Gå til innhold

Jeg er så frustrert!

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

-ler- Morsomt at du ikke kan bruke space-tasten, men må skrive på DOL allikevel :)

Hadde jeg gjort og! :P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

24

• Logitechmusa

7

• Dorthe

6

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, bare det å invitere venner på besøk for å se film, og så be de om å sitte på GULVET er jo så idiotisk at det ikke kan være sant.

Håper du har kost deg med mange artige svar. Hver sin lyst liksom... for en humor!

Logitechmusa
Skrevet

Hehe, bare det å invitere venner på besøk for å se film, og så be de om å sitte på GULVET er jo så idiotisk at det ikke kan være sant.

Håper du har kost deg med mange artige svar. Hver sin lyst liksom... for en humor!

Det har faktisk vært litt artig å holde vedkommende gående også, men nå ser det ut som om oppryddinga har slått vedkommende helt ut.

Gjest tror du bare kødder
Skrevet

Og om en person er så tung at han ødelegger den,skal han ikke da erstatte den? er du gal?

Du får la være å ha tjukke venner på besøk da, hvis du ikke har møbler som tåler dem!

Om jeg hadde vært på besøk et sted og fått en stol som ble ødelagt av at jeg satt på den, da hadde jeg neimen ikke betalt for den. Og i alle fall ikke femtentusen! Jeg hadde blitt ruinert økonomisk av en sånn sum. Intet vennskap er verd noen økonomisk ruin! I alle fall ikke et vennskap med en så skrullete fyr som deg!

Du skulle hatt besøk av min gamle lærer fra videregående, du! Han hatet nemlig alt som var plassert i balanse, og hadde stor moro av å dytte til bildene på veggen i gangen på skolen så de hang skjevt. Og deretter ta tida før det kom noen og rettet på bildene igjen... :-)

Om du kødder eller ikke; ta deg uansett en tur innom psykiatriforumet du, der vil du oppdage at du hører hjemme!

Skrevet

Som jeg skrev tidligere så sa jeg til dem at jeg foretrakk at de satt på gulvet, men selvfølgelig så tok de seg til rette og om-møblerte. Og etterpå så stua ut som ... skal ikke si et høyt en gang!! Går ikke an å si det høyt. Nå har vennene mine gått, også den tjukke raggern som har ødelagt stolen til 15000. (Må kreve å få den i erstatning).

Nå har jeg om-møblert igjen. Er rimelig svett og tror alt er i balanse. Er ikke sikkert. Har målt litt da, men er ikke helt sikker ennå.

Stol til 15000 faktisk. Hva slags stol var det?!

Skrevet

Jeg har ingenting på psykiatri å gjøre. Jeg har brukt år på å innrede stua mi, at noen venner skal bruke 3 minutter på å ominnrede den, det blir for dumt!

Om dette er reelt, vil jeg si at nevrose er et stikkord i ditt tilfelle.

Og at du har alt for lite som skjer i livet ditt om dette er noe å bli emosjonelt opprørt over.

Som man sier i andre land - get a life.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...