Adriana Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Fikk såvidt med meg på slutten av idol at de skal synge på youngstorget i morgen. Men når er det? Noen som fikk med seg det? :-) 0 Siter
Adriana Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Kanskje vi sees der da? Jepp Du får se etter meg da :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jepp Du får se etter meg da :-D Det er verre vet du når jeg ikke har noe hint ) Jeg må finne på noe med minstemann i morra og youngtorget høres bra ut. 0 Siter
Adriana Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Det er verre vet du når jeg ikke har noe hint ) Jeg må finne på noe med minstemann i morra og youngtorget høres bra ut. Hihi ) Jeg får ha en rød rose i skjortelomma jeg da... :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hihi ) Jeg får ha en rød rose i skjortelomma jeg da... :-D Knis, den er grei ) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det er verre vet du når jeg ikke har noe hint ) Jeg må finne på noe med minstemann i morra og youngtorget høres bra ut. Ellers kan du dra på hus- og hage-messe på Lillestrøm :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Ellers kan du dra på hus- og hage-messe på Lillestrøm :-) Jeg har vært å kjøpt puter og tepper til balkongen i dag så der er det ferdig bortsett fra blomster. Jeg har dog ikke brukt målebånd der ute da ;o) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg har vært å kjøpt puter og tepper til balkongen i dag så der er det ferdig bortsett fra blomster. Jeg har dog ikke brukt målebånd der ute da ;o) Oi, da er det nok ikke i balanse... Kanskje jeg skulle komme innom og spørre pent om å få låne stolen din i morra. Gruer for å tråkke rundt i store messehaller med vonde knær, og nå også vond ankel... Men på messe skal vi...! hehe Er egentlig bare en ting vi vil ha, et spesielt slags gjerde, men har bare sett det i avisa og på bilde, ikke i RL, og visstnok skal det være en demo på standen der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Oi, da er det nok ikke i balanse... Kanskje jeg skulle komme innom og spørre pent om å få låne stolen din i morra. Gruer for å tråkke rundt i store messehaller med vonde knær, og nå også vond ankel... Men på messe skal vi...! hehe Er egentlig bare en ting vi vil ha, et spesielt slags gjerde, men har bare sett det i avisa og på bilde, ikke i RL, og visstnok skal det være en demo på standen der. Uff, jeg kan ikke fordra sånne steder, Sikkert fra den gangen jeg gikk rundt og hadde vondt og var sliten hele tida. Mareritt. Det er bedre nå bortsett fra når man møter gale damer som dytter ;o) Godt å se at dere andre er litt sjokka også ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Oi, da er det nok ikke i balanse... Kanskje jeg skulle komme innom og spørre pent om å få låne stolen din i morra. Gruer for å tråkke rundt i store messehaller med vonde knær, og nå også vond ankel... Men på messe skal vi...! hehe Er egentlig bare en ting vi vil ha, et spesielt slags gjerde, men har bare sett det i avisa og på bilde, ikke i RL, og visstnok skal det være en demo på standen der. Du kan forresten godt få låne den ene, jeg har flere å velge i mellom vet du ) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Du kan forresten godt få låne den ene, jeg har flere å velge i mellom vet du ) Skal nok klare meg, men takk for tilbudet :-) Får nok bare begrense traskingen, finne ut hvor den standen vi er interessert i er, og så ikke MÅTTE få med oss alt mulig annet, hvis beina protesterer for mye... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det er verre vet du når jeg ikke har noe hint ) Jeg må finne på noe med minstemann i morra og youngtorget høres bra ut. Pst! Gi meg 1000 spenn, og jeg skal sende deg bilde av Adriana *ond* 0 Siter
Adriana Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Pst! Gi meg 1000 spenn, og jeg skal sende deg bilde av Adriana *ond* Pøøh... Du kan jo legge ut et bilde av meg her så outer du deg selv? :-D 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Pøøh... Du kan jo legge ut et bilde av meg her så outer du deg selv? :-D Okay 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.