Gå til innhold

Så herlig med vår

Anbefalte innlegg

Gjest endelig god temperatur !!
Skrevet

Idag fant vi frem utemøblene til verandaen, vasket de godt, ut med puter, pyntet verandaen litt med blomster, på med shortsen og bikinitoppen og virkelig nyyyyte solen !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det sterk vind som er iskald :-( Men hadde super fint ver i går :-))

Skrevet

Her er det surt, kaldt og regn på vei. For noen dager siden snødde det....

Skrevet

Herlig med vår ja, men ikke fult så herlig at det "grønne gresset" på balkongen til naboen over, lekker fargen grønn ned til meg. Jeg har plastryer på min, og de er nå ekle og lite delikate. I tillegg er balkongveggen også grønn og lite pen.

Noen råd om hvordan fjerne det?

Gjest sunnhordland
Skrevet

Her er det surt, kaldt og regn på vei. For noen dager siden snødde det....

Kor bur du? I og med du sa snø???

Skrevet

Kor bur du? I og med du sa snø???

Jeg bor på Vestlandet en plass...

Skrevet

her er det sterk vind som er iskald :-( Men hadde super fint ver i går :-))

Nydelig vær ja, men litt for mye vind for min smak.

Gjest sunnhordland
Skrevet

Jeg bor på Vestlandet en plass...

Eg bur og på vestlandet, men har heldigvis ikkje sett noko snø. Vil ikkje ha snø no etter eg fekk sommardekk på... :-(

Skrevet

Høres ut som bare sommeren kan komme til deg nå ja ;) Jeg har ikke hatt så mye tid til det i dag, men hellidussen så deilig med vååååår!! Imorgen spretter nok påskeliljene mine Yes! :)

Skrevet

Eg bur og på vestlandet, men har heldigvis ikkje sett noko snø. Vil ikkje ha snø no etter eg fekk sommardekk på... :-(

Det var snø i deler av Sunnhordland 2. påskedag. Jeg så to snøploger i akskjon.

Gjest Babyen min kjem forhåpentligvis i 2007 ;-)
Skrevet

Det var snø i deler av Sunnhordland 2. påskedag. Jeg så to snøploger i akskjon.

Ingen snø her eg bur heldigvis :-)

Skrevet

Nydelig vær ja, men litt for mye vind for min smak.

Ja, altfor mykje vind her og :-( Kaldt og gufse, men heldigvis sol og ikkje regn!! ;-)

Skrevet

Enig!

Jeg har vært på tur idag og nytt vårværet til fulle. Det er sååå herlig når sola er her igjen!

Vår og sommer - ingenting er bedre!!!

Skrevet

Vaska utemøblene og terrassen torsdag, men frøs mens jeg holdt på. Allikevel deilig at det er gjort og i ettermiddag tok jeg første utepilsen der, en pause i dåpsforberedelsene.

Er spådd 15gr. til uka så håper snart på varmere dager, bli bedre i muskulaturen og komme i gang med ny sesong på campingen.

Gjest endelig god temperatur !!
Skrevet

Sommerklær allerede? Hvor bor du da?

Bor på Østlandet :), satt på verandaen i sommerklær ja, å bare nøøøøt solen.

:( litt verre nå ikveld .... for jeg har blitt SOLBRENT !

Skrevet

Oi, så varmt og godt er det ikke hos oss enda. Det blåste litt kaldt her, men var deilig å kunne ha vinduer og balkongdør åpne i hele dag og få luftet skikkelig. Jeg elsker våren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...