Gjest pekka Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ja det var jo det Men tulla mi heia på Drops..... Litt tårevåte øyne så sent på kvelden... Men han vinneren hadde en fengende fotballsang. En liten sjarmør 0 Siter
org Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Ja det var jo det Men tulla mi heia på Drops..... Litt tårevåte øyne så sent på kvelden... Men han vinneren hadde en fengende fotballsang. En liten sjarmør Den som vant heia vi også på - skikkelig bra sang. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Den som vant heia vi også på - skikkelig bra sang. Vi får nok høre den noen ganger ja gøy, han var så skjønn når han blunket til kameraet på slutten hehe 0 Siter
jacob Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Barne-mgp burde gått i barne-tv-tiden. Hele greia var en lidelse. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Barne-mgp burde gått i barne-tv-tiden. Hele greia var en lidelse. Du burde kanskje kjøpt deg en tv med flere kanaler og av-knapp;o) 0 Siter
jacob Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Du burde kanskje kjøpt deg en tv med flere kanaler og av-knapp;o) Jeg har to kanaler og ble, pga mgp, henvist til å se på Dorthe Skappel. Det finnes verre ting å se på. 0 Siter
org Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Barne-mgp burde gått i barne-tv-tiden. Hele greia var en lidelse. Jeg er enig i at det burde gått i barnetvtid. Ungene mine la seg før superfinalen. Men nå ser de reprisen, og de vet enda ikke hvem som vant! *S* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg er enig i at det burde gått i barnetvtid. Ungene mine la seg før superfinalen. Men nå ser de reprisen, og de vet enda ikke hvem som vant! *S* Tenk på at det er ikke så mange ganger i året det er junior mgp så jeg hadde nok latt mine små fått sett det uansett tid. attpåtil så er det helg. Det at det går litt sent er nok også noe barna gleder seg for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.