dekket... Imponert?!? Du hadde ikke klart det, mens minstemann derimot har jeg større tro på...*s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Jeg har innviet en symaskin og sydd lomme på buksebenet (nederst på leggen) til min kjære. Der skal han oppbevare sigarene når vi holder på å blåse av dekket... Imponert?!? Du hadde ikke klart det, mens minstemann derimot har jeg større tro på...*s* Jeg er kjempeimponert:o) Ja, minstemann kunne funnet på å gjøre det, han er meget praktisk anlagt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Kroppen har også en rask refleks, jeg gikk rett på ryggen to ganger i vinter, men hue gikk klar. I stedet fikk jeg en kraftig strekk foran i halsen, siden muskla strammes til bristepunktet for å trekke hodet mot brystet så det ikke treffer bakken. Tipper du også får litt vondt foran i halsen i morra. Du hadde rett, jeg mer enn merker det i halsen i dag. Å jeg som skulle ta med minstemann ned på Youngstorget. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Uff, Dorthe, det hørtes helt forferdelig ut. Håper du kommer deg fort 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Uff, Dorthe, det hørtes helt forferdelig ut. Håper du kommer deg fort Bortsett fra halsmusklene, som Keinstein spådde, så går det bra. Jeg har gått rundt flere ganger før man da har det vært min skyld og jeg har vært mer forberedt. Nå kom det litt overraskende, ikke noe jeg forventet ) 0 Siter
Gjest sussebasss Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det er bare ingen logikk i at en dame (såfremt hun ikke var fullstendig forvirret) skulle velge å slå deg ned uten samtidig forsøke å stikke av eller ta noe fra deg... Hvis man som gående ser rett frem og i tillegg er ganske fjern, så skal det lite til for å tryne over en rullestol. Mener overhodet ikke å undskylde dama, tror bare ikke hun planla å legge deg i bakken. P.S. Jeg er helt uenig i bondeteorien (og begrepsbruken) til deg og flyfly! God natt forresten:-) Er flyfly hun som er så lik Veronica Ordrerud? 0 Siter
keinstein Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du hadde rett, jeg mer enn merker det i halsen i dag. Å jeg som skulle ta med minstemann ned på Youngstorget. Stakkars deg. Du trenger et par-tre tequilashots, men det spørs om du kan slenge nakken bakover for å hyle den ned? Best du prøver i dag, for det blir verre i morra. Rent viteanskapelig tror jeg det er to muskler, en på hver side av strupehodet som har fått en strekk, masse små blodkar har bristet inni den. Jeg kjenner det enda, tre mnd etter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Stakkars deg. Du trenger et par-tre tequilashots, men det spørs om du kan slenge nakken bakover for å hyle den ned? Best du prøver i dag, for det blir verre i morra. Rent viteanskapelig tror jeg det er to muskler, en på hver side av strupehodet som har fått en strekk, masse små blodkar har bristet inni den. Jeg kjenner det enda, tre mnd etter. Jeg hiver i meg noen Voltaren jeg ) 0 Siter
org Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 I alle dager, Dorthe! Håper du har det bra, tross alt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 I alle dager, Dorthe! Håper du har det bra, tross alt! Jada, nå har jeg kommet over sjokket, tror jeg. Har ikke vært ute av døra enda da, håper virkelig ikke dette har skremt meg fra å gå ut alene, det hadde vært ille. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jada, nå har jeg kommet over sjokket, tror jeg. Har ikke vært ute av døra enda da, håper virkelig ikke dette har skremt meg fra å gå ut alene, det hadde vært ille. Hvordan er det med halsen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Hvordan er det med halsen? Den er bedre nå ) Kjenner nesten ingen ting men er litt hoven enda. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Den er bedre nå ) Kjenner nesten ingen ting men er litt hoven enda. Du har sikkrt lurt i deg noen tequila. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Du har sikkrt lurt i deg noen tequila. :-) Ikke en eneste liten en engang. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ikke en eneste liten en engang. Søren og. Jeg leter febrilsk etter noe tequila hjelper mot. Bra du er OK. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.