Gjest trist og lei :-( Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Var på eu kontrollen med bilen, men fekk beskjed om kjøreforbud når eg skulle hente den :-((. Nokon som har vore ute for det samme? 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, men det burde du søren visst på forhånd. Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil! Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett! 0 Siter
Gjest Trist og lei :-( Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, men det burde du søren visst på forhånd. Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil! Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett! Var då veldig kor hissig du var!!!!!!!!! Me visste INGENTING om at bilen var så dårleg!!!!!! 0 Siter
Gjest ingen signatur for å skåne... Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, men det burde du søren visst på forhånd. Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil! Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett! DUST!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest vårsol nå Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Har ikke opplevet det nei. Vil bare si at du også må se dette fra den positive siden. De gir ikke kjøreforbud om den ikke er en fare for deg og andre?! Kanskje de reddet livet ditt i dag? 0 Siter
Gjest Trist og lei :-( Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Har ikke opplevet det nei. Vil bare si at du også må se dette fra den positive siden. De gir ikke kjøreforbud om den ikke er en fare for deg og andre?! Kanskje de reddet livet ditt i dag? Ja, kanskje det :-( 0 Siter
Gjest vårsol nå Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ja, kanskje det :-( Kom deg ut på byen i kveld, fortell om ståa, og vips så er det mange som vil hjelpe deg....kanskje? 0 Siter
Gjest Babyen min 2007 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Kom deg ut på byen i kveld, fortell om ståa, og vips så er det mange som vil hjelpe deg....kanskje? Ja, kanskje ikkje så dumt? hehe 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 DUST!!!!!!!!!!!!! Har du ikke lært annen måte å gi tilbakemeldinger på, er det kanskje på tide. Det er ikke tvil om hvem som er mest DUST her. Ikke "trist og lei" vaffal. 0 Siter
Gjest vårsol nå Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ja, kanskje ikkje så dumt? hehe Så er det jo viktig å få mob.nr til alle hjelperene på lapp OG med seg hjem (Lappen alstå! ) hehe 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Var då veldig kor hissig du var!!!!!!!!! Me visste INGENTING om at bilen var så dårleg!!!!!! Hvis bilen var SÅ dårlig, så MÅ dere ha visst noe, om ikke annet, anet noe. 0 Siter
Gjest herregud enkelte får ikkje noko inn! Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvis bilen var SÅ dårlig, så MÅ dere ha visst noe, om ikke annet, anet noe. NEI! som sagt visste me INGENTING!!! 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nei, men det burde du søren visst på forhånd. Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil! Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett! Enig! Naturligvis visst trådstarter (noe av) dette! 0 Siter
Gjest gal av irritasjon!! Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Enig! Naturligvis visst trådstarter (noe av) dette! VISSTE INGENTING!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Trist og lei :-( Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Uff da. Ja, kjøpte bilen for eit par mnd siden. Trudde det meste var i orden. Måtte gå nesten ei mil for å komme heim, siden eg ikkje fekk bilen med meg :-( 0 Siter
kaffepiken Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vi tok eu-kontrollen på verkstedet, og vi måtte ut med 10 000,- for å få bilen i kjørbar stand.. Men nå er den eu-godkjent. Det er jo bra de finner feilene, før det skjer en ulykke. Vi visste forresten at det var noe grums med bilen da. 0 Siter
Reg@l Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Var då veldig kor hissig du var!!!!!!!!! Me visste INGENTING om at bilen var så dårleg!!!!!! Da har du fulgt dårlig med i timen ;-) 0 Siter
Gjest følge med?? Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Da har du fulgt dårlig med i timen ;-) I ka time har ein fulgt dårleg med då? 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ja, kjøpte bilen for eit par mnd siden. Trudde det meste var i orden. Måtte gå nesten ei mil for å komme heim, siden eg ikkje fekk bilen med meg :-( Da kan jo det være en garanti/reklamasjonssak fra selger, selv om den er kjøpt brukt. Tror det er 6 mnd en har. Men det må du undersøke nærmere! Dersom dette er feil og mangler som selger burde ha visst om, så står selger ansvarlig. Slik har i allefall jeg forstått det! Så kanskje du kan få selger til å dekke noen av utgiftene med å få bilen kjørbar igjen! Vet bare ikke hvor du kan gå for å få vite mer, kanskje du kan kontakte noen i forbrukerrådet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.