Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Passer bra. Hunder blir ofte satt i løpestreng de og ;o)

får ikke nok trim da. fyren er jo feit.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tvangstanker? Jeg er bare pertentlig jeg. Liker å sjekke litt hist og pist bare. Plager meg ikke. Og det er viktig at møbler og gardiner og duker osv er ordentlig. Er det skjevt blir jeg kvalm.

Du har garantert tvangstanker hvis du tenker slik. Og jeg sier det ikke for å være slem.

Skrevet

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre. Jeg har brukt år på å innrede stua mi, at noen venner skal bruke 3 minutter på å ominnrede den, det blir for dumt!

Og du hadde ikke vett på å be de la være å om-innrede stua di når de satte igang?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hvis det er noen problemer her så er det kjedsomhet;)

Jeg har nå om-møblert stua mi og er rimelig svett. kjedsomhet, meg? Nei, jeg kjeder meg sjeldent. Jeg har faktisk et liv.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre.

Det har du nok helt rett i.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du har garantert tvangstanker hvis du tenker slik. Og jeg sier det ikke for å være slem.

Jeg har det bra. Og du får ikke innbille meg at jeg kokko i øverste etasje.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har nå om-møblert stua mi og er rimelig svett. kjedsomhet, meg? Nei, jeg kjeder meg sjeldent. Jeg har faktisk et liv.

Det er sunt å kjede seg innimellom, og de som gjør det lever i høyeste grad.

Så fint at du har fått alt på plass. Da kan du begynne her snart;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Det har du helt rett i. Kan ikke du komme hit til meg og rette gardinene, gulvet og flere ting på hybelen min;) Du kan få ligge på en madrass på det skjeve gulvet. Det har venninnen min gjort en uke og hatt det fantastisk her i New York. Til og med duken på kjøkkenbordet passer ikke, og sengetøyet hun brukte var altfor stort til madrassen. Hun nøyde seg også med et gammelt håndkle som jeg har ekstra og det er skjevt sydd. Du får mye å rette på og kan holde på lenge;)

Jeg forstår faktisk ikke hvordan dere kan leve sånn. Sorry altså. hva er dere laget av????

amerikafareren
Skrevet

Du er sikkert i strålende humør. Har fått til en lang tråd og er opptatt med å svare. Har oppnådd målet for å si det slik;)

bugge -jenta
Skrevet

I know.

amerikafareren
Skrevet

Jeg forstår faktisk ikke hvordan dere kan leve sånn. Sorry altså. hva er dere laget av????

Nei si det;) Hva er jeg laget av?...kjøtt og blod antar jeg;) Du kan sikkert finne noe skjevt i leiligheten min hjemme også, men ikke gulvene. Kanskje noen bilder henger skjevt på veggene når jeg kommer hjem etter å ha vært borte så lenge.....hva synes du jeg skal gjøre da? Eller hvis døtrene mine har flyttet på noe som jeg hadde funnet en plass til?

bugge -jenta
Skrevet

Når det er sagt, er det muligens et lite sykdomstrekk at man har lyst å lage en slik tråd og opprettholde den. Jaja, jeg går nå og legger meg, i min uoppredde seng fra i morges.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Og du hadde ikke vett på å be de la være å om-innrede stua di når de satte igang?

Som jeg skrev tidligere så sa jeg til dem at jeg foretrakk at de satt på gulvet, men selvfølgelig så tok de seg til rette og om-møblerte. Og etterpå så stua ut som ... skal ikke si et høyt en gang!! Går ikke an å si det høyt. Nå har vennene mine gått, også den tjukke raggern som har ødelagt stolen til 15000. (Må kreve å få den i erstatning).

Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå.

Skrevet

Har jeg sagt at de som skriver på psykiatri er koko? De som skriver der har problemer og det er nettopp det du har også.

Jeg har hatt et par venninner som deg og de ble heldigvis bra etterhvert som de ble eldre. Jeg kunne ikke sitte på sofaen til den ene for det kunne bli bulk i stoffet. Hun ler av det nå men det tok flere år hos psykiater før hun ble bra.

amerikafareren
Skrevet

Når det er sagt, er det muligens et lite sykdomstrekk at man har lyst å lage en slik tråd og opprettholde den. Jaja, jeg går nå og legger meg, i min uoppredde seng fra i morges.

Vi er alle med på å opprettholde den, og jeg har ofte moro av å våse et eller annet. Jeg får heller fortsette å skrive jeg;)

Skrevet

Som jeg skrev tidligere så sa jeg til dem at jeg foretrakk at de satt på gulvet, men selvfølgelig så tok de seg til rette og om-møblerte. Og etterpå så stua ut som ... skal ikke si et høyt en gang!! Går ikke an å si det høyt. Nå har vennene mine gått, også den tjukke raggern som har ødelagt stolen til 15000. (Må kreve å få den i erstatning).

Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå.

Måle for å finne ut om alt er i balanse?

Tror du aldri vil oppleve at alt er i balanse jeg da... Men men, lykke til...

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Nei si det;) Hva er jeg laget av?...kjøtt og blod antar jeg;) Du kan sikkert finne noe skjevt i leiligheten min hjemme også, men ikke gulvene. Kanskje noen bilder henger skjevt på veggene når jeg kommer hjem etter å ha vært borte så lenge.....hva synes du jeg skal gjøre da? Eller hvis døtrene mine har flyttet på noe som jeg hadde funnet en plass til?

den ytre balansen har jo med den indre balansen å gjøre da..sier ikke mer jeg!!

Skrevet

hehe, ja, får gjøre det!!

Han er bare lat, jeg får piske han! Dessuten spiste han opp alt godteriet i kveld også, og resten av oss satt her uten noenting. Jeg synes ikke noe om det!! Jeg blir faktisk sint!

Du kan jo takke deg sjæl for at han ble tjukk og satt ihjel stolen din for det var du som fóret han med godteri!!!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Måle for å finne ut om alt er i balanse?

Tror du aldri vil oppleve at alt er i balanse jeg da... Men men, lykke til...

Åh, joda, ALT var i balanse før de kom. Saken er at det er fullt mulig å ha det i balanse. Har du det aldri i balanse du da?

amerikafareren
Skrevet

den ytre balansen har jo med den indre balansen å gjøre da..sier ikke mer jeg!!

Ergo når jeg flytter til New York for å studere og hybelen har skjeve gulv, gardiner, håndkler og duker så er det noe galt med min indre balanse. Hvis jeg hadde vært hjemme så hadde jeg rettet bildene, og ...ups...indre balanse hadde vært perfekt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...