Gå til innhold

din største jobbtabbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

Du først!

Hehe:-D Du jeg har gjort noen artige ja. Og et par av dem er meget spesielle, så jeg ville blitt gjenkjent på flekken dersom jeg har noen kolleger her, hehe ;-)

Tabbene har ikke vært alvorlige altså, men de har gitt kolleger og kunder litt av en latter. Jeg er skikkelig distrè!

Skrevet

De største har jeg nok fortrengt, men en gang trykte jeg på startknappen på kopimaskinen uten at jeg hadde lagt i noen original. ;o)

Men for å være litt mer seriøs, så hadde vi en gang i tiden sånne plasthanker til å sette utenpå plastbeger. Jeg tok en hank og glemte å sette beger i før jeg helte rikelig med kaffe gjennom hanken. (Men det var jo ingen jobbtabbe, selv om det skjedde på jobben).

amerikafareren
Skrevet

Min største språktabbe var da jeg skrev engang i tiden til en gammel venninne her i USA og takket henne hjertelig for hennes "hospability";)

Skrevet

De største har jeg nok fortrengt, men en gang trykte jeg på startknappen på kopimaskinen uten at jeg hadde lagt i noen original. ;o)

Men for å være litt mer seriøs, så hadde vi en gang i tiden sånne plasthanker til å sette utenpå plastbeger. Jeg tok en hank og glemte å sette beger i før jeg helte rikelig med kaffe gjennom hanken. (Men det var jo ingen jobbtabbe, selv om det skjedde på jobben).

*LOL* Den med kaffen var god.. ;-)

Skrevet

Hmmm....jeg vet for et faktum at jeg svarte i denne tråden her. Er det flere innlegg som er fosvunnet?

"............................................"

Skrevet

Hmmm....jeg vet for et faktum at jeg svarte i denne tråden her. Er det flere innlegg som er fosvunnet?

"............................................"

Det havnet i tråden til Sophie under her om Carl I Hagen:)

Skrevet

Det havnet i tråden til Sophie under her om Carl I Hagen:)

Ah, steike - og jeg som ALDRI gjør slike feil! :-)

"..........................................."

Skrevet

Jeg gjorde en gang en modulus-operasjon i stedet for en vanlig divisjon. Og en gang krypterte jeg noe med md5-algoritmen i stedet for en vanlig XOR, som kan reverseres. Og jo - en gang trykket jeg på sjokoladeknappen i stedet for kaffeknappen på automaten...*rødme*

"............................................."

Skrevet

Jeg amputerte feil bein på en pasient, det var litt flaut.

Enda flauere var da jeg prøvde å ta en vensrehanske på høyre hånd.

Skrevet

Jeg tok rødt en gang jeg skulle ta grønt, og en gang brukte jeg en helt gyselig blåfarge. Skikkelig pinlig!

Skrevet

Jeg amputerte feil bein på en pasient, det var litt flaut.

Enda flauere var da jeg prøvde å ta en vensrehanske på høyre hånd.

Herregud, skikkelig fadese det siste der! Vanskelig å få ny jobb etter en sånn blemme, tenker jeg.

Skrevet

Ah, steike - og jeg som ALDRI gjør slike feil! :-)

"..........................................."

Ja selv de smarteste av de smarte kan gjøre feil;)

Skrevet

Ikke sant? Nå kom jeg på at jeg refererte til en peker til et objekt en gang også, i stedet for en instans av selve objektet.

"..............................................."

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg tok rødt en gang jeg skulle ta grønt, og en gang brukte jeg en helt gyselig blåfarge. Skikkelig pinlig!

er du kunstner?

Skrevet

*LOL* Den med kaffen var god.. ;-)

Jeg syns blunderen med kopimaskina var aller best.

Skrevet

Ikke sant? Nå kom jeg på at jeg refererte til en peker til et objekt en gang også, i stedet for en instans av selve objektet.

"..............................................."

Var nesten gyldig grunn til oppsigelse det der synes jeg! Men den verste tabben din var nok den sjokoladetabben..ikke for at du valgte sjokolade men fordi du heller ville hatt kaffe. Slikt går ikke an i min verden;)

Skrevet

"Ja selv de smarteste av de smarte kan gjøre feil"

Hva har det med Prozak å gjøre?

Skrevet

"Ja selv de smarteste av de smarte kan gjøre feil"

Hva har det med Prozak å gjøre?

Han fremstod jo som særdeles smart med alle de avanserte uttrykkene. Jeg skjønte ikke bæret av det der algoritme modus greiene ihvertfall;)

Men det kan jo naturligvis også bety at han ikke er spesielt smart men at det er meg som er dum...hmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...