Gå til innhold

tenner

Anbefalte innlegg

Gjest viooola
Skrevet

skal tenner være helt ubevegelige?

jeg sitter her med superangst nå fordi jeg kunne bevege tennene mine litt.

Har vært masse om tannlegen dette halvåret. ville hun ha sett det?????

please svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste mennesker kan bevege tennene bittelitt. Noen ganger er de løsere enn andre ganger pga belastning osv. Så lenge du ikke kan rugge de betydelig frem og tilbake, ville jeg tatt dette med stor ro. Har hatt det sånn selv.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har mellomrom mellom fortenna mine og kan derfor lett konstatere at jeg kan rikke litt på tennene ved hjelp av tunga. Da jeg var liten var dette en sak som bekymret meg veldig, men nå tar jeg det med knusende ro, de har jo ikke falt ut enda! :)

Er nok helt vanlig.

Gjest viooola
Skrevet

De fleste mennesker kan bevege tennene bittelitt. Noen ganger er de løsere enn andre ganger pga belastning osv. Så lenge du ikke kan rugge de betydelig frem og tilbake, ville jeg tatt dette med stor ro. Har hatt det sånn selv.

jeg har lest litt på nettet nå og de sier det er kjempealvorlig og ten på at man har periodontitt.

er helt på gråten jeg nå....livredd. og hvorfor har ikke tannlegen merket det. Hun har jobbet med de tennene her , i tillegg til at jeg har vært hos henne nesten engang i uka det siste halvåret

Skrevet

Jeg kan bevege tennene mine litt jeg også. Jeg har ikke peridontitt, men jeg har hatt tannregulering, og de har vært sånn siden det.

Skrevet

Jeg kan rikke på tennene mine og tannlegen sa at det var vanlige hos alle mennesker.

Det sagt, så er det vel kanskje ikke lurt å drive å rikke hele tiden på dem bare for å sjekke dem ann ;)

Skrevet

jeg har lest litt på nettet nå og de sier det er kjempealvorlig og ten på at man har periodontitt.

er helt på gråten jeg nå....livredd. og hvorfor har ikke tannlegen merket det. Hun har jobbet med de tennene her , i tillegg til at jeg har vært hos henne nesten engang i uka det siste halvåret

Hadde du hatt peroniditt ville tannlegen din oppdaget det, det kan du ta helt med ro. Å kunne rikke litt på tennene er helt normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...