Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dorthe som nytt medlem. Hun er en gullfisk som er litt villmann og hun skuler fælt på gutta.

Fremtiden vil vise om hun er en lesbisk gullfisk. Å legge egg på egg gir som kjent ingen resultater.

Videoannonse
Annonse
Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor har ikke jeg fått noen fisk med mitt nick? ;-)

Skrevet

Fordi det ser ut som et fighterromskip fra Star Trek.

Skrevet

Du er ikke den eneste som er glemt. M.Angelika og jeg kranglet med nick for et par uker siden om det samme. Vi har også blitt ekskludert :o(

Skrevet

Da er det bare å gratulere gullfisken Dorthe med ny bolig.

Får endelig håpe at hun trives sammen med de andre i bofellesskapet!

Skrevet

Du er ikke den eneste som er glemt. M.Angelika og jeg kranglet med nick for et par uker siden om det samme. Vi har også blitt ekskludert :o(

Ikke helt våken enda????

Skrevet

Ikke helt våken enda????

Leser 100 nyeste jeg og ser ikke hva som er skrevet etter innlegget jeg svarer på.

Men du har helt rett, jeg har akkurat våkna også :o)

Skrevet

Å, ja da. vi var flere som prøvde å legge inn aksjer da ... :-)

Skrevet

Hehe, der så jeg første innlegget ja. Takk for æren av å bli inkludert. Neida, jeg har vært ganske fertil så det blir sikkert barn av det.

Jeg regner ikke med at du har fått kjøpt en bestemorfisk som ikke lenger kan lage barn ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ser ut til at du vant! He he ;o)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Nei, du er da representert?

Skrevet

Ser ut til at du vant! He he ;o)

Det kan jo hende det kommer en gullfisk med ditt navn også da. De dør jo som fluer så antagelig kan han bruke hele dolgalleriet etterhvert ;o)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Fordi det ser ut som et fighterromskip fra Star Trek.

Hehe, ja, det er jo en grei grunn. :-D

Skrevet

Nei, du er da representert?

Jeg fikk ikke med første innlegget hehe.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kan jo hende det kommer en gullfisk med ditt navn også da. De dør jo som fluer så antagelig kan han bruke hele dolgalleriet etterhvert ;o)

Får håpe jeg blir en snill fisk! ;o)

Skrevet

Slik at du kommer rett til fiskehimmelen :o)

Skrevet

- og en lengelevende ...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Slik at du kommer rett til fiskehimmelen :o)

*Drømme*

Gjest M.Angelica
Skrevet

- og en lengelevende ...

...ikke minst! ;o)

Skrevet

*Drømme*

Knis, hva det blir lange tråder om.

Men det kan være bra i fiskehimmelen sikkert :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...