Gå til innhold

Carl Ivar er jaggu dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg holdt på å sette kaffien i vrangstrupen. Det er greit at han mener det, men akkurat han burde jaggu meg holdt kjeft *ler*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• musikeren

7

• gripp

7

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snakker Hagen spansk?

Nei, så langt går han neppe ;-)

Skrevet

Som skrevet i annen tråd, er det en fordel at man snakker kundenes språk. Synes du det er merkelig?

Dessuten; man kan mene mye om FrP og CIH, men han har bygd opp et fra ingenting til landets største i løpet av et par, tre tiår. Det vitner om hardt arbeid og kløkt. Så dum er han neppe.

Det er helt sikkert en fordel for spanjoler som vil jobbe på norske sykehjem å kunne norsk. Poenget er vel egentlig at det blir litt vel..eh..snålt at dette "kravet" kommer fra Carl I. Hagen. Dobbeltmoral osv...

Skrevet

Det er helt sikkert en fordel for spanjoler som vil jobbe på norske sykehjem å kunne norsk. Poenget er vel egentlig at det blir litt vel..eh..snålt at dette "kravet" kommer fra Carl I. Hagen. Dobbeltmoral osv...

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hvor ligger dobbeltmoralen?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hvor ligger dobbeltmoralen?

Han hadde aldri i verden lagt fram forslag om at nordmenn burde lære seg urdu for å jobbe med eldre pakistanere på sykehjem i Norge.

Skrevet

Han hadde aldri i verden lagt fram forslag om at nordmenn burde lære seg urdu for å jobbe med eldre pakistanere på sykehjem i Norge.

Han legger frem tanker om hva kundene ønsker seg. Jeg vil anta at pakistanere ønsker seg det samme...i den grad de er villige til å betale for det.

Hvis du kaller dette dobbeltmoral, vil jeg tro du finner lite "enkeltmoral".

Skrevet

Han legger frem tanker om hva kundene ønsker seg. Jeg vil anta at pakistanere ønsker seg det samme...i den grad de er villige til å betale for det.

Hvis du kaller dette dobbeltmoral, vil jeg tro du finner lite "enkeltmoral".

Jeg ser poenget til Carl I. Hagen og er forsåvidt enig i at det kunne vært en fordel for spanjoler som ville jobbe med eldre nordmenn, å lære norsk.

Hagen hadde garantert protestert dersom man hadde oppfordret nordmenn, som skulle jobbe med eldre pakistanere, om å lære urdu.

Det er på grunn av dette jeg synes saken virker noe komisk...

Jeg har tilgang på hus i Spania og glemmer ikke den gangen nordmennene der nede klarte å få stengt av gatene på 17.mai. De skulle jo gå i tog! Pinlig :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...