Gjest antiruss Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvor bruker russen å ferdes i Trondheim i mai-måneden? Dvs. typiske russeplasser... Har alle intensjoner med å unngå disse, altså.... 0 Siter
Gjest antiruss2 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Er det fint vær samles de ofte på Marinen. 0 Siter
Line Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Korsvika (på Lade), Marinen, Samfundet, Duedalen (ved Festningen), i sentrum hvor du ser dem på Nordre i alle mulige positurer. Og ellers raster de vel i rundkjøringer rundt omkring. 0 Siter
Gjest Før begynte man ikke før 1.mai! Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Dem har ALLEREDE begynt feiringa! Så altfor, altfor tidlig mener jeg! I går var det rød kledde mennesker overalt i sentrum og ved festningen. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Dem har ALLEREDE begynt feiringa! Så altfor, altfor tidlig mener jeg! I går var det rød kledde mennesker overalt i sentrum og ved festningen. Det var russefest for studentene i går, derfor russekledde folk i byen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Dem har ALLEREDE begynt feiringa! Så altfor, altfor tidlig mener jeg! I går var det rød kledde mennesker overalt i sentrum og ved festningen. Hehe det var ikke dagens russ, det var studenter som hadde russefest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.