Gå til innhold

din største jobbtabbe

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Han fremstod jo som særdeles smart med alle de avanserte uttrykkene. Jeg skjønte ikke bæret av det der algoritme modus greiene ihvertfall;)

Men det kan jo naturligvis også bety at han ikke er spesielt smart men at det er meg som er dum...hmmm...

det er vel ikke så smart å legge ut på fagspråk. Det får andre til å føle seg dumme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ikke så smart å legge ut på fagspråk. Det får andre til å føle seg dumme.

Hehe sant nok!:) Men fagspråket

øker jo nysgjerrigheten på hvilket yrke det er snakk om da. Astrofysiker eller lærer i 2MX på videregående?;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe sant nok!:) Men fagspråket

øker jo nysgjerrigheten på hvilket yrke det er snakk om da. Astrofysiker eller lærer i 2MX på videregående?;)

hmm ja mulig det. Men det han skrev sa meg ingenting.

Gjest Anonym i kveld
Skrevet

Dette skjedde faktisk i dag.

Vi har en mann på jobb som tror han er så veldig festelig. Han liker å snike seg opp på folk bakfra og stikke fingrene inn i sidene på oss,og det var det han gjore i dag på meg. Flausa for meg var at jeg nettopp hadde sluppet en promp som luktet alt annet enn godt....:o)

Han sa ikke noe om det,men regner med han kjente den ja.

Skrevet

hmm ja mulig det. Men det han skrev sa meg ingenting.

Hehe nei det gjorde jo ikke det. Men det gjorde jo f.eks ikke tonie sitt svar heller. Eller forresten hun hadde faguttrykk hun og, men de var litt enklere:)

Gjest Aimabel
Skrevet

Dette skjedde faktisk i dag.

Vi har en mann på jobb som tror han er så veldig festelig. Han liker å snike seg opp på folk bakfra og stikke fingrene inn i sidene på oss,og det var det han gjore i dag på meg. Flausa for meg var at jeg nettopp hadde sluppet en promp som luktet alt annet enn godt....:o)

Han sa ikke noe om det,men regner med han kjente den ja.

Hihihi, da gjør han ikke det mer iallefall. :-D

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe nei det gjorde jo ikke det. Men det gjorde jo f.eks ikke tonie sitt svar heller. Eller forresten hun hadde faguttrykk hun og, men de var litt enklere:)

er hun kunstner?

Gjest Aimabel
Skrevet

det må jeg si. Ikke så store tabber, ja unntatt keinstein da. Ingen slår min hemmelige, hihi :-D

Skrevet

er hun kunstner?

Jeg aner ikke! Kan jo igrunnen være hva som helst: konditor, oppfinner, kostymeansvarlig, julehjelp på en pakkedisk i butikk, designer, malemester, glassblåser, frisør, lærer..for eksempel:)

Skrevet

Det må være den gangen jeg låste 10 møtedeltakere inn.

Jeg kom ikke på at de satt i møterommet i 2. etasje, så jeg slukket lyset i 1. etasjen, satte på alarm, også den i 1. etasjen, låste og dro hjem etter arbeidsdagens slutt...

Jeg ble litt paff da jeg ble fortalt at de måtte tilkalle vekter for å bli låst ut senere på kvelden. Måtte hoppe over gjerdet og greier.

Det var flaut, det!

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg kom ikke på at de satt i møterommet i 2. etasje, så jeg slukket lyset i 1. etasjen, satte på alarm, også den i 1. etasjen, låste og dro hjem etter arbeidsdagens slutt...

Jeg ble litt paff da jeg ble fortalt at de måtte tilkalle vekter for å bli låst ut senere på kvelden. Måtte hoppe over gjerdet og greier.

Det var flaut, det!

Jøye meg, DET kaller jeg jobbtabbe! Hihihi :-D

Skrevet

Jøye meg, DET kaller jeg jobbtabbe! Hihihi :-D

Det var skikkelig, skikkelig ekkelt!

Gjest togvertinna
Skrevet

Jeg var tog vertinne , skulle sjenke kaffe til en meget kjekk mann, (ung som jeg var) Han tok kaffekoppen opp til munnen å supte forsiktig... så kikket han på meg med de mest skuffede øyne jeg har sett. Jeg forsto ingen ting da , men da jeg kom fram til endestasjonen oppdaget jeg at jeg hadde solgt kaffe fra en termos som hadde stått noen dager ..å den var bitter å iskald....

Skrevet

Jeg jobbet som assistent på et kjøkken på et sykehjem, og så bestilte en hjelpepleier en liten porsjon med suppe til en pasient med dårlig matlyst... Jeg blingsa med målene, og tok tidobbelt så mye suppepulver i forhold til vann... det endte med at jeg hadde kokt suppe til hele sykehjemmet! Det var skikkelig flaut, siden jeg var ganske ny i jobben :-\ Men alle fikk seg en god latter da...

Gjest mirakel*2
Skrevet

Det var flaut, det!

hahahaha

Skrevet

Jeg jobbet som assistent på et kjøkken på et sykehjem, og så bestilte en hjelpepleier en liten porsjon med suppe til en pasient med dårlig matlyst... Jeg blingsa med målene, og tok tidobbelt så mye suppepulver i forhold til vann... det endte med at jeg hadde kokt suppe til hele sykehjemmet! Det var skikkelig flaut, siden jeg var ganske ny i jobben :-\ Men alle fikk seg en god latter da...

Typisk kjerringtabbe som ikke en mann ville ha gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...