Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk såvidt med meg på slutten av idol at de skal synge på youngstorget i morgen. Men når er det? Noen som fikk med seg det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi sees der da?

Jepp :) Du får se etter meg da :-D

Skrevet

Jepp :) Du får se etter meg da :-D

Det er verre vet du når jeg ikke har noe hint :o)

Jeg må finne på noe med minstemann i morra og youngtorget høres bra ut.

Skrevet

Hihi :o)

Jeg får ha en rød rose i skjortelomma jeg da... :-D

Skrevet

Hihi :o)

Jeg får ha en rød rose i skjortelomma jeg da... :-D

Knis, den er grei :o)

Skrevet

Ellers kan du dra på hus- og hage-messe på Lillestrøm :-)

Skrevet

Ellers kan du dra på hus- og hage-messe på Lillestrøm :-)

Jeg har vært å kjøpt puter og tepper til balkongen i dag så der er det ferdig bortsett fra blomster. Jeg har dog ikke brukt målebånd der ute da ;o)

Skrevet

Jeg har vært å kjøpt puter og tepper til balkongen i dag så der er det ferdig bortsett fra blomster. Jeg har dog ikke brukt målebånd der ute da ;o)

Oi, da er det nok ikke i balanse...

Kanskje jeg skulle komme innom og spørre pent om å få låne stolen din i morra. Gruer for å tråkke rundt i store messehaller med vonde knær, og nå også vond ankel... Men på messe skal vi...! hehe

Er egentlig bare en ting vi vil ha, et spesielt slags gjerde, men har bare sett det i avisa og på bilde, ikke i RL, og visstnok skal det være en demo på standen der.

Skrevet

Kanskje jeg skulle komme innom og spørre pent om å få låne stolen din i morra. Gruer for å tråkke rundt i store messehaller med vonde knær, og nå også vond ankel... Men på messe skal vi...! hehe

Er egentlig bare en ting vi vil ha, et spesielt slags gjerde, men har bare sett det i avisa og på bilde, ikke i RL, og visstnok skal det være en demo på standen der.

Uff, jeg kan ikke fordra sånne steder, Sikkert fra den gangen jeg gikk rundt og hadde vondt og var sliten hele tida.

Mareritt.

Det er bedre nå bortsett fra når man møter gale damer som dytter ;o) Godt å se at dere andre er litt sjokka også :o)

Skrevet

Du kan forresten godt få låne den ene, jeg har flere å velge i mellom vet du :o)

Skrevet

Du kan forresten godt få låne den ene, jeg har flere å velge i mellom vet du :o)

Skal nok klare meg, men takk for tilbudet :-)

Får nok bare begrense traskingen, finne ut hvor den standen vi er interessert i er, og så ikke MÅTTE få med oss alt mulig annet, hvis beina protesterer for mye...

Gjest Calóni
Skrevet

Pst! Gi meg 1000 spenn, og jeg skal sende deg bilde av Adriana :P *ond*

Skrevet

Pst! Gi meg 1000 spenn, og jeg skal sende deg bilde av Adriana :P *ond*

Pøøh... Du kan jo legge ut et bilde av meg her så outer du deg selv? :-D

Gjest Calóni
Skrevet

Pøøh... Du kan jo legge ut et bilde av meg her så outer du deg selv? :-D

Okay :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...