Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Du finnes egentlig ikke Nei - bare dukker opp på Dol og i drømmer 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Tja - på grunn av at du har et hus til noen mill og eier en bedrift og har vært i rettsak som leder etc. etc. Huset er ikke bare mitt da - og rent teknisk har jeg bare gjelden, ikke huset - ikke så bra plan... Jeg har rukket mye i løpet av få år 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg tror ikke akkurat at du er minst 35 - men jeg teller vel ikke, denne gangen heller. Skal du ikke legge deg snart? Joa - men jeg har hatt en lang msn-flørt, en velfortjent en sådan *fniser* Men Billa våkner jo om fire timer eller noe - så du har helt rett! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hehe, jeg gjettet riktig. Det var ikke verst da, jeg var den første som svarte også ) 0 Siter
cecily Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Du er ikke kjerring, men du styrer med så mye som ligger langt over min hverdag. Trodde virkelig ikke vi var av samme modell. Ta det som et kompliment fra hun som sa "minst ti år eldre enn meg". c",) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Registrerer at du har et noe mer konservativt sett verdier enn hva mange av dine jevnaldrende har på en del områder. Tror det kan være en medvirkende årsak til at du blir tatt for å være eldre enn hva du egentlig er. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Du er ikke kjerring, men du styrer med så mye som ligger langt over min hverdag. Trodde virkelig ikke vi var av samme modell. Ta det som et kompliment fra hun som sa "minst ti år eldre enn meg". c",) Vel, i så fall takker jeg 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Registrerer at du har et noe mer konservativt sett verdier enn hva mange av dine jevnaldrende har på en del områder. Tror det kan være en medvirkende årsak til at du blir tatt for å være eldre enn hva du egentlig er. Det følger vel kanskje med det å få barn etc vil jeg tro... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hehe, jeg gjettet riktig. Det var ikke verst da, jeg var den første som svarte også ) Ja, flink er du 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Også jeg som hadde tenkt å ikke bli voksen Det er så mye ansvar! Men med denne tråden her har du vel bevist at du har bevart barnet i deg Jeg vil heller aldri bli voksen.. I allefall hvis det å være voksen betyr at man ikke kan leke mer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvor gammel er du da? (skal lese tråden og se om det står her...) Fordi du har utrettet så mye. Derfor tror jeg du er endel eldre enn meg. Jeg er 25. 0 Siter
Gjest patetisk...nok en gang Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvem i faen bryr seg!!!?? 0 Siter
Gjest No way, José Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg er selv 26, men har hatt inntrykk av at du var eldre enn som så ja. DU er da ikke 26? 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvem i faen bryr seg!!!?? En god del, om du tar en titt under her;o) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det følger vel kanskje med det å få barn etc vil jeg tro... Konservative holdninger kommer ikke av å få barn. Jeg er enig med Hawkwind, og for min del har en del falt på plass etter at jeg visste hvor gammel du er. Jeg ser nå at du har utrettet mye i forhold til alder, men før trodde jeg at måten du fremlegger saker på kom av at du var umoden. Nå ser jeg at det kommer av ung alder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvem i faen bryr seg!!!?? Åsemor, Hawkwind, amerikafareren, cecily, annegunn, flisa, Mari25, AveM, sheba, Gyda, KariKruskakli, mirakel*2, kaffepiken, bb72, Dorthe, Hatsumomo og No way Josè. Og det er fortsatt frivillig å svare på tråder, og har du ikke noe positivt å komme med er det like jævla greit å la være. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Åsemor, Hawkwind, amerikafareren, cecily, annegunn, flisa, Mari25, AveM, sheba, Gyda, KariKruskakli, mirakel*2, kaffepiken, bb72, Dorthe, Hatsumomo og No way Josè. Og det er fortsatt frivillig å svare på tråder, og har du ikke noe positivt å komme med er det like jævla greit å la være. Amen 0 Siter
tonie Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg har reagert på at du har skrevet så åpent om personalkonflikten og rettsaken, og har nok på grunn av det sett for meg at du må være yngre enn jeg først trodde du var. Før det "tok av" så jeg for meg at du var 35+ siden du har rukket med så mye, har dyrt hus og reiser og ferierer en hel del. Jeg tror nok du er en del yngre enn det. 24-25-26...? 0 Siter
org Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Åsemor, Hawkwind, amerikafareren, cecily, annegunn, flisa, Mari25, AveM, sheba, Gyda, KariKruskakli, mirakel*2, kaffepiken, bb72, Dorthe, Hatsumomo og No way Josè. Og det er fortsatt frivillig å svare på tråder, og har du ikke noe positivt å komme med er det like jævla greit å la være. Og jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.