Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå starter det, jeg hører det gjennom vinduet, minstemann hadde ikke så veldig lyst å gå ned hvis det var masse folk der. Og det regner jeg med at det er.

Videoannonse
Annonse
Gjest litt sent ute nå
Skrevet

halv ett - ett sa de på tv igår, de sa at det lønte seg å være der i tolv tiden .....

Skrevet

halv ett - ett sa de på tv igår, de sa at det lønte seg å være der i tolv tiden .....

Men det startet tydeligvis ikke før ett.

Minstemann hadde ikke lyst til å gå så vi ble hjemme. Han ville bake i steden så vi skal lage boller etterpå.

Skrevet

Hø? Idol på Youngstorget? Var rett i nærheten og hørte ingenting. Var på torget i kvart over 2-tiden, og da var det ikke tegn til Idol heller.

Skrevet

Hø? Idol på Youngstorget? Var rett i nærheten og hørte ingenting. Var på torget i kvart over 2-tiden, og da var det ikke tegn til Idol heller.

Jeg var ikke der men hørte musikk hjem på balkongen men vanskelig å høre hva som ble spilt. Lyden bærer ikke så bra mellom husene.

Skrevet

Jeg var ikke der men hørte musikk hjem på balkongen men vanskelig å høre hva som ble spilt. Lyden bærer ikke så bra mellom husene.

Har du flytta? :-)

Skrevet

Har du flytta? :-)

Nei, jeg bor der jeg har bodd de siste to årene og før bodde jeg rundt hjørnet. Hørte bedre før for da bodde jeg liksom i rett strekning fra youngstorget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...