Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er svært godt fordi du vet at hun har det godt.

Jeg kjenner kroppsbevegelsene hennes, kjenner rykningene, underlivet som beveges opp og ned, gnis mot meg, kjenner kjønnet som kniper, hører lydene hennes, pusten, ser et ansikt som bærer tydelig preg av orgasmen.

Deilig å se hennes avslappende ansikt og kropp etterpå, den hennes rødflammende hud.

Det er rett og slett en herlig opplevelse. Står gjerne over min egen for å oppleve dette, hvis det var alternativet.

Jeg kjenner kroppsbevegelsene hennes, kjenner rykningene, underlivet som beveges opp og ned, gnis mot meg, kjenner kjønnet som kniper, hører lydene hennes, pusten, ser et ansikt som bærer tydelig preg av orgasmen.

Deilig å se hennes avslappende ansikt og kropp etterpå, den hennes rødflammende hud.

Det er rett og slett en herlig opplevelse. Står gjerne over min egen for å oppleve dette, hvis det var alternativet.

Nærmere kjernen kommer du ikke, tror jeg.

Annonse

Hehe ok, takk for fint svar:) Det er en veldig fin opplevelse å kjenne en gutt komme også..:)

Fortell oss om det.

Jeg er veldig ny i gamet kan man si, og jeg har "bare" opplevd det med kondom. Så har sikkert ikke fått den absolutte optimale opplevelsen enda. Men det jeg kan si er at jeg elsker følelsen av at alt ved et visst punkt går fortere og hardere og vi begge går litt ut av oss selv. Pusten, lydene, at han presser seg hardere mot meg.. Spenningen med det som kommer til å skje.

Det er virkelig synd og skam at han ikke er hos meg i kveld altså;)

Fortell oss om det.

Det er uforklarlig, men vidunderlig. :o) Å høre at pusten hans blir mer opphisset, at han slipper opp kontrollen og at det blir varmt og vått inni meg - helt herlig!

Det er nesten så jeg sier som Mrxx - at om jeg hadde valget mellom egen orgasme og hans så hadde jeg valgt hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...