Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri tenkt over alderen din, men du argumenterer godt og saklig, og er tydelig i ditt budskap - det skulle vel holde..! Voksen i allefall.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men hvorfor?

Ikke godt å si.

Jeg har ingen god forklaring på det desverre. Det er bare et inntrykk jeg får der og da.

Skrevet

Må si jeg ble ganske overrasket over å høre at du "bare" er 26 år. Trodde du var i 40-årene jeg...

Gjest Persille
Skrevet

Har aldri tenkt over alderen din, men du argumenterer godt og saklig, og er tydelig i ditt budskap - det skulle vel holde..! Voksen i allefall.

Også jeg som hadde tenkt å ikke bli voksen :(

Det er så mye ansvar!

Gjest Persille
Skrevet

Må si jeg ble ganske overrasket over å høre at du "bare" er 26 år. Trodde du var i 40-årene jeg...

Men hvorfor trodde du det?

Gjest Persille
Skrevet

siden jeg har lest endel inlegg, men ikke svart på så mange så har jeg vel antatt at du er rundt 28-30... ikke noe galt med det da, men innsyn i mange situasjoner i livet har du samt fornuftige svar:-)

*bukker og nikker'

Det var jo ikke så langt unna da - så da er ikke inntrykket så ille likevel kanskje :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

26 :)

Og det var veldig hyggelig at du tippet det, da er det kanskje ikke så ille som jeg trodde!

Hvor gammel tipper du at jeg er da?

Skrevet

*bukker og nikker'

Det var jo ikke så langt unna da - så da er ikke inntrykket så ille likevel kanskje :)

ta det heller til deg som noe udelt positivt, fint og ha sånne som deg her på dol:-)

men nå sier jeg godnatt, skal avgårde på fotballturnering tidlig i morra...

Gjest Persille
Skrevet

ta det heller til deg som noe udelt positivt, fint og ha sånne som deg her på dol:-)

men nå sier jeg godnatt, skal avgårde på fotballturnering tidlig i morra...

Jeg skal rake i hagen om det ikke regner, med lille hjelper :)

Og jeg tar modenhetsstempelet som et kompliment, for all del - det var bare litt rart å bli tatt for å være 35, jeg som fortsatt blir spurt om leg ute :)

Gjest Persille
Skrevet

Hvor gammel tipper du at jeg er da?

Skal vi se, du har tre barn - ingen bittesmå - så utfra det nærmere 40...

Om jeg ser bort fra det, og bare ser på meninger og ytringer, så havner jeg nok likevel der.

Er det rett?

Skrevet

*bukker og nikker*

Jeg er 26 :)

26 voksne år! Du blir megaklok som 35-åring, altså! ;o)

Gjest Persille
Skrevet

26 voksne år! Du blir megaklok som 35-åring, altså! ;o)

Da skal jeg søke jobb som orakel - det tror jeg nok hadde kledd meg...

;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skal vi se, du har tre barn - ingen bittesmå - så utfra det nærmere 40...

Om jeg ser bort fra det, og bare ser på meninger og ytringer, så havner jeg nok likevel der.

Er det rett?

BINGO!

Jeg skal være helt ærlig med deg, og si hvorfor jeg aldri ville ha tippet 35 på deg.

Det kommer vel likevel ikke helt overraskende på deg det jeg nå sier.

Hvis du hadde vært 35, tror jeg kanskje du ville ha vist litt mer forsiktighet om det du skriver om barnehagen og dine ansatte.

Litt mer profesjonell, tror jeg kanskje du hadde vært om du var 35.

Skrevet

Da skal jeg søke jobb som orakel - det tror jeg nok hadde kledd meg...

;)

Helt klart. Orakelet Persille gleder jeg til å bli kjent med om 9 år.

ikke fast nick
Skrevet

Man er ikke eldre enn man føler seg!

Jeg føler meg som 19...

Gjest Persille
Skrevet

Helt klart. Orakelet Persille gleder jeg til å bli kjent med om 9 år.

*ler*

Da har jeg vært gjennom tre barnehageåpninger til, har ingen flere barn, er fortsatt singel men vet å ordne meg, lever livet som en glad laks, og kan hvile meg på laubærne...

Høres ut som en plan!

Gjest Persille
Skrevet

BINGO!

Jeg skal være helt ærlig med deg, og si hvorfor jeg aldri ville ha tippet 35 på deg.

Det kommer vel likevel ikke helt overraskende på deg det jeg nå sier.

Hvis du hadde vært 35, tror jeg kanskje du ville ha vist litt mer forsiktighet om det du skriver om barnehagen og dine ansatte.

Litt mer profesjonell, tror jeg kanskje du hadde vært om du var 35.

Jeg tror nok ikke jeg hadde vært mer profesjonell i så måte, for jeg føler egentlig ikke at jeg har noe skjule siden alt er offentlige saker, men jeg tror jeg hadde håndtert ting litt annerledes fordi jeg hadde hatt mer erfaring.

Jeg tror ikke jeg ville vært like usikker, og heller ikke like impulsiv - på godt og vondt.

Det er ikke til å komme unna at det siste året har medført problemer, men du verden hva jeg har lært!

Per dags dato har ikke skrevet noe her inne som ikke har vært offentlig informasjon, eller hvor jeg har bedt om råd til noe jeg måtte skrive eller utføre som ingen andre enn meg/den ansatte vet om. I sistnevnte tilfeller har aldri nevnt årsak, kun bedt om råd til hvordan håndtere...

Så egentlig er det ikke så ille som du tror :)

Skrevet

Tja - på grunn av at du har et hus til noen mill og eier en bedrift og har vært i rettsak som leder etc. etc.

Skrevet

Jeg tror ikke akkurat at du er minst 35 - men jeg teller vel ikke, denne gangen heller.

Skal du ikke legge deg snart?

Skrevet

*ler*

Da har jeg vært gjennom tre barnehageåpninger til, har ingen flere barn, er fortsatt singel men vet å ordne meg, lever livet som en glad laks, og kan hvile meg på laubærne...

Høres ut som en plan!

Du finnes egentlig ikke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...