Gyda Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 a) Jeg kan være mer påståelig i virkeligheten fordi jeg kan bruke kroppsspråket på en mer "finurlig" måte enn her. Jeg er mer direkte i virkeligheten av samme grunn som svaret på a). 0 Siter
Aryane Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Er nok mye verre i virkeligheten, har ikke tid tilå engasjere meg så mye her inne. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Er nok mye verre i virkeligheten, har ikke tid tilå engasjere meg så mye her inne. Nei, og Nei. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Er nok generelt sett mer tilbakeholden i rl. Med mindre jeg vet 110% sikkert at jeg har rett - da kan jeg argumentere langt og lenge for å forhindre at feil informasjon medfører feilaktige beslutninger. Og jeg kan være ganske direkte; men er blitt noe mer var med årene med henhold til å se an personen for å se om vedkommende takler dette med å være direkte eller ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Dessverre - vil mange si, og skulle ønske at jeg var litt "smillere" i RL, og kanskje litt lettere å lure/overtale. Ja. De som ikke gidder se dypere i meg, de bare driter jeg i. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Dessverre - vil mange si, og skulle ønske at jeg var litt "smillere" i RL, og kanskje litt lettere å lure/overtale. Ja. De som ikke gidder se dypere i meg, de bare driter jeg i. Snillere skulle jeg være. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ja, det tror jeg. Og ja, det tror jeg. Litt vanskelig å si, manglende kroppsspråk på internett gjør sammenligningen litt vanskelig. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ja, jeg tror jeg er omtrent likedan her og i "virkeligheten". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.