amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ja nettopp Så hvorfor er det noe galt med din indre balanse i NY og ikke i norge? Jeg hadde regnet med at du hadde svar på det;) Ikke vet jeg. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hva? Var ikke resten i balanse fra før av da?? Jeg begynte å kikke på klokka på veggen, og la merke til at bildet ved siden av var litt skjevt. Da så jeg for søren at stolen like ved ikke sto som det skulle. Når jeg hadde rettet opp det, så var det et bord og noen stoler som måtte rettes opp etter mønster, og så må jo teppet deretter, osv, osv, osv, er litt slitsomt i grunn. Men nå er jeg ferdig for i dag Fra i natt er det vedlikeholdsarbeid til neste vennepulje kommer på besøk! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 nå er jeg rimelig svett, nøyde meg ikke med å omøblere det vennene mine saboterte, tok like gjerne hele kåken..*anpusten* Det har tydelig vært rot i balansen din fra før av;) 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg hadde regnet med at du hadde svar på det;) Ikke vet jeg. Borte bra, men hjemme best? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg begynte å kikke på klokka på veggen, og la merke til at bildet ved siden av var litt skjevt. Da så jeg for søren at stolen like ved ikke sto som det skulle. Når jeg hadde rettet opp det, så var det et bord og noen stoler som måtte rettes opp etter mønster, og så må jo teppet deretter, osv, osv, osv, er litt slitsomt i grunn. Men nå er jeg ferdig for i dag Fra i natt er det vedlikeholdsarbeid til neste vennepulje kommer på besøk! Har du tenkt å ta sjansen på å få venner på besøk igjen. Huff jeg blir forferdet, tenk på den faren du utsetter din indre balanse for. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Borte bra, men hjemme best? Home sweet home;) Det er ikke lenge til jeg er hjemme;) 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det har tydelig vært rot i balansen din fra før av;) Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg begynte å kikke på klokka på veggen, og la merke til at bildet ved siden av var litt skjevt. Da så jeg for søren at stolen like ved ikke sto som det skulle. Når jeg hadde rettet opp det, så var det et bord og noen stoler som måtte rettes opp etter mønster, og så må jo teppet deretter, osv, osv, osv, er litt slitsomt i grunn. Men nå er jeg ferdig for i dag Fra i natt er det vedlikeholdsarbeid til neste vennepulje kommer på besøk! Jeg har forstått det slik at du er mann... Hvor gammel er du og hva jobber du med? Ble litt nysgjerrig. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Har du tenkt å ta sjansen på å få venner på besøk igjen. Huff jeg blir forferdet, tenk på den faren du utsetter din indre balanse for. Det går bra, så lenge jeg følger noen rutiner. Når vennene mine kommer, så A. Ber jeg dem ta av seg sko B. Brette opp bukseben Dette funker som regel bra. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4. Jeg antar at du har to levende lys på nøyaktig lik avstand på stuebordet. Har du en blomst i midten eller to? Hvordan klarer du den balansen? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det går bra, så lenge jeg følger noen rutiner. Når vennene mine kommer, så A. Ber jeg dem ta av seg sko B. Brette opp bukseben Dette funker som regel bra. Du kunne bedt dem ta av seg buksa;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har forstått det slik at du er mann... Hvor gammel er du og hva jobber du med? Ble litt nysgjerrig. Nei dette må da være dame???? 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Home sweet home;) Det er ikke lenge til jeg er hjemme;) Digg det da = 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg antar at du har to levende lys på nøyaktig lik avstand på stuebordet. Har du en blomst i midten eller to? Hvordan klarer du den balansen? Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du kunne bedt dem ta av seg buksa;) Nei, aldri i verden om de får lov å sitte i trusa i min rådyre sofa, fysj og æsj!! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne. Jeg som trodde du var en kvinne. Er du sikker på at du ikke er kvinne på den ene siden og man på den andre? Det er klart at det forstyrrer balansen. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, aldri i verden om de får lov å sitte i trusa i min rådyre sofa, fysj og æsj!! ok da ber du dem ta av seg trusa også 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg som trodde du var en kvinne. Er du sikker på at du ikke er kvinne på den ene siden og man på den andre? Det er klart at det forstyrrer balansen. Jeg liker å kalle meg en mann med snev av feminitet om du forstår. Har mine feminine sider, det innrømmer jeg, men mitt forbilde er fremdels arnold. Samtidig er jeg håpløst romantisk og håper jeg finner den rette. Og innerst inne håper jeg hun er renslig (ryddig). 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne. Alder? Yrke? 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Alder? Yrke? 45. Yrke er stuert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.