Dorthe Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nå starter det, jeg hører det gjennom vinduet, minstemann hadde ikke så veldig lyst å gå ned hvis det var masse folk der. Og det regner jeg med at det er. 0 Siter
Gjest litt sent ute nå Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 halv ett - ett sa de på tv igår, de sa at det lønte seg å være der i tolv tiden ..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 halv ett - ett sa de på tv igår, de sa at det lønte seg å være der i tolv tiden ..... Men det startet tydeligvis ikke før ett. Minstemann hadde ikke lyst til å gå så vi ble hjemme. Han ville bake i steden så vi skal lage boller etterpå. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hø? Idol på Youngstorget? Var rett i nærheten og hørte ingenting. Var på torget i kvart over 2-tiden, og da var det ikke tegn til Idol heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Hø? Idol på Youngstorget? Var rett i nærheten og hørte ingenting. Var på torget i kvart over 2-tiden, og da var det ikke tegn til Idol heller. Jeg var ikke der men hørte musikk hjem på balkongen men vanskelig å høre hva som ble spilt. Lyden bærer ikke så bra mellom husene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg var ikke der men hørte musikk hjem på balkongen men vanskelig å høre hva som ble spilt. Lyden bærer ikke så bra mellom husene. Har du flytta? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Har du flytta? :-) Nei, jeg bor der jeg har bodd de siste to årene og før bodde jeg rundt hjørnet. Hørte bedre før for da bodde jeg liksom i rett strekning fra youngstorget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.