Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Du finnes egentlig ikke

Nei - bare dukker opp på Dol og i drømmer :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Tja - på grunn av at du har et hus til noen mill og eier en bedrift og har vært i rettsak som leder etc. etc.

Huset er ikke bare mitt da - og rent teknisk har jeg bare gjelden, ikke huset - ikke så bra plan...

Jeg har rukket mye i løpet av få år :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tror ikke akkurat at du er minst 35 - men jeg teller vel ikke, denne gangen heller.

Skal du ikke legge deg snart?

Joa - men jeg har hatt en lang msn-flørt, en velfortjent en sådan :)

*fniser*

Men Billa våkner jo om fire timer eller noe - så du har helt rett!

Skrevet

:)

hehe, jeg gjettet riktig. Det var ikke verst da, jeg var den første som svarte også :o)

Skrevet

Du er ikke kjerring, men du styrer med så mye som ligger langt over min hverdag.

Trodde virkelig ikke vi var av samme modell.

Ta det som et kompliment fra hun som sa "minst ti år eldre enn meg". c",)

Skrevet

Registrerer at du har et noe mer konservativt sett verdier enn hva mange av dine jevnaldrende har på en del områder.

Tror det kan være en medvirkende årsak til at du blir tatt for å være eldre enn hva du egentlig er.

Gjest Persille
Skrevet

Du er ikke kjerring, men du styrer med så mye som ligger langt over min hverdag.

Trodde virkelig ikke vi var av samme modell.

Ta det som et kompliment fra hun som sa "minst ti år eldre enn meg". c",)

Vel, i så fall takker jeg :)

Gjest Persille
Skrevet

Registrerer at du har et noe mer konservativt sett verdier enn hva mange av dine jevnaldrende har på en del områder.

Tror det kan være en medvirkende årsak til at du blir tatt for å være eldre enn hva du egentlig er.

Det følger vel kanskje med det å få barn etc vil jeg tro...

Gjest Persille
Skrevet

hehe, jeg gjettet riktig. Det var ikke verst da, jeg var den første som svarte også :o)

Ja, flink er du :)

Skrevet

Også jeg som hadde tenkt å ikke bli voksen :(

Det er så mye ansvar!

Men med denne tråden her har du vel bevist at du har bevart barnet i deg ;)

Jeg vil heller aldri bli voksen.. I allefall hvis det å være voksen betyr at man ikke kan leke mer.

Skrevet

Hvor gammel er du da? (skal lese tråden og se om det står her...)

Fordi du har utrettet så mye. Derfor tror jeg du er endel eldre enn meg. Jeg er 25.

Gjest patetisk...nok en gang
Skrevet

Hvem i faen bryr seg!!!??

Gjest No way, José
Skrevet

Jeg er selv 26, men har hatt inntrykk av at du var eldre enn som så ja.

DU er da ikke 26?

Skrevet

En god del, om du tar en titt under her;o)

amerikafareren
Skrevet

Det følger vel kanskje med det å få barn etc vil jeg tro...

Konservative holdninger kommer ikke av å få barn. Jeg er enig med Hawkwind, og for min del har en del falt på plass etter at jeg visste hvor gammel du er.

Jeg ser nå at du har utrettet mye i forhold til alder, men før trodde jeg at måten du fremlegger saker på kom av at du var umoden. Nå ser jeg at det kommer av ung alder.

Skrevet

Åsemor, Hawkwind, amerikafareren, cecily, annegunn, flisa, Mari25, AveM, sheba, Gyda, KariKruskakli, mirakel*2, kaffepiken, bb72, Dorthe, Hatsumomo og No way Josè.

Og det er fortsatt frivillig å svare på tråder, og har du ikke noe positivt å komme med er det like jævla greit å la være.

Skrevet

Åsemor, Hawkwind, amerikafareren, cecily, annegunn, flisa, Mari25, AveM, sheba, Gyda, KariKruskakli, mirakel*2, kaffepiken, bb72, Dorthe, Hatsumomo og No way Josè.

Og det er fortsatt frivillig å svare på tråder, og har du ikke noe positivt å komme med er det like jævla greit å la være.

Amen

Skrevet

Jeg har reagert på at du har skrevet så åpent om personalkonflikten og rettsaken, og har nok på grunn av det sett for meg at du må være yngre enn jeg først trodde du var. Før det "tok av" så jeg for meg at du var 35+ siden du har rukket med så mye, har dyrt hus og reiser og ferierer en hel del. Jeg tror nok du er en del yngre enn det. 24-25-26...?

Skrevet

Og jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...