Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

jeg er så inni helsikes frustert! Har hatt noen venner på besøk i kveld på video og snop. Vi skulle se på film og vennene mine om-møblerte hele stua mi. De satte sofaen og noen stoler foran tv´n min! Og det irriterer meg sånn at jeg får lyst å banne!! Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min. Samtidig klarte en overvektig kompis å sitte i hjel stole min slik at jeg må reparere den. Jeg blir så sint! Er ikke min feil at hane er tjukk!

Burde ikke disse "vennene" mine ryddet på plass møblene da de gikk, og burde ikke den overvektige kompisen min innrømt at han er for tung og sagt han skulle erstattet stolen min???

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje du burde poste dette på psyk-forumet i stedet, og slutte å ha venner på besøk. ;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Kanskje du burde poste dette på psyk-forumet i stedet, og slutte å ha venner på besøk. ;)

Hva mener du med det?

Skrevet

Hva mener du med det?

Jeg mener at det høres ut som du sliter med psykiske problemer dersom du blir satt ut av en helt normal sosial hendelse, og dersom det er et så stort problem for deg bør du kanskje ikke ha venner på besøk? Iallefall ikke fete og ommøblerende venner.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Jeg mener at det høres ut som du sliter med psykiske problemer dersom du blir satt ut av en helt normal sosial hendelse, og dersom det er et så stort problem for deg bør du kanskje ikke ha venner på besøk? Iallefall ikke fete og ommøblerende venner.

Nei nå synes jeg du er frekk. Det er ikke normalt å ha venner som ødelegger andres møbler som koster 15000. I alle fall om de ikke tilbyr seg å kompensere for det! Er ikke min feil at de sliter med vekta.

Gjest Debra irl
Skrevet

Hva har du foran tv'en din siden de satte sofa og stoler foran den da? Du pleier å sitte på gulvet eller ser du tv "på skrå"?

Uansett da, jo de kunne ha hjulpet til med å sette det på plass, og tjukkasen kunne ha tilbudt seg å erstatte stolen så fremt han fikk med seg at den ble skadet.

Men ommøbleringen kan vel ikke ha ødelagt _hele_ kvelden vel? Var hverken filmen eller snopet eller hyggen noe ok bare pga ommøblering?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ødelagt kvelden faktisk. Er det så farlig at de flyttet på møblene da?

Den stolen kan du vel si at han må erstatte siden den var så dyr?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hva har du foran tv'en din siden de satte sofa og stoler foran den da? Du pleier å sitte på gulvet eller ser du tv "på skrå"?

Uansett da, jo de kunne ha hjulpet til med å sette det på plass, og tjukkasen kunne ha tilbudt seg å erstatte stolen så fremt han fikk med seg at den ble skadet.

Men ommøbleringen kan vel ikke ha ødelagt _hele_ kvelden vel? Var hverken filmen eller snopet eller hyggen noe ok bare pga ommøblering?

Han tykke fikk ikke med seg det nei, selv om jeg sa "oj, stolen ble visst ødelagt når du satt på den"... Det skulle vel være nok til at han forsto?? Det var en dyr stol, og jeg har IKKE råd til å kjøpe ny. Jeg hadde spart til den..

Jeg har en kjempefin balanse i stuen min, alt er nøye planlagt. At vennene mine kommer og ødelegger den, kan jeg ikke godta. Ok, de kan sitte på gulvet, noe jeg hintet om, men det ville de ikke. Jeg blir så forbasket irrirert! Men jeg kan jo ikke si noe heller, for det hadde jo vært litt weeeerd liksom.....

Skrevet

Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers.

Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du.

Mrs. Wallace
Skrevet

Han tykke fikk ikke med seg det nei, selv om jeg sa "oj, stolen ble visst ødelagt når du satt på den"... Det skulle vel være nok til at han forsto?? Det var en dyr stol, og jeg har IKKE råd til å kjøpe ny. Jeg hadde spart til den..

Jeg har en kjempefin balanse i stuen min, alt er nøye planlagt. At vennene mine kommer og ødelegger den, kan jeg ikke godta. Ok, de kan sitte på gulvet, noe jeg hintet om, men det ville de ikke. Jeg blir så forbasket irrirert! Men jeg kan jo ikke si noe heller, for det hadde jo vært litt weeeerd liksom.....

Hahahaha, nei nå tuller du? Du inviterte "venner" på video og ville de heller skulle sitte på gulvet enn å ødelegge din dyrebare møbleringsbalanse?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Ødelagt kvelden faktisk. Er det så farlig at de flyttet på møblene da?

Den stolen kan du vel si at han må erstatte siden den var så dyr?

Jeg kan si at han ødelagte stolen fordi han satt på den. Men det er en kraftig stol og det skal mye til for å ødelegge den. Jeg forstår ikke hvordan han klarte å sitte den i hjel. Han er utrolig sensitiv på vekten sin, så jeg gruer meg for å si det til han. I vennegjengen har vi hatt store krangler med han angående vekten hans. Tror han har store komplekser.

Så lurer på hvordan ordlegge meg. Samtidig er jeg kraftig irritert over egoismen hans. Dust!!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers.

Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du.

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre. Jeg har brukt år på å innrede stua mi, at noen venner skal bruke 3 minutter på å ominnrede den, det blir for dumt!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hahahaha, nei nå tuller du? Du inviterte "venner" på video og ville de heller skulle sitte på gulvet enn å ødelegge din dyrebare møbleringsbalanse?

ER det noe galt i å sitte på gulvet da?

Gjest tror du bare kødder
Skrevet

Nei nå synes jeg du er frekk. Det er ikke normalt å ha venner som ødelegger andres møbler som koster 15000. I alle fall om de ikke tilbyr seg å kompensere for det! Er ikke min feil at de sliter med vekta.

Nei, det her minner om køddeinnlegg fra et troll!

Ingen får kvelden sin ødelagt av å ha venner på besøk som flytter på stolene, uten at det er noe seriøst galt mentalt.

Du får la være å invitere tjukke venner da vet du, hvis du ikke tåler at møblene kan bli ødelagt. Kanskje den stolen også var litt ødelagt fra før?

Gjest tror du bare kødder
Skrevet

ER det noe galt i å sitte på gulvet da?

Hva pokker har du møbler for da, når folk skal måtte sitte på gulvet?

Møbler er til for å brukes!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kan si at han ødelagte stolen fordi han satt på den. Men det er en kraftig stol og det skal mye til for å ødelegge den. Jeg forstår ikke hvordan han klarte å sitte den i hjel. Han er utrolig sensitiv på vekten sin, så jeg gruer meg for å si det til han. I vennegjengen har vi hatt store krangler med han angående vekten hans. Tror han har store komplekser.

Så lurer på hvordan ordlegge meg. Samtidig er jeg kraftig irritert over egoismen hans. Dust!!

Du får vel bare si det som det er. Spes. siden stolen var såpass dyr. :/

Skrevet

Tenkte på det samme :) Virker som et trolleinnlegg..!

Skrevet

Det er ingen mennesker som har møbler til 15 000 kr og forventer at ingen skal bruke dem.

Jeg har en stol til 30 jeg og alle unger skal leke med den. Morsomt med elektriske stoler som går opp og ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...