amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg liker å kalle meg en mann med snev av feminitet om du forstår. Har mine feminine sider, det innrømmer jeg, men mitt forbilde er fremdels arnold. Samtidig er jeg håpløst romantisk og håper jeg finner den rette. Og innerst inne håper jeg hun er renslig (ryddig). Hvor gammel er du? Kanskje du skulle prøvd å finne deg selv. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvor gammel er du? Kanskje du skulle prøvd å finne deg selv. Jeg har funnet meg selv jeg. Har du? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har funnet meg selv jeg. Har du? Nei jeg har lett hele livet etter meg selv, og ikke funnet meg enda. Nå leter jeg overalt i New York. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei jeg har lett hele livet etter meg selv, og ikke funnet meg enda. Nå leter jeg overalt i New York. hva er klokka der nå? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 hva er klokka der nå? Klokka er elleve fredagskveld 21. april. 0 Siter
Gjest Mislykket kveld Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du får sette en sjokolade som gulerot! Da får han nok fart på ræva ;o) hehe 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 For-å-bare-si-det,-grunnen-til-at-det-er-mellommstrek-mellom-mine-ord-er-at-min-berbare-fikk-cola-sølt-på-tastaturet. Det-jeg-ville-si-at-din-ulykkelige-feite-venn-ikke-ødelaget-stolen-med-vilje.H#n-er-garantert-veldig-flau! Jeg-vet-fordi-jeg-har-å-ødelagt-stoler. Men-må-si-å-at-de-fra-før-var-"gamle`\slitene-fra-før-og-nye-morderne-stolerer"-er-ikke-lagetfor"tyngrefolk"._Nye-stoler-burde-tåle-tunge-folk-men-noen-er-laget-kun-for-"standar-tynne"? Jeg-har-gjort-opp.på-vennwskapeligvis. -ler- Morsomt at du ikke kan bruke space-tasten, men må skrive på DOL allikevel 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det er faktisk ikke så morsomt da! Joda, det er morsomt. Har du ikke større problemer i livet enn at litt ommøblering fører til at verden raser sammen, så bør du nok tenke deg om i forhold til en del ting. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Som jeg skrev tidligere så sa jeg til dem at jeg foretrakk at de satt på gulvet, men selvfølgelig så tok de seg til rette og om-møblerte. Og etterpå så stua ut som ... skal ikke si et høyt en gang!! Går ikke an å si det høyt. Nå har vennene mine gått, også den tjukke raggern som har ødelagt stolen til 15000. (Må kreve å få den i erstatning). Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå. "Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå." Jeg er nå ikke så sikker på at du ikke har noe på Psykiatri å gjøre. Det der virker som en gedigen tvangstanke. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Og om en person er så tung at han ødelegger den,skal han ikke da erstatte den? er du gal? Skal en stol gå i stykker fodi en tjukkas sitter i den må fyren være DIGER. En stol til den prisen bør tåle både 150 og 200 kilo uten problem. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri. Det er pokker ikke mye harmoni når du har venner på besøk og ber dem sitte på gulvet fordi du skal beholde balansen i kunstmøblene dine. Enten kjeder du deg bare og har startet en tulletråd, eller så har du alvorlige tvangstanker. Uansett bør du nok få deg et liv. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers. Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du. mulig hun innreder etter Feng sui prinsippet da....? :-D 0 Siter
Maggi Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Enten så er dette et trolleinnlegg, og da må jeg berømme deg for din innsikt i tvangslidelser. Eller så lider du under en. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri. Er du gæren??? Innreder du helt symetrisk? Det høres vanvittig kjedelig ut da. Veldig statisk, og lite spennende... 0 Siter
Maggi Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 http://media.putfile.com/balance DETTE er balanse!! bra nok forklart?? Se og lær. Avspeiler stemning og innhold din indre og/eller ytre balanse? Det er et nærliggende spørsmål. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4. Når det gjelder harmoni innen design, så regnes ikke symetri og partall som det optimale. Har du f.eks hørt om det gylne snitt? Høres ut som om du har ditt eget, meget spesielle syn på hva som er harmonisk... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne. hvis du tar et hvilket som helst portrettbilde, deler det i to, og speiler det, vil du få et portrett som ser ut som en alien! Ta det med ro, ingen er helt symetriske. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Enten så er dette et trolleinnlegg, og da må jeg berømme deg for din innsikt i tvangslidelser. Eller så lider du under en. Det _må_ være et trolleinnlegg. Dette med å sitte i stykker en stol uten å betale for seg, er greit nok. Det har skjedd hos noen jeg kjenner også. Men alt dette andre med innredningsangst det er vel litt vel ekstremt? 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hehe. Hvis balansen i stua di ble ødelagt av dette, så er det kanskje ikke helt balanse i huet heller (sorry). Håper det var balanse i godteriet. Nå er det dagen derpå, og jeg håper all balanse er gjenopprettet, og at du tenker deg om før du inviterer venner på filmkveld igjen. Du får det nok best om du nyter film og godteri i mer balanserte omgivelser (med færre deltakere). 0 Siter
mrxx Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nesten så jeg mistenkter dette for å være et tulleinnlegg. Spørs om det er i hode ditt at balansen er feil. Hvis dette plager deg bør du ikke arrangere videokvelder. Du bør også vurdere å ikke ha så mange venner på besøk på en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.