Gå til innhold

Jeg har vært for lenge borte...

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Alt for lenge!

*Åpner ei flaske vin og setter seg godt til rette for DOLoppdatering*

Detta kan ta tid!

Videoannonse
Annonse
Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jepp, ga opp før jeg var ferdig med denne sida... Får begynne på nytt ;o)

Hva sa du "pøh" til, forresten? Du synes kanskje jeg skulle vært borte enda litt lenger?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hva sa du "pøh" til, forresten? Du synes kanskje jeg skulle vært borte enda litt lenger?

Denne var jo til Keinstein, da..

Skrevet

Skulle til å spørre om hvor langt du hadde kommet både nedover på dol og i vinflaska.

Jeg er snart ferdig med mitt andre vinglass, og er ajour - i alle fall på "åpent", "meldinger" og "svar til meg".

(Men så har ikke jeg vært så fraværende som deg, da.)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Welcome back :o)

Thanx!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Skulle til å spørre om hvor langt du hadde kommet både nedover på dol og i vinflaska.

Jeg er snart ferdig med mitt andre vinglass, og er ajour - i alle fall på "åpent", "meldinger" og "svar til meg".

(Men så har ikke jeg vært så fraværende som deg, da.)

Det ble tre glass, og nå er det bingetid.. ;o)

Skrevet

Det ble tre glass, og nå er det bingetid.. ;o)

Senga roper her også. God natt!

Du får lese videre i morgen.

:o)

Skrevet

vi har vel ikke hatt så mye med hverandre og gjøre når det kommer til dol, men gjenkjenner nicket ditt og sammenligner det med noe som er hyggelig:-)

fint og se deg her:-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

vi har vel ikke hatt så mye med hverandre og gjøre når det kommer til dol, men gjenkjenner nicket ditt og sammenligner det med noe som er hyggelig:-)

fint og se deg her:-)

Så kjekt å høre!

Ha, nå gjorde du starten på dagen min helt super! Takk, Sheba ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...