Gå til innhold

Nå er jeg lei:(

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg er så lei skriving og mere skriving at jeg vet ikke om jeg orker de siste dagene. Jeg får ikke tankene vekk fra at jeg snart skal hjem. Jeg er rett og slett dødssliten av å være student og ønsker meg hjem NU.

Jeg har bare noen få dager igjen og så skal jeg ut og reise, men jamen må jeg bruke de siste kreftene nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ut å reise? hjem? Ferdig med studiene? Jeg synes du er knalltøff jeg. Finn frem motet og viljen, følelsen du dro avsted med. Kjenn gleden av vår og snart sommer :) Se på alt du har utrettet disse mndr. Skryt litt av deg selv.

Du klarer de siste dagene før du reiser også. Hvorfor ikke, du gjør dette nå, ikke om ti år, stå på ;)

(Et forsøk på oppmuntring)

amerikafareren
Skrevet

Skal du ut å reise? hjem? Ferdig med studiene? Jeg synes du er knalltøff jeg. Finn frem motet og viljen, følelsen du dro avsted med. Kjenn gleden av vår og snart sommer :) Se på alt du har utrettet disse mndr. Skryt litt av deg selv.

Du klarer de siste dagene før du reiser også. Hvorfor ikke, du gjør dette nå, ikke om ti år, stå på ;)

(Et forsøk på oppmuntring)

Takk for oppmuntringen;) Ja jeg klarer siste dagene, men det er godt å klage litt;)

amerikafareren
Skrevet

Stå på, svarta bjørn;)

Jeg lover, jeg lover;)

Skrevet

Takk for oppmuntringen;) Ja jeg klarer siste dagene, men det er godt å klage litt;)

Ja det hjelper å få satt ord på tankene. Lykke til videre ;)

Skrevet

Skriver mer enn gjerne under på den første setninga di, sitter her og plundrer, jeg også :-(

Men nå er det VÅR, og så blir det SOMMER, og da tar vi FRI!

Stå på :o)

Gjest morentilfire
Skrevet

Stå på! Det er ikke så lett å vite dette akkurat nå, men denne dyrekjøpte seieren du har i vente er den du fremdeles vil ha størst nytte og glede av, og være mest stolt over, i flerfoldige år framover.

amerikafareren
Skrevet

Stå på! Det er ikke så lett å vite dette akkurat nå, men denne dyrekjøpte seieren du har i vente er den du fremdeles vil ha størst nytte og glede av, og være mest stolt over, i flerfoldige år framover.

Jeg skal bli ferdig med disse dagene, men jeg er fremdeles i startfasen. Har begynt på flere års program så det blir vel ingen dans på roser.

Veilederen min er verdenskjent forsker og nærmer seg 80 år. Hun har rost meg som en enestående student både overfor andre studenter, mine venner som jeg har presentert for henne og andre professorer. Jeg er mektig stolt av det så det vil jeg i hvert fall ha glede av resten av livet;)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Sitter med siste innspurt selv, bare 2 uker til graduation!

Lykke til med innspurten!

amerikafareren
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Sitter med siste innspurt selv, bare 2 uker til graduation!

Lykke til med innspurten!

Jeg har bare en uke igjen, og så skal jeg reise noen dager før jeg drar hjem. Skal levere en stor oppgave på onsdag og det er den jeg sliter med nå.

Høres fantastisk ut med graduation om to uker. Det blir noen år til i hvert fall i mitt tilfelle;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...