Gå til innhold

Snill og bekymret...

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84
Skrevet

Samboeren min er ute i kveld. Jeg lot ham få lov selv om fødsel kan skje når som helst. Nå sitter jeg her hjemme. Har ikke sett snurten av ham på nesten 16 timer siden de begynte veeeldig tidlig i dag... Jeg føler meg så ensom.. og bekymret.. huff... får prøve å finne på noe. Jeg vil ikke være masete å ringe ham heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var lite hensynsfullt å gå på byen når du kan føde når som helst... Og bli ute så lenge da...

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Huff, det var lite hensynsfullt å gå på byen når du kan føde når som helst... Og bli ute så lenge da...

Hei Gemini:)

Lenge siden :) Du har ikke vært på msn på lenge! Står til?

amerikafareren
Skrevet

Hvis ikke han er kommet hjem nå så ringer du han. Det er ikke rart at du vil ha han i nærheten hvis du kan føde når som helst. Han må forstå det og ta ansvar.

Skrevet

Hvis ikke han er kommet hjem nå så ringer du han. Det er ikke rart at du vil ha han i nærheten hvis du kan føde når som helst. Han må forstå det og ta ansvar.

Men en fødsel skjer som oftest ikke helt plutselig, da... Jeg tror nok hun får varslet han i tide.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff, da. Han tenker vel på dette som en siste fest før han på bli seriøs pappa ;o)

Kom han hjem i rimelig tid?

Har du fått mailen min forresten??

amerikafareren
Skrevet

Men en fødsel skjer som oftest ikke helt plutselig, da... Jeg tror nok hun får varslet han i tide.

Nå var det ikke akkurat fødselen jeg tenkte på, men at hun satt alene i den tilstanden.

Skrevet

Men så har vi disse styrtfødslene også...

Urk, tenk å måtte troppe opp på føden med en dritas barnefar, da?

:(

Gjest Thekla84
Skrevet

Uff, da. Han tenker vel på dette som en siste fest før han på bli seriøs pappa ;o)

Kom han hjem i rimelig tid?

Har du fått mailen min forresten??

Hei hei ;) jepp, jeg fikk mailen, har bare glemt å legge deg innpå, det må jeg få gjort. Han kom hjem ved halv tre tiden på natta i går. Heldigvis var han ikke full som en kamel :) Men det var godt å få ham i hus, han syns det var rart jeg ikke hadde ringt ham ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...