Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Ja nettopp ;)

Så hvorfor er det noe galt med din indre balanse i NY og ikke i norge?

Jeg hadde regnet med at du hadde svar på det;) Ikke vet jeg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hva?

Var ikke resten i balanse fra før av da??

Jeg begynte å kikke på klokka på veggen, og la merke til at bildet ved siden av var litt skjevt. Da så jeg for søren at stolen like ved ikke sto som det skulle. Når jeg hadde rettet opp det, så var det et bord og noen stoler som måtte rettes opp etter mønster, og så må jo teppet deretter, osv, osv, osv, er litt slitsomt i grunn. Men nå er jeg ferdig for i dag :) Fra i natt er det vedlikeholdsarbeid til neste vennepulje kommer på besøk!

amerikafareren
Skrevet

nå er jeg rimelig svett, nøyde meg ikke med å omøblere det vennene mine saboterte, tok like gjerne hele kåken..*anpusten*

Det har tydelig vært rot i balansen din fra før av;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Jeg hadde regnet med at du hadde svar på det;) Ikke vet jeg.

Borte bra, men hjemme best? :)

amerikafareren
Skrevet

Jeg begynte å kikke på klokka på veggen, og la merke til at bildet ved siden av var litt skjevt. Da så jeg for søren at stolen like ved ikke sto som det skulle. Når jeg hadde rettet opp det, så var det et bord og noen stoler som måtte rettes opp etter mønster, og så må jo teppet deretter, osv, osv, osv, er litt slitsomt i grunn. Men nå er jeg ferdig for i dag :) Fra i natt er det vedlikeholdsarbeid til neste vennepulje kommer på besøk!

Har du tenkt å ta sjansen på å få venner på besøk igjen. Huff jeg blir forferdet, tenk på den faren du utsetter din indre balanse for.

amerikafareren
Skrevet

Borte bra, men hjemme best? :)

Home sweet home;) Det er ikke lenge til jeg er hjemme;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Det har tydelig vært rot i balansen din fra før av;)

Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4.

Gjest Wolverina
Skrevet

Jeg har forstått det slik at du er mann...

Hvor gammel er du og hva jobber du med?

Ble litt nysgjerrig.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Har du tenkt å ta sjansen på å få venner på besøk igjen. Huff jeg blir forferdet, tenk på den faren du utsetter din indre balanse for.

Det går bra, så lenge jeg følger noen rutiner. Når vennene mine kommer, så

A. Ber jeg dem ta av seg sko

B. Brette opp bukseben

Dette funker som regel bra.

amerikafareren
Skrevet

Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4.

Jeg antar at du har to levende lys på nøyaktig lik avstand på stuebordet. Har du en blomst i midten eller to? Hvordan klarer du den balansen?

amerikafareren
Skrevet

Det går bra, så lenge jeg følger noen rutiner. Når vennene mine kommer, så

A. Ber jeg dem ta av seg sko

B. Brette opp bukseben

Dette funker som regel bra.

Du kunne bedt dem ta av seg buksa;)

amerikafareren
Skrevet

Jeg har forstått det slik at du er mann...

Hvor gammel er du og hva jobber du med?

Ble litt nysgjerrig.

Nei dette må da være dame????

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Home sweet home;) Det er ikke lenge til jeg er hjemme;)

Digg det da :)=

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Jeg antar at du har to levende lys på nøyaktig lik avstand på stuebordet. Har du en blomst i midten eller to? Hvordan klarer du den balansen?

Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du kunne bedt dem ta av seg buksa;)

Nei, aldri i verden om de får lov å sitte i trusa i min rådyre sofa, fysj og æsj!!

amerikafareren
Skrevet

Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne.

Jeg som trodde du var en kvinne. Er du sikker på at du ikke er kvinne på den ene siden og man på den andre? Det er klart at det forstyrrer balansen.

amerikafareren
Skrevet

Nei, aldri i verden om de får lov å sitte i trusa i min rådyre sofa, fysj og æsj!!

ok da ber du dem ta av seg trusa også;)

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Jeg som trodde du var en kvinne. Er du sikker på at du ikke er kvinne på den ene siden og man på den andre? Det er klart at det forstyrrer balansen.

Jeg liker å kalle meg en mann med snev av feminitet om du forstår. Har mine feminine sider, det innrømmer jeg, men mitt forbilde er fremdels arnold.

Samtidig er jeg håpløst romantisk og håper jeg finner den rette. Og innerst inne håper jeg hun er renslig (ryddig).

Gjest Wolverina
Skrevet

Alder? Yrke?

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Alder? Yrke?

45. Yrke er stuert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...