Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg liker å kalle meg en mann med snev av feminitet om du forstår. Har mine feminine sider, det innrømmer jeg, men mitt forbilde er fremdels arnold.

Samtidig er jeg håpløst romantisk og håper jeg finner den rette. Og innerst inne håper jeg hun er renslig (ryddig).

Hvor gammel er du? Kanskje du skulle prøvd å finne deg selv.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Hvor gammel er du? Kanskje du skulle prøvd å finne deg selv.

Jeg har funnet meg selv jeg. Har du?

amerikafareren
Skrevet

Jeg har funnet meg selv jeg. Har du?

Nei jeg har lett hele livet etter meg selv, og ikke funnet meg enda. Nå leter jeg overalt i New York.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Nei jeg har lett hele livet etter meg selv, og ikke funnet meg enda. Nå leter jeg overalt i New York.

hva er klokka der nå?

amerikafareren
Skrevet

hva er klokka der nå?

Klokka er elleve fredagskveld 21. april.

Gjest Mislykket kveld
Skrevet

Du får sette en sjokolade som gulerot! Da får han nok fart på ræva ;o)

hehe

Skrevet

For-å-bare-si-det,-grunnen-til-at-det-er-mellommstrek-mellom-mine-ord-er-at-min-berbare-fikk-cola-sølt-på-tastaturet.

Det-jeg-ville-si-at-din-ulykkelige-feite-venn-ikke-ødelaget-stolen-med-vilje.H#n-er-garantert-veldig-flau!

Jeg-vet-fordi-jeg-har-å-ødelagt-stoler.

Men-må-si-å-at-de-fra-før-var-"gamle`\slitene-fra-før-og-nye-morderne-stolerer"-er-ikke-lagetfor"tyngrefolk"._Nye-stoler-burde-tåle-tunge-folk-men-noen-er-laget-kun-for-"standar-tynne"?

Jeg-har-gjort-opp.på-vennwskapeligvis.

-ler- Morsomt at du ikke kan bruke space-tasten, men må skrive på DOL allikevel :)

Logitechmusa
Skrevet

Det er faktisk ikke så morsomt da!

Joda, det er morsomt. Har du ikke større problemer i livet enn at litt ommøblering fører til at verden raser sammen, så bør du nok tenke deg om i forhold til en del ting.

Logitechmusa
Skrevet

Som jeg skrev tidligere så sa jeg til dem at jeg foretrakk at de satt på gulvet, men selvfølgelig så tok de seg til rette og om-møblerte. Og etterpå så stua ut som ... skal ikke si et høyt en gang!! Går ikke an å si det høyt. Nå har vennene mine gått, også den tjukke raggern som har ødelagt stolen til 15000. (Må kreve å få den i erstatning).

Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå.

"Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå."

Jeg er nå ikke så sikker på at du ikke har noe på Psykiatri å gjøre. Det der virker som en gedigen tvangstanke.

Logitechmusa
Skrevet

Og om en person er så tung at han ødelegger den,skal han ikke da erstatte den? er du gal?

Skal en stol gå i stykker fodi en tjukkas sitter i den må fyren være DIGER. En stol til den prisen bør tåle både 150 og 200 kilo uten problem.

Logitechmusa
Skrevet

Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri.

Det er pokker ikke mye harmoni når du har venner på besøk og ber dem sitte på gulvet fordi du skal beholde balansen i kunstmøblene dine. Enten kjeder du deg bare og har startet en tulletråd, eller så har du alvorlige tvangstanker. Uansett bør du nok få deg et liv.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hjelpes. Greit nok at du irriterer deg over at vennene dine ommøblerer og at stolen gikk til pokkers.

Men 'Balansen går ikke opp. Det har hele tiden vært en likevekt i stuen min'?? Det finnes et forum her kalt 'Psykiatri'. Ta deg en liten tur innom der, du.

mulig hun innreder etter Feng sui prinsippet da....? :-D

Skrevet

Enten så er dette et trolleinnlegg, og da må jeg berømme deg for din innsikt i tvangslidelser. Eller så lider du under en.

Gjest Aimabel
Skrevet

Kanskje det, det er høyst mulig. Du må forstå at møbler er kunst.Kunst er balanse og det går igjen til interiøret. At det skal være i balanse. Harmoni. Ikke sant. ikke vike en tomme. Maleriene skal være i balanse, møblene skal være i balanse. ALt skal være i symmetri, perfekt symmetri.

Er du gæren??? Innreder du helt symetrisk? Det høres vanvittig kjedelig ut da. Veldig statisk, og lite spennende...

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, jeg er flink med balanse, aldri rot med den. Alltid partall, aldri oddetall. Aldri 1 eller 3 poteter til middag. Enten 2 eller 4. Dette er et eksempel. Samme gjelder interiøret. Feks enten 2 eller 4 stoler, aldr 1 eller 3. Aldri 1 eller 3 bilder, bare 2 eller 4.

Når det gjelder harmoni innen design, så regnes ikke symetri og partall som det optimale. Har du f.eks hørt om det gylne snitt?

Høres ut som om du har ditt eget, meget spesielle syn på hva som er harmonisk...

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har ofte blomster ja. som regel en blomst mellom to stearinlys. jeg har i det siste vært utrolig forarget. Studert meg selv i speilet og funnet ut at den venstre siden av meg er ulik den høyre siden. jeg liker å se likedan ut på begge sider. Bekymrer meg i tilfelle jeg skulle treffe en kvinne.

hvis du tar et hvilket som helst portrettbilde, deler det i to, og speiler det, vil du få et portrett som ser ut som en alien! Ta det med ro, ingen er helt symetriske.

Gjest Aimabel
Skrevet

Enten så er dette et trolleinnlegg, og da må jeg berømme deg for din innsikt i tvangslidelser. Eller så lider du under en.

Det _må_ være et trolleinnlegg. Dette med å sitte i stykker en stol uten å betale for seg, er greit nok. Det har skjedd hos noen jeg kjenner også. Men alt dette andre med innredningsangst det er vel litt vel ekstremt?

Skrevet

Hehe. Hvis balansen i stua di ble ødelagt av dette, så er det kanskje ikke helt balanse i huet heller (sorry).

Håper det var balanse i godteriet.

Nå er det dagen derpå, og jeg håper all balanse er gjenopprettet, og at du tenker deg om før du inviterer venner på filmkveld igjen. Du får det nok best om du nyter film og godteri i mer balanserte omgivelser (med færre deltakere).

Skrevet

Nesten så jeg mistenkter dette for å være et tulleinnlegg.

Spørs om det er i hode ditt at balansen er feil.

Hvis dette plager deg bør du ikke arrangere videokvelder. Du bør også vurdere å ikke ha så mange venner på besøk på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...