Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

Logitechmusa
Skrevet

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre. Jeg har brukt år på å innrede stua mi, at noen venner skal bruke 3 minutter på å ominnrede den, det blir for dumt!

Hehe, ja dakar. Er den så ominnredet at du trenger tre år på å få alt på plass igjen også?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Logitechmusa
Skrevet

Nei nå synes jeg du er frekk. Det er ikke normalt å ha venner som ødelegger andres møbler som koster 15000. I alle fall om de ikke tilbyr seg å kompensere for det! Er ikke min feil at de sliter med vekta.

En stol til 15000 bør tåle både 150 og 200 kilo spør du meg. Ellers er den neimen ikke verdt pengene.

bugge -jenta
Skrevet

Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers.

Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du.

Hei, vi som er mye på psykiatri er ikke så sprø...:o)

Mrs. Wallace
Skrevet

ER det noe galt i å sitte på gulvet da?

Er det noe galt i å gi gjestene sine et annet sted å sitte da?

Problemet ditt er enkelt løst: Slutt å ha folk hjemme hos deg. Så slipper du at noen forstyrrer den skjøre idyllen din.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hehe, ja dakar. Er den så ominnredet at du trenger tre år på å få alt på plass igjen også?

Det er faktisk ikke så morsomt da!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du får vel bare si det som det er. Spes. siden stolen var såpass dyr. :/

Ja men han skjønner ikke noe, null selvinnsikt, ingen hjemme :(

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Nei, det her minner om køddeinnlegg fra et troll!

Ingen får kvelden sin ødelagt av å ha venner på besøk som flytter på stolene, uten at det er noe seriøst galt mentalt.

Du får la være å invitere tjukke venner da vet du, hvis du ikke tåler at møblene kan bli ødelagt. Kanskje den stolen også var litt ødelagt fra før?

Nope, alt strøkent hos meg :-)

Alltid!!

amerikafareren
Skrevet

Det foregår lite på dol når slik tråd blir såpass lang.

Skrevet

Hei, vi som er mye på psykiatri er ikke så sprø...:o)

Nei, det hadde vært ille :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja men han skjønner ikke noe, null selvinnsikt, ingen hjemme :(

Du få finne fram pisken!

Skrevet

Alltid!!

Har du tvangstanker eller? Det går da ikke an å ta slik av for ingenting.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du få finne fram pisken!

hehe, ja, får gjøre det!!

Han er bare lat, jeg får piske han! Dessuten spiste han opp alt godteriet i kveld også, og resten av oss satt her uten noenting. Jeg synes ikke noe om det!! Jeg blir faktisk sint!

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe, ja, får gjøre det!!

Han er bare lat, jeg får piske han! Dessuten spiste han opp alt godteriet i kveld også, og resten av oss satt her uten noenting. Jeg synes ikke noe om det!! Jeg blir faktisk sint!

Huff og huff. Sett han i løpestreng!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Har du tvangstanker eller? Det går da ikke an å ta slik av for ingenting.

tvangstanker? Jeg er bare pertentlig jeg. Liker å sjekke litt hist og pist bare. Plager meg ikke. Og det er viktig at møbler og gardiner og duker osv er ordentlig. Er det skjevt blir jeg kvalm.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Huff og huff. Sett han i løpestreng!

hvordan da? han burde levd sammen med hunden min og fått samme meat spør du meg.

bugge -jenta
Skrevet

Alltid!!

Du har et problem, og det er hverken tykke venner eller dårlige stoler. Jeg synes du skulle være glad de kommer på besøk til deg. I gamle dager når nevrosen fantes, ville vi på folkemunne kalt deg tvangsnevrotisk.

Det er mange på psykiatri som har mindre problemer og definitivt mer selvinnsikt enn deg. Du kunne ha noe å lære der inne, av oss.

Hvis du ville.

amerikafareren
Skrevet

tvangstanker? Jeg er bare pertentlig jeg. Liker å sjekke litt hist og pist bare. Plager meg ikke. Og det er viktig at møbler og gardiner og duker osv er ordentlig. Er det skjevt blir jeg kvalm.

Det har du helt rett i. Kan ikke du komme hit til meg og rette gardinene, gulvet og flere ting på hybelen min;) Du kan få ligge på en madrass på det skjeve gulvet. Det har venninnen min gjort en uke og hatt det fantastisk her i New York. Til og med duken på kjøkkenbordet passer ikke, og sengetøyet hun brukte var altfor stort til madrassen. Hun nøyde seg også med et gammelt håndkle som jeg har ekstra og det er skjevt sydd. Du får mye å rette på og kan holde på lenge;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hvordan da? han burde levd sammen med hunden min og fått samme meat spør du meg.

Passer bra. Hunder blir ofte satt i løpestreng de og ;o)

amerikafareren
Skrevet

Du har et problem, og det er hverken tykke venner eller dårlige stoler. Jeg synes du skulle være glad de kommer på besøk til deg. I gamle dager når nevrosen fantes, ville vi på folkemunne kalt deg tvangsnevrotisk.

Det er mange på psykiatri som har mindre problemer og definitivt mer selvinnsikt enn deg. Du kunne ha noe å lære der inne, av oss.

Hvis du ville.

Hvis det er noen problemer her så er det kjedsomhet;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers.

Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du.

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...