Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Av ren nysgjerrighet - hvorfor i all verden tror dere at jeg er "minst 35", "minst ti år eldre enn meg" osv?

Nå er det så "mange" som har kommentert det i flere tråder at jeg begynner å lure på hva i all verden det er jeg signaliserer...

:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe - det er nok bare styreransvaret som gjør deg så "voksen"!

Gjest Persille
Skrevet

Hehe - det er nok bare styreransvaret som gjør deg så "voksen"!

*ler*

Ok, om det er det eneste så kan jeg leve med det! Jeg ble bare et øyeblikk bekymret for at alle mine meninger var preget av "kjerring"-holdninger som fikk meg til å virke gammel...

Og nei, 35 er ikke gammelt - men det er fortsatt et stykke igjen for min del :)

Skrevet

Ja?

Jeg aner ikke jeg. Jeg vet hvor gammel dattera di er, hun er tre og da tenker jeg omtrent slik :o)

Skrevet

Det er nok fordi du er sjef, det :o) Den tittelen gir en viss pondus (eller hva jeg skal kalle det) ;o)

Skrevet

Ja?

Jeg er selv 26, men har hatt inntrykk av at du var eldre enn som så ja.

Gjest mirakel*2
Skrevet

da jeg var fersk her inne trodde jeg du var rundt 40:) Vet ikke hvorfor. Det kan jo ha med barnehagen å gjøre som en annen skrev.

Skrevet

28? Tror ikke jeg har kommentert din alder før....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Jeg har sett deg for meg rundt 25.

Skrevet

Du signaliserer en del livsvisdom og kompetanse på en del områder. For eksempel som barnehageeier og småbarnsmor (der du har meddelt oss en del fornuftige tanker).

Summen av innlegg jeg kan huske å lest av deg kvalifiserer deg til å være passert 30 - men ikke nødvendigvis med så mange måneder. :-)

(Og er du yngre, så får du bare ta det som et kompliment.)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg aner ikke jeg. Jeg vet hvor gammel dattera di er, hun er tre og da tenker jeg omtrent slik :o)

:)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er selv 26, men har hatt inntrykk av at du var eldre enn som så ja.

Men hvorfor?

Gjest Persille
Skrevet

Det er nok fordi du er sjef, det :o) Den tittelen gir en viss pondus (eller hva jeg skal kalle det) ;o)

*ler*

Ok, da kan vel leve med det :)

(Bare den ikke synes!)

Gjest Persille
Skrevet

da jeg var fersk her inne trodde jeg du var rundt 40:) Vet ikke hvorfor. Det kan jo ha med barnehagen å gjøre som en annen skrev.

Herregud, det er den verste hittil...

Gjest Persille
Skrevet

28? Tror ikke jeg har kommentert din alder før....

Nei, det har du nok ikke :)

Jeg er 26, men blir av en eller annen merkelig grunn stadig tatt for å være minst ti år eldre...

Gjest Persille
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Jeg har sett deg for meg rundt 25.

26 :)

Og det var veldig hyggelig at du tippet det, da er det kanskje ikke så ille som jeg trodde!

Gjest Persille
Skrevet

Du signaliserer en del livsvisdom og kompetanse på en del områder. For eksempel som barnehageeier og småbarnsmor (der du har meddelt oss en del fornuftige tanker).

Summen av innlegg jeg kan huske å lest av deg kvalifiserer deg til å være passert 30 - men ikke nødvendigvis med så mange måneder. :-)

(Og er du yngre, så får du bare ta det som et kompliment.)

*bukker og nikker*

Jeg er 26 :)

Skrevet

siden jeg har lest endel inlegg, men ikke svart på så mange så har jeg vel antatt at du er rundt 28-30... ikke noe galt med det da, men innsyn i mange situasjoner i livet har du samt fornuftige svar:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...