org Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvordan er du i ditt virkelige liv? a) "Står du på krava" og er like påståelig og sta som her? Er du like direkte? Jeg svarer a) nei og nei. 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Du skulle bare vist;) Hva skulle du vist meg? (Beklager, klarte ikke dy meg, i det virkelige liv gjør jeg ikke sånn). 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hva skulle du vist meg? (Beklager, klarte ikke dy meg, i det virkelige liv gjør jeg ikke sånn). Jeg skulle ikke vise deg noen ting;) Det er noe du ikke vet, men skulle vite;) 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Jeg skulle ikke vise deg noen ting;) Det er noe du ikke vet, men skulle vite;) Vet det, men... He-he! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg skulle ikke vise deg noen ting;) Det er noe du ikke vet, men skulle vite;) Hun ville bar fortelle deg at det heter visst, ikke vist:) Visst og vist er to forskjellige ting:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hun ville bar fortelle deg at det heter visst, ikke vist:) Visst og vist er to forskjellige ting:) Og så heter det bare, ikke bar:o) 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Og så heter det bare, ikke bar:o) Bra det ikke bar(e) er jeg som skriver feil... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Bra det ikke bar(e) er jeg som skriver feil... He he. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hun ville bar fortelle deg at det heter visst, ikke vist:) Visst og vist er to forskjellige ting:) Jeg vet, jeg vet;) Det går litt fort i svingene når jeg sitter her med haug av artikler og prøver å oversette noe til engelsk. Hvis jeg ikke gjør større tabbe enn å glemme to bokstaver i et innlegg på dol så er jeg fornøyd;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg vet, jeg vet;) Det går litt fort i svingene når jeg sitter her med haug av artikler og prøver å oversette noe til engelsk. Hvis jeg ikke gjør større tabbe enn å glemme to bokstaver i et innlegg på dol så er jeg fornøyd;) Pøh, jeg tror ikke noe på at viste det:) 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Jeg vet, jeg vet;) Det går litt fort i svingene når jeg sitter her med haug av artikler og prøver å oversette noe til engelsk. Hvis jeg ikke gjør større tabbe enn å glemme to bokstaver i et innlegg på dol så er jeg fornøyd;) Var bare på gøy, altså! *S* Og, som du kan lese i innlegget om jobbtabber, er jeg ikke feilfri... 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Pøh, jeg tror ikke noe på at viste det:) Nå fikk jeg problemer med å forstå??? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Var bare på gøy, altså! *S* Og, som du kan lese i innlegget om jobbtabber, er jeg ikke feilfri... Feilfrie mennesker finnes ikke, og som du ser i innlegget mitt så er jeg LEI. Jeg har sittet ved datamaskinen i snart seks timer i dag, doler innimellom for å ta pauser. Kommer sikkert til å sitte her seks timer til;( Jeg er ikke lei dol, men å skrive noe vettugt hvor jeg ikke kan glemme en s eller to;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Nå fikk jeg problemer med å forstå??? Jeg fleiper bare:) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg fleiper bare:) Ja, men jeg forstår ikke fleipen? Mangler du noen bokstaver eller ord;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ja, men jeg forstår ikke fleipen? Mangler du noen bokstaver eller ord;) Jeg mangler en bokstav ja, men fleipen var ikke god:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg er nok mye mer "stå på krava" i virkelighet men er ikke så direkte og pakker gjerne ting inn slik at ikke folk blir sure. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.