Gå til innhold

Jenter: hæslig eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Erik

Hei, lurte på en ting jenter/damer. Noen ganger, ut på by'n, ved litt intim dansing, hender det seg at jenta tar på'n (over buksa), jeg kan ikke noe for det men jeg får stå (det virker som om jentene blir sjokkert)...det har hendt meg flere ganger. Det er ikke det at jeg blir så jævlig kåt at jeg må gjøre det straks..det er bare det at jeg ikke helt klarer å kontrollere det når jentene tar på meg der. Det ender med et smil og ikke noe mer den kvelden...spørsmålet er: Hva vil dere jenter/damer tro om meg...vil dette være en turn off? Er jeg for desperat?

Jan Erik

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22763-jenter-h%C3%A6slig-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jenter må regne medat når de tar guttene på kjønnsorganet så blir den stiv. Det er slik vi er konstruert fra naturens side.

Det man kan lure på er hvorfor jentene blir sjokkert over at gutten får reisning. Spørsmålet er om de jentene du har truffet på bare har latt som om de ble sjokkert ?

Du er ikke desperat.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...