Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Åh, joda, ALT var i balanse før de kom. Saken er at det er fullt mulig å ha det i balanse. Har du det aldri i balanse du da?

Kanskje du kunne finne noen balanse linker slik at vi dolere kunne forstå hva balanse er for noe?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du kan jo takke deg sjæl for at han ble tjukk og satt ihjel stolen din for det var du som fóret han med godteri!!!

Den fyren har seg sjølv å takke for han er tjukk! På alle sammenkomster så stjeler han all snop som er å spise og alle vi andre sitter der uten noen godbiter igjen!! Og i tillegg ødelegger han stolen min til 15000!

Gjest M.Angelica
Skrevet

får ikke nok trim da. fyren er jo feit.

Du får sette en sjokolade som gulerot! Da får han nok fart på ræva ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

får ikke nok trim da. fyren er jo feit.

Du får sette en sjokolade som gulerot! Da får han nok fart på ræva ;o)

Skrevet

Åh, joda, ALT var i balanse før de kom. Saken er at det er fullt mulig å ha det i balanse. Har du det aldri i balanse du da?

Jeg er stort sett fornøyd med møblene mine, uten å måtte ha de på milimeteren på rett sted, i motsetning til hva som tydeligvis er viktigere enn viktigst for deg.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Jeg er stort sett fornøyd med møblene mine, uten å måtte ha de på milimeteren på rett sted, i motsetning til hva som tydeligvis er viktigere enn viktigst for deg.

Okey, en ting er å ha møblene på riktig plass, det er viktig for meg. Men når en tjukk fyr ødelegger en stol til 15000 kr hva gjør jeg da? Han eier jo ikke selvinnsikt og tar alt jeg sier for kritikk. Og hvis jeg sier at han ødela stolen så vet jeg ikke hvordan han vil reagere. Noen tips?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Nei, det her minner om køddeinnlegg fra et troll!

Ingen får kvelden sin ødelagt av å ha venner på besøk som flytter på stolene, uten at det er noe seriøst galt mentalt.

Du får la være å invitere tjukke venner da vet du, hvis du ikke tåler at møblene kan bli ødelagt. Kanskje den stolen også var litt ødelagt fra før?

ditto

Gjest filosofa
Skrevet

den ytre balansen har jo med den indre balansen å gjøre da..sier ikke mer jeg!!

Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos!

Har man harmoni i sjelen vil ytre disharmoni bare prelle av som vann på gåsa :-)

Og ellers .. dersom eiendelene dine opptar tankene dine så mye ville jeg vurdert å kvitte meg med dem. Da er de til mer byrde enn glede.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos!

Har man harmoni i sjelen vil ytre disharmoni bare prelle av som vann på gåsa :-)

Og ellers .. dersom eiendelene dine opptar tankene dine så mye ville jeg vurdert å kvitte meg med dem. Da er de til mer byrde enn glede.

lykket til fattiglus, ta gjerne med deg gåsa :-)

Ps: Og rotet kan du ha for deg sjølv.

Gjest Du er gal
Skrevet

Okey, en ting er å ha møblene på riktig plass, det er viktig for meg. Men når en tjukk fyr ødelegger en stol til 15000 kr hva gjør jeg da? Han eier jo ikke selvinnsikt og tar alt jeg sier for kritikk. Og hvis jeg sier at han ødela stolen så vet jeg ikke hvordan han vil reagere. Noen tips?

Om en stol til 15000 ikke tåler bruk, ja da er den jaggu meg ikke verdt den prisen!

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Om en stol til 15000 ikke tåler bruk, ja da er den jaggu meg ikke verdt den prisen!

Og om en person er så tung at han ødelegger den,skal han ikke da erstatte den? er du gal?

Mrs. Wallace
Skrevet

Kanskje du kunne finne noen balanse linker slik at vi dolere kunne forstå hva balanse er for noe?

Hehe.

amerikafareren
Skrevet

http://media.putfile.com/balance

DETTE er balanse!!

bra nok forklart?? Se og lær.

Nei jeg forstår fremdeles ikke sammenhengen mellom balanse og møblene dine;) Mulig at dol begynner å blir for avansert for meg.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Nei jeg forstår fremdeles ikke sammenhengen mellom balanse og møblene dine;) Mulig at dol begynner å blir for avansert for meg.

Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri.

Skrevet

For-å-bare-si-det,-grunnen-til-at-det-er-mellommstrek-mellom-mine-ord-er-at-min-berbare-fikk-cola-sølt-på-tastaturet.

Det-jeg-ville-si-at-din-ulykkelige-feite-venn-ikke-ødelaget-stolen-med-vilje.H#n-er-garantert-veldig-flau!

Jeg-vet-fordi-jeg-har-å-ødelagt-stoler.

Men-må-si-å-at-de-fra-før-var-"gamle`\slitene-fra-før-og-nye-morderne-stolerer"-er-ikke-lagetfor"tyngrefolk"._Nye-stoler-burde-tåle-tunge-folk-men-noen-er-laget-kun-for-"standar-tynne"?

Jeg-har-gjort-opp.på-vennwskapeligvis.

amerikafareren
Skrevet

Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri.

Når jeg leser det du skriver så er jeg glad for at dol er for komplisert for meg.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Ergo når jeg flytter til New York for å studere og hybelen har skjeve gulv, gardiner, håndkler og duker så er det noe galt med min indre balanse. Hvis jeg hadde vært hjemme så hadde jeg rettet bildene, og ...ups...indre balanse hadde vært perfekt;)

Ja nettopp ;)

Så hvorfor er det noe galt med din indre balanse i NY og ikke i norge?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Når jeg leser det du skriver så er jeg glad for at dol er for komplisert for meg.

nå er jeg rimelig svett, nøyde meg ikke med å omøblere det vennene mine saboterte, tok like gjerne hele kåken..*anpusten*

Gjest Wolverina
Skrevet

nå er jeg rimelig svett, nøyde meg ikke med å omøblere det vennene mine saboterte, tok like gjerne hele kåken..*anpusten*

Hva?

Var ikke resten i balanse fra før av da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...