Gå til innhold

kjøreforbud

Anbefalte innlegg

Gjest trist og lei :-(
Skrevet

Var på eu kontrollen med bilen, men fekk beskjed om kjøreforbud når eg skulle hente den :-((. Nokon som har vore ute for det samme?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• org

3

• Excelsion

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men det burde du søren visst på forhånd.

Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil!

Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett!

Gjest Trist og lei :-(
Skrevet

Ingen biler er ikke kjørbare i følge EU-kontroll, uten at personen som eier bilen vet at noe er feil!

Greit nok at du ikke trodde det var så ille, men du burde ha fikset det før kontrollen uansett!

Var då veldig kor hissig du var!!!!!!!!! Me visste INGENTING om at bilen var så dårleg!!!!!!

Gjest ingen signatur for å skåne...
Skrevet

DUST!!!!!!!!!!!!!

Gjest vårsol nå
Skrevet

Har ikke opplevet det nei. Vil bare si at du også må se dette fra den positive siden. De gir ikke kjøreforbud om den ikke er en fare for deg og andre?! Kanskje de reddet livet ditt i dag?

Skrevet

Har ikke opplevet det nei. Vil bare si at du også må se dette fra den positive siden. De gir ikke kjøreforbud om den ikke er en fare for deg og andre?! Kanskje de reddet livet ditt i dag?

Ja, kanskje det :-(

Gjest vårsol nå
Skrevet

Ja, kanskje det :-(

Kom deg ut på byen i kveld, fortell om ståa, og vips så er det mange som vil hjelpe deg....kanskje? ;)

Gjest Babyen min 2007
Skrevet

Kom deg ut på byen i kveld, fortell om ståa, og vips så er det mange som vil hjelpe deg....kanskje? ;)

Ja, kanskje ikkje så dumt? hehe

Gjest printa
Skrevet

DUST!!!!!!!!!!!!!

Har du ikke lært annen måte å gi tilbakemeldinger på, er det kanskje på tide.

Det er ikke tvil om hvem som er mest DUST her. Ikke "trist og lei" vaffal.

Gjest vårsol nå
Skrevet

Ja, kanskje ikkje så dumt? hehe

Så er det jo viktig å få mob.nr til alle hjelperene på lapp OG med seg hjem :) (Lappen alstå! ) hehe

Skrevet

Var då veldig kor hissig du var!!!!!!!!! Me visste INGENTING om at bilen var så dårleg!!!!!!

Hvis bilen var SÅ dårlig, så MÅ dere ha visst noe, om ikke annet, anet noe.

Gjest herregud enkelte får ikkje noko inn!
Skrevet

Hvis bilen var SÅ dårlig, så MÅ dere ha visst noe, om ikke annet, anet noe.

NEI! som sagt visste me INGENTING!!!

Skrevet

Enig! Naturligvis visst trådstarter (noe av) dette!

Gjest gal av irritasjon!!
Skrevet

Enig! Naturligvis visst trådstarter (noe av) dette!

VISSTE INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff da.

Ja, kjøpte bilen for eit par mnd siden. Trudde det meste var i orden. Måtte gå nesten ei mil for å komme heim, siden eg ikkje fekk bilen med meg :-(

Skrevet

Vi tok eu-kontrollen på verkstedet, og vi måtte ut med 10 000,- for å få bilen i kjørbar stand.. Men nå er den eu-godkjent. Det er jo bra de finner feilene, før det skjer en ulykke. Vi visste forresten at det var noe grums med bilen da.

Skrevet

Da har du fulgt dårlig med i timen ;-)

Gjest følge med??
Skrevet

Da har du fulgt dårlig med i timen ;-)

I ka time har ein fulgt dårleg med då?

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Ja, kjøpte bilen for eit par mnd siden. Trudde det meste var i orden. Måtte gå nesten ei mil for å komme heim, siden eg ikkje fekk bilen med meg :-(

Da kan jo det være en garanti/reklamasjonssak fra selger, selv om den er kjøpt brukt. Tror det er 6 mnd en har. Men det må du undersøke nærmere!

Dersom dette er feil og mangler som selger burde ha visst om, så står selger ansvarlig. Slik har i allefall jeg forstått det! Så kanskje du kan få selger til å dekke noen av utgiftene med å få bilen kjørbar igjen! Vet bare ikke hvor du kan gå for å få vite mer, kanskje du kan kontakte noen i forbrukerrådet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...